This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
парно - духа студено
#1
искам да питам, какво се прави когато парното ти духа студено, когато е сложено докрая на топло? естествено, изчакал съм 10-15 мин да загрее колата - направо непрекъснато си е така... преди загряваше по-бързо, почна да става хладно, а вече си е направо студено..
Цитирай
Thanks given by:
#2
А какво показва датчика за температурата?
Ако и той е на "нулата" най-вероятно ти е отишъл термостатът.
Цитирай
Thanks given by:
#3
отчита нормално - като загрее стои по средата
Цитирай
Thanks given by:
#4
Щом загрява значи не е термостата и остава радиатора на парното да не се пълни с топлата вода или антифриз. Това означава че кранчето което се намира над педалите стои затворено значи или нещо е счупено или жилцето му е скъсано а ако е с вакуумно управление нещо по PVC маркучите. Опитай да го врътнеш на ръка или пък гледай дали мърда като местиш плъзгача на таблото ако си с плъзгач де...
SAXON
Цитирай
Thanks given by:
#5
Да не би да има въздух, при мен когато се беше задръстило едно трипътниче правеше така.
Вучйо ми с неговото 244 имаше подобен проблем с парното и си спомням че си търсеше доста стръмен баир, за да се надигне предницата и да излезе въздуха.
Може и радиатора да се е задръстил, но ми се струва малко вероятно.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Първо - кранчето ти е от към двигатела - вижда се.
Погледни жилото дали се мърда - при движение на ръчката вътре.
Второ - при отворено парно - само се обезвъздушава - самото то!
На вакумен принцип е парното!! - ако има случайно въздух - може и да нямаш пак парно.
Абе - ако минеш покрай мен ще го оправим бързо.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Ами ще се разберем..

п.п. днес забелязах, че стрелката на температурата внезапно вече не мърда... може би е термостата все пак. а иначе си духа топло, ако напр. съм го спрял и го пусна като е загряла - духа 1 мин. и постепенно изстива..
Цитирай
Thanks given by:
#8
castor написа:......ако напр. съм го спрял и го пусна като е загряла - духа 1 мин. и постепенно изстива..
Това е нормално при изгасен двигател!
За термостат как се пробва дали работи!
Като запалиш колата, след 2-3мин. пипаш маркуча за към купето (да е отворено парното-без да духа) - трябва да е хладко.
След още 5мин. пипаш радиатора отпред - на входящия и изходящия маркуч. Ако там е хладко или топло - ЗНАЧИ, Термостата ти НЕРАБОТИ.
Важи за всички това.

п.п.-Зависи от времето или пипа дв. който имате - за загряването!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:
#9
Ох.. още проблеми - днес видях, че всъщност индикатора за темп. не е на 0 (както бях решил), а на МАКС (извън червеното даже в скалата). това става в момента, който дам контакт - забива с е в края. И не иска да запали - както когато нямаш бензин напр. - върти, захапва, но не запалва. Пробвах да я бутна напред-назад, все тая. Бензин имам - не е в това проблема. Може би датчика (или термостата) подава "прегряване" и компютъра се шашка и не подава гориво (или предава прекалено много), не съм наясно точно. Та днес я оставих пред нас, довечера пак ще пробвам... ако не стане - ще я карам на сервиз. Cry


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Thanks given by:
#10
castor_ написа:... а на МАКС (извън червеното даже в скалата). това става в момента, който дам контакт - забива с е в края. И не иска да запали - както когато нямаш бензин напр. - върти, захапва, но не запалва. Пробвах да я бутна напред-назад, все тая. Бензин имам - не е в това проблема. Може би датчика (или термостата) подава "прегряване" и компютъра се шашка и не подава гориво (или предава прекалено много), не съм наясно точно. Та днес я оставих пред нас, довечера пак ще пробвам... ако не стане - ще я карам на сервиз. Cry
Не се шашкай!
Термостата няма нищо общо с датчика.
Уреда ти отчита някакъв проблем - в тоците - НЕ Е ВАЖНО ЗА СЕГА.
На дърпане трябва да пробваш да запали!
Имаш някакъв проблем с тока за паленето или ония датчик дето ти е за подаването на горивото за в двигателя.
До колкото се сещам МАЙ не го смени!?
Провери си бушоните дали са ти здрави! И запомни кой е, ако е изгорял. Подмени го с подходящия.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)