The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
изчистване на грешка

#1
здравейте, моля някой да ми каже как да си изтрия грешките. четох в руски форуми пише всичко проверих си грешките , но в крайна сметка не открих как да ги изтрия .откачих клемата на акумулатора но не се получи. волвото е 1995г ,2000ккубика ,20 вентила ,143 коня. ако има някой от софия който е запознат с тази кола моля да се срешнем и да ми разясни някои неща по нея. предварително благодаря
Reply

#2
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=bfeiZxhJgxY">https://www.youtube.com/watch?v=bfeiZxhJgxY</a><!-- m -->
Reply

#3
Колега, изтриването на грешките само по себе си няма да реши проблема заради който са се записали. Виж какви са и за какво се отнасят и чак след отстраняване на проблема ги изтрий. В противен случай пак ще се запишат.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Да съгласен съм, отстранил съм проблемите според мен но все пак как да изтрия грешките? Моля някой да ми обясни на прост български език или да се срещнем за да ги изтрие. Гледах клипа за който благодаря. Записах си какво прави човека, но лампата на таблото не гасне. Какво да направя ?

да съгласен съм отстранил съм проблемите според мен но все пак как да изтрия грешките моля някой да ми обясни на прост бг език или да се срешнем да ми ги изтрие. гледах клипа за който благодаря записах си какво прави човека но ЛАМБАТА на таблото не гасне какво да правя незнам
Reply

#5
Здравей колега, мога да ти помогна. Ако искаш ще ти пратя телефона ми на лични.
Reply

#6
Колега, предполагам, че става въпрос за светеща лампа със знак λ, а не тази за сервизните интервали . Ако е така, това означава, че имаш регистрирана една или повече грешки в горивната и/или запалителната система. Тези грешки изискват ръчно изчистване, дори и проблема, свързан с тях, да е отстранен.

Трябва да провериш за грешки гнезда А2 и А6 на диагностичната конзола, след което да ги изчистиш. Линк към списъка с грешки съм пуснал в другата ти тема.

За да се четат и чистят грешките, колата трябва да е на контакт.
Задължително е да бъдат прочетени всички грешки от конкретното гнездо, преди да се пристъпи към изчистването им!

Вкарваш куплунга в гнездо А2 и натискаш бутона за не повече от секунда, след което наблюдаваш миганията на светодиода.
Всяка грешка се изобразява с три поредици от бързи мигания с кратки паузи между тях. Пример: две мигания - пауза - три мигания - пауза - две мигания - това е грешка 232 от списъка.
След изобразяването на първата грешка, натискаш повторно и четеш следващата. Така докато започнат да се повтарят, т.е. докато бъде изобразена отново първата грешка. Не е лошо да си запишеш всички кодове.
След като първата грешка бъде изобразена повторно, пристъпваш към изчистването:
Задържаш натиснат бутона за около 5-10 секунди и го пускаш. При натискането светодиода светва и изгасва след пускането. След кратка пауза светодиода светва сам, при което натискаш и задържаш бутона за още около 5-10 секунди. Грешките вече трябва да са изчистени.
Правиш отново проверка за грешки с натискане на бутона за около секунда. Трябва да се изобрази код 111 - липса на грешки.

По същия начин проверяваш и изчистваш грешките на гнездо А6.

Изключваш от контакт, включваш и палиш. Ако процедурата по изчистването е била успешна и ако в момента няма съществуващ проблем, лампата λ няма да свети след стартиране на двигателя.

По описания начин се проверяват и чистят грешките и за всички останали системи.

Не винаги регистрираните грешки са признак за наличен проблем, така че не бързай да ремонтираш или сменяш това и онова, а покарай колата известно време. Ако грешките не се появят отново - всичко е точно. Ако се появят - работата е ясна...

Успех!
Reply

#7
благодаря на всички които ми отговириха и специялно на колегата stoqnpol който ми показа как става
Reply

#8
За нищо, трябва да си помагаме Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)