The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с палене 850 t5 2.0

#1
Здравейте,
От близо година съм собственик на тази уникална машина. Последните седмици успях да я стегна на 100% вече върви като звяр, само когато запали обаче.........
Откакто съм я взел ако я запаля и загася много бързо, след това при опит да се запали се дави. Мирише на бензин, стартера върти но не припалва. Ако се изчака няколко минути пали от раз. Когато колата работеше в гаража миришеше на бензин здраво отделно харчеше около 20.
Свещите са нови. Сега след като смених ланда сондата и един силиконов маркуч, колата наистина тръгна на борд комп. изписа градско 13,8. Но проблема с давенето се задълбочи! Последните две седмици - на студено колата понякога пали веднага, понякога пробвам за секунда две, ако не запали чакам 3 мин. по часовник и веднага пали. Не дава грешки. Вчера я изкарах от гаража и се върнах да взема нещо. След това не запали в продължение на 15 мин. Така се задави че я бутахме 200м. после по нанадолнището на подземния гараж, слезнах на първа, долу припука, врътнах стартера и запали.
Днес правих демонстрация как не пали - 4 пъти я паля и гася веднага, без проблем (нещо което цяла година я давеше)!!!!!
Някой имал ли е подобен проблем, или да има предположение от какво може да е. Веднъж запалила колата работи като часовник и след 4000 оборота на първа и втора върти гуми Smile Върви както си трябва за модела.

Сега последната диагноза е да сменя клапана за регулиране на налягането на горивото. Като оставим на страна цената 200 лв. съм вътрешно убеден че не е от него. Изчетох целия форум, единственото което може да е бензинова дюза която да изпуска, как да проверя?
Съжалявам за дългия пост и ще се радвам много някой ако предложи какво да пробваме почивните дни.
Reply

#2
Като начало бих проверил налягането в горивната система, колега. На края на горивната рейка има пробка с вентил като на гумите. Ако регулатора е здрав и ако няма някакви други проблеми по горивната система, на тази пробка трябва да има налягане около 3 бара когато колата се даде на контакт и поне час-два след това. При натискане на вентила, от него трябва да излезе стабилна струйка гориво. Ако налягането пада бързо след изключване от контакт, най-вероятната, но не единствена причина, е регулатора на налягането на горивото. Не е изключено да имаш проблемна дюза, но щом се усеща миризма на бензин, по-вероятно е проблема да е в регулатора или теч някъде по горивопроводите.
Reply

#3
Утре мисля да пробваме температурния датчик на водата. Първо ще прегледаме буксата (в повечето случаи се разпадала преди него). Днес колата запали 10 от 10 в подземния гараж където винаги е 15-16 градуса. Сега спи на улицата и утре сутрин ще се чуе. Ако някой знае сервиз където правят много такива коли, моля да пише - сигурно там са доста по опитни.......
Веднъж запалила обаче колата е звяр, просто върви като бясна Smile не мога да й се нарадвам
Reply

#4
Споменаваш, че има миризма на бензин, поради което ти препоръчах да провериш горивната система.
Иначе причините за затруднено палене може да са доста и най-добре е да се провери компютъра за регистрирани грешки. В повечето случаи ще си каже какво го "боли", особено ако е свързано с някой от датчиците.
Reply

#5
Не казва нищо, "оправи се само" от края на миналата седмица, ще видим до кога.
Reply

#6
Колкото и да е странно диагнозата за сега е оправи се само.
Бях мил двигателя преди повече от две седмици, освен да е влезнала влага която да излиза много бавно ( това е според хора които разбират доста повече от мен).
Температурния датчик е добре и буксата му Smile
Ако все пак някой е имал подобен проблем и го е решил, може да пише.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)