Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Колега, предполагам, че става въпрос за светеща лампа със знак λ, а не тази за сервизните интервали . Ако е така, това означава, че имаш регистрирана една или повече грешки в горивната и/или запалителната система. Тези грешки изискват ръчно изчистване, дори и проблема, свързан с тях, да е отстранен.
Трябва да провериш за грешки гнезда А2 и А6 на диагностичната конзола, след което да ги изчистиш. Линк към списъка с грешки съм пуснал в другата ти тема.
За да се четат и чистят грешките, колата трябва да е на контакт.
Задължително е да бъдат прочетени всички грешки от конкретното гнездо, преди да се пристъпи към изчистването им!
Вкарваш куплунга в гнездо А2 и натискаш бутона за не повече от секунда, след което наблюдаваш миганията на светодиода.
Всяка грешка се изобразява с три поредици от бързи мигания с кратки паузи между тях. Пример: две мигания - пауза - три мигания - пауза - две мигания - това е грешка 232 от списъка.
След изобразяването на първата грешка, натискаш повторно и четеш следващата. Така докато започнат да се повтарят, т.е. докато бъде изобразена отново първата грешка. Не е лошо да си запишеш всички кодове.
След като първата грешка бъде изобразена повторно, пристъпваш към изчистването:
Задържаш натиснат бутона за около 5-10 секунди и го пускаш. При натискането светодиода светва и изгасва след пускането. След кратка пауза светодиода светва сам, при което натискаш и задържаш бутона за още около 5-10 секунди. Грешките вече трябва да са изчистени.
Правиш отново проверка за грешки с натискане на бутона за около секунда. Трябва да се изобрази код 111 - липса на грешки.
По същия начин проверяваш и изчистваш грешките на гнездо А6.
Изключваш от контакт, включваш и палиш. Ако процедурата по изчистването е била успешна и ако в момента няма съществуващ проблем, лампата λ няма да свети след стартиране на двигателя.
По описания начин се проверяват и чистят грешките и за всички останали системи.
Не винаги регистрираните грешки са признак за наличен проблем, така че не бързай да ремонтираш или сменяш това и онова, а покарай колата известно време. Ако грешките не се появят отново - всичко е точно. Ако се появят - работата е ясна...
Успех!