This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Новото Волво ХС90 - от луксозно - по-луксозно
#1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://finance.yahoo.com/news/most-luxurious-volvo-ever-built-204400540.html">http://finance.yahoo.com/news/most-luxu ... 00540.html</a><!-- m -->

Чудя се колко продажби ще имат, предвид че повечето хора отъждествяват свръх-лукс с точно определени марки и Волво не е една от тях ...
Цитирай
Thanks given by:
#2
С бъдещата гаранция за 0% смъртност в коли Волво и този лукс, който се предлага ... предполагам, че няма да липсва интерес от меринджеи, държавни институции и сив сектор Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#3
mirizlivpor написа:http://finance.yahoo.com/news/most-luxur...00540.html

Чудя се колко продажби ще имат, предвид че повечето хора отъждествяват свръх-лукс с точно определени марки и Волво не е една от тях ...

В статията, която си пуснал пише Smile:

Цитат:Since Volvo is the crown jewel of China's Geely Automotive, the XC90 gives the company a massive opportunity to penetrate the the Chinese luxury SUV market that has thus far been dominated by German and Japanese rivals.

Chinese consumers don't have the same memories that Western customers have of Volvo as a seller of boxy station wagons – an unpretentious, understated anti-luxury brand. As a result, an uber-luxury model, such as the Excellence, only reinforces Volvo's stature in China as an upscale option.

Така или иначе - това за сега е предвидено замо за Китай Wink
Цитирай
Thanks given by:
#4
само времето и продажбите ще покажат новите идеи дали работят (дали се харесват и купуват)... :roll: :roll: :roll:
няма значение дали е в Китай или останалият свят,
не вярвам някой да има нещо против (изключвам конкуренцията) Volvo да стане още по-популярна марка и да се наложи на пазара 8-)
Infiniti Q60 Cabrio 320hp
Infiniti EX37 GT Premium 320hp eх
Volvo XC90 2.5T 210hp ex
Volvo 760GLE 2.4TD 105hp ex
Цитирай
Thanks given by:
#5
bell написа:... 0% смъртност в коли Волво ...
Стефчо, това трябва да е скритият коз!
На мен лично няма да ми пука за нищо друго освен живота - той е безценен и не струва дори колкото 100 000 х топ модели на "звезди", "кръгчета" и т.н. Wink
Сега гледам едно предаване за "Тесла" и разбирам защо тази компания успява и е въпрос на време да направи революция, не като технология, а като налагане масово на тази технология ... нещо, което Елън Мъск е прозрял и вярва Wink
Мога да пренебрегна лукс, визия, дори комфорт, но сигурност - никога!
BG VOLVO Member #00409
Цитирай
Thanks given by:
#6
На мен лично ми изглежда доста интригуващо предложение и ако "нормалното" ХС90 повлече крак може би и за това ще се намери място под слънцето. Дано да е сполучливо. Определено ще е интересна битка с другите в сегмента.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Няколко снимки на Volvo XC90 T8 Excellence (цъкнете под статията вляво за галерията):

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.businessinsider.de/most-expensive-volvo-2016-3?op=0#/">http://www.businessinsider.de/most-expe ... 6-3?op=0#/</a><!-- m -->#the-volvo-xc90-t8-excellence-is-a-four-seat-ultraluxury-version-of-the-companys-award-winning-xc90-suv-1
Цитирай
Thanks given by:
#8
"Утопия на борда на шведския флагман Volvo S90/V90"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/utopiia-na-borda-na-shvedskiia-flagman-volvo-s90v90-6055525">http://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobi ... 90-6055525</a><!-- m -->
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Цитирай
Thanks given by:
#9
Dodo 155 написа:
bell написа:... 0% смъртност в коли Волво ...
Стефчо, това трябва да е скритият коз!
На мен лично няма да ми пука за нищо друго освен живота - той е безценен и не струва дори колкото 100 000 х топ модели на "звезди", "кръгчета" и т.н. Wink
Сега гледам едно предаване за "Тесла" и разбирам защо тази компания успява и е въпрос на време да направи революция, не като технология, а като налагане масово на тази технология ... нещо, което Елън Мъск е прозрял и вярва Wink
Мога да пренебрегна лукс, визия, дори комфорт, но сигурност - никога!


При Тесла, Айпъл и компания нещата се налагат на хората чрез тотално промиване. Зад тези компании, вярвам стоят дори и правителства. Те събират и продават личната информация на хората. Колите им не струват, технологията им е практически прекалено скъпа, работеща на всеобщото схващане, че карайки техните коли спасяваме планетата. Един от големите световни митове-глобалното затопляне. От този мит различни организации, корпорации и правителства притакват милиарди. Нещо повече осигурява се огромна заетост под формата на работни места. В икономическата каша, в която се намира света, това е един прекрасен пример как западния капитализъм осигурява изкуствено развитие на хора, фирми, организации базирано на един голям мит.
При Волво скритият коз е от далечната 1959, когато Болин измисля 3-точковия колан, но не е донесъл на марката милиони клиенти. Волво си остава малка Шведска фирма за коли. Последните 20 години дори не е Шведска, продадени са, за да оцелеят.
Масите от хора в света се насочват и промиват като поток. Немската хегемония, подпомогната от Американската пропаганда и до днес днешен работи. Немците доминират пазара и ще го доминират. Около 90% от репортери и медия по света са купени и хвалят само Немското, а всичко останало го сравняват с "Дзе Джърманс" и то никога не е достатъчно добро. Така че, какво то и да направят Волво ще си останат бутикова марка автомобили в сянката на Швабите. Все едно на нас да ни признаят ракията за по-добро пиене от уискито! Wink
Volvo For life!
Цитирай
Thanks given by:
#10
@JMI - ще пропусна да се съглася с теб по някои точки. Напоследък забелязвам все повече и повече ХС-90 на пътя, а от хората чувам само суперлативи и възхищения от последните модели. В друга тема пуснах няколко снимки от скромно авто-изложение и "щандът" на Волво беше един от най-натоварените въпреки високата цена, а за да влезеш в джипката трябваше да се чака. Смятам, че ХС-90 специално е много сериозен конкурент на големите 3. Ако успеят да убедят американския потребител ще стане работата (немския и китайския смятам, че са зарибени вече). За Тесла също не съм съгласен - според мен съвсем осъзнато хората оценяват какво им се предлага, за момента без реална алтернатива. Не смятам, че може да става дума за промиване на мозъци при положение, че не говорим за масов автомобил, а точно обратното - за една (поне в момента) ниша. Когато преди години пуснаха Honda Insight и Toyota Prius не предизвикаха фурор, да не говорим, че разходът им беше сравним с 1.9 дизелов мотор на VW например. Електромобил със 700 коня достъпни от раз си е наистина пълна лудница, а фактът, че си паркираш колата в гаража и тя през нощта се ъпдейтва с нови функции съвсем. Ще видим какво ще излезе от модел 3, който почти всеки би могъл да си позволи. Струва ми се, че тогава рязко другите играчи ще извадят жокерите от ръкава и ще стане интересно. Между другото четох, че S-Class хибрид ще предлага екстра за безжично зареждане ...
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)