05-28-2015, 04:14 PM
Здравейте,
От близо година съм собственик на тази уникална машина. Последните седмици успях да я стегна на 100% вече върви като звяр, само когато запали обаче.........
Откакто съм я взел ако я запаля и загася много бързо, след това при опит да се запали се дави. Мирише на бензин, стартера върти но не припалва. Ако се изчака няколко минути пали от раз. Когато колата работеше в гаража миришеше на бензин здраво отделно харчеше около 20.
Свещите са нови. Сега след като смених ланда сондата и един силиконов маркуч, колата наистина тръгна на борд комп. изписа градско 13,8. Но проблема с давенето се задълбочи! Последните две седмици - на студено колата понякога пали веднага, понякога пробвам за секунда две, ако не запали чакам 3 мин. по часовник и веднага пали. Не дава грешки. Вчера я изкарах от гаража и се върнах да взема нещо. След това не запали в продължение на 15 мин. Така се задави че я бутахме 200м. после по нанадолнището на подземния гараж, слезнах на първа, долу припука, врътнах стартера и запали.
Днес правих демонстрация как не пали - 4 пъти я паля и гася веднага, без проблем (нещо което цяла година я давеше)!!!!!
Някой имал ли е подобен проблем, или да има предположение от какво може да е. Веднъж запалила колата работи като часовник и след 4000 оборота на първа и втора върти гуми Върви както си трябва за модела.
Сега последната диагноза е да сменя клапана за регулиране на налягането на горивото. Като оставим на страна цената 200 лв. съм вътрешно убеден че не е от него. Изчетох целия форум, единственото което може да е бензинова дюза която да изпуска, как да проверя?
Съжалявам за дългия пост и ще се радвам много някой ако предложи какво да пробваме почивните дни.
От близо година съм собственик на тази уникална машина. Последните седмици успях да я стегна на 100% вече върви като звяр, само когато запали обаче.........
Откакто съм я взел ако я запаля и загася много бързо, след това при опит да се запали се дави. Мирише на бензин, стартера върти но не припалва. Ако се изчака няколко минути пали от раз. Когато колата работеше в гаража миришеше на бензин здраво отделно харчеше около 20.
Свещите са нови. Сега след като смених ланда сондата и един силиконов маркуч, колата наистина тръгна на борд комп. изписа градско 13,8. Но проблема с давенето се задълбочи! Последните две седмици - на студено колата понякога пали веднага, понякога пробвам за секунда две, ако не запали чакам 3 мин. по часовник и веднага пали. Не дава грешки. Вчера я изкарах от гаража и се върнах да взема нещо. След това не запали в продължение на 15 мин. Така се задави че я бутахме 200м. после по нанадолнището на подземния гараж, слезнах на първа, долу припука, врътнах стартера и запали.
Днес правих демонстрация как не пали - 4 пъти я паля и гася веднага, без проблем (нещо което цяла година я давеше)!!!!!
Някой имал ли е подобен проблем, или да има предположение от какво може да е. Веднъж запалила колата работи като часовник и след 4000 оборота на първа и втора върти гуми Върви както си трябва за модела.
Сега последната диагноза е да сменя клапана за регулиране на налягането на горивото. Като оставим на страна цената 200 лв. съм вътрешно убеден че не е от него. Изчетох целия форум, единственото което може да е бензинова дюза която да изпуска, как да проверя?
Съжалявам за дългия пост и ще се радвам много някой ако предложи какво да пробваме почивните дни.