The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем или не с оборотите?

#1
Здравейте, преди няколко дена карах volvo s60 d5 на баща ми , изкуших се да го настъпя. Бях с приятел, който правеше клип. Бях на 1ва предавка и я натиснах до долу, превключих на 2ра и ускорих до 60км/ч. След като се прибрах , гледах клипа и установих , че когато съм включил втора , колата е вдигнала до 3,700 оборота (60км/ч) ии стрелката рязко се изтреля до 4,700 800 без да вдига скорост. Същото се случи и на първа предавка но оборотите рязко скочиха от 4,000 до 4,500. Преди време сме я натискали до 4,000+ и си вдигаше 80 85 км/ч. STC системата беше включена. Моля споделете мнението си. Благодаря предварително. Smile


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#2
При вдигане на обороти без промяна на скороста бих се насочил към съединител (при ръчни скорости). Да не се получава в момента на превключването - когато натискаш съединител, а не си отпуснал газта?

ПП. Малко извън темата ама си затваряйте багажника все пак Big Grin
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#3
jtboev Wrote:При вдигане на обороти без промяна на скороста бих се насочил към съединител (при ръчни скорости). Да не се получава в момента на превключването - когато натискаш съединител, а не си отпуснал газта?

ПП. Малко извън темата ама си затваряйте багажника все пак Big Grin

Сега се позамислям, понеже повече от втора не съм вдигал тук, но примерно да съм освободил от скорост..?!?! Но газта със сигурност съм я отпуснал, дори случайно да не е отпусната нацяло е било съвсем малко газ и не мисля , че ще изстреля към 5,000 оборота. Но мисля, че при самото ускорение само вдигна оборотите без да променя скоростта.

А багажника е затворен, нещо датчика е 'бъгнат' Big Grin
Reply

#4
Въпросното клипче къде е Wink
Reply

#5
tinkata Wrote:
jtboev Wrote:При вдигане на обороти без промяна на скороста бих се насочил към съединител (при ръчни скорости). Да не се получава в момента на превключването - когато натискаш съединител, а не си отпуснал газта?

ПП. Малко извън темата ама си затваряйте багажника все пак Big Grin

Сега се позамислям, понеже повече от втора не съм вдигал тук, но примерно да съм освободил от скорост..?!?! Но газта със сигурност съм я отпуснал, дори случайно да не е отпусната нацяло е било съвсем малко газ и не мисля , че ще изстреля към 5,000 оборота. Но мисля, че при самото ускорение само вдигна оборотите без да променя скоростта.

А багажника е затворен, нещо датчика е 'бъгнат' Big Grin
Мисля,че просто си натиснал съединителя с една идея преди да отпуснеш газта Smile
Reply

#6
stifunkata Wrote:Въпросното клипче къде е Wink


Attached Files
.mp4   s60d5.mp4 (Size: 5.67 MB / Downloads: 1,295)
Reply

#7
Пробвайте на 4-та или 5-та при движение да настъпите стабилно педала на газта, и ако се изфорсира двигателя, а колата не се изстреля, значи ЧЕСТИТО, момиченце е - ще рече че съединителя е износен /500+ +труда за смяна/ /което е нормално за стар автомобил, пък и не вярвам това да са реалните км на колата/. Пък ако и трака нещо под колата - то ще е момченце - 500+1000+ +труда за смяна. При спокойно каране, може и да не разберете, че е за смяна още съединителя и да изкара още доста, но колкото по-рано се смени съединителя, толкова по-добре ще е за маховика. А той се скапва от тези екстремни вдигания на оборотите и прегряването му
Аз да се похваля, засега имам момиченце, и ще правя операцията по смяната. Smile
Другият вариянт да разбереш какво и има на колата е МП Smile
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Angel
Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
Reply

#8
Здравейте н всички!Пиша ви от Англия където,си карах сравнително запазеното волво s 60 2.4 д5 но,преди два дена като се прибирах от Лондон и ме остави на пътя,като ми светна една лампа и ми изписа system engine urgent нещо такова, и аз продължих да карам, след няма и 1 миля колата почна да губи мощност и изгасна успях да издърпам в авариината лента и по вече не запали. Сега е във сервиз и приятеля ми каза или инжекторите или горивната помпа,ремонта е скандално скъп.Това го установи като го включи на компютър и даже ми показа как показателите на горивното налягане се променят а не са стабилни от 60 паскала падат на 20 при постоянен оборот, и се колебая кое може да е помпата или инжекторите, понеже няма теч няма как да е от другаде.За диагностика само ми искат на инжекторите 350 лв а на помпата 250 само за проверка, та ако някои има мнение моля да ми пише, дори и на скипе;nickdaniels86
Reply

#9
Свържи се с Ники Добрев - Той все още е в Англия <!-- m --><a class="postlink" href="https://m.facebook.com/profile.php?id=1694248076#!/photo.php?fbid=10201298201452425&id=1694248076&set=a.2599594604513.70430.1694248076&_mn_=5&source=44&refid=17">https://m.facebook.com/profile.php?id=1 ... 4&refid=17</a><!-- m -->
Reply

#10
nihat1986 Wrote:Здравейте н всички!Пиша ви от Англия където,си карах сравнително запазеното волво s 60 2.4 д5 но,преди два дена като се прибирах от Лондон и ме остави на пътя,като ми светна една лампа и ми изписа system engine urgent нещо такова, и аз продължих да карам, след няма и 1 миля колата почна да губи мощност и изгасна успях да издърпам в авариината лента и по вече не запали..............

Може би глупаво предположение от моя страна, но колата има ли гориво повече от две деления ???
Ако не сипете 10л. и опитайте пак .
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)