Публикации: 86
Теми: 23
Член от: Jan 2014
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
То това всички го знаем,но всеки си мисли че може да му се размине.Разбира се и аз се надявах да покарам без проблеми,но....не би!Кефих се само около година.Протече гарнитурата,и като я дам утре на онези дето правят глави дано мога да си платя цената!Майстора каза:спукани бренери,шлайф,клапани евентуално и т.н.
Двигателя е D24T - 6 цилиндъра,всичко е по скъпо,повече шлайф,повече клапани,повече бренери.
Ако купя друга глава на старо майстора казва"ми тя може да е в същото състояние".
Тъжна работа...
Защо да е просто,като може да е сложно!
Публикации: 1,018
Теми: 85
Член от: Sep 2006
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 5 thank(s) in 4 post(s)
Колега , не се отчайвай има коли които са по- нисък клас от твоята и моята кола(визирам немските бижута audi и vw) , а плащат само за обслужване по 1800-2000лв . Като ги гледам как се тръшкат и пият валидол направо мед ми става на душата . Моята деветка я купих само за 1500 лв и каквото посочиш по колата е сменено. Дал съм още поне два пъти първоначалната инвестиция за да я направя кола и сега неможе нито една скапана а4-ка или каквото и там производно на ВАГ групата да и стъпи на малкия пръст . Да стари са ни колите и е нормално да създават проблеми понякога ,но с минимални усилия и средства си остават прекрасни автомобили
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Публикации: 1,272
Теми: 36
Член от: Nov 2008
Репутация:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
Thanks: 0
Given 2 thank(s) in 2 post(s)
Колега,да не те отчайвам,ама аз като търсих бренери нямаше никъде.За МП няма да казвам каква цифра бяха,ама и те нямаха.Та си купих друга глава с добри бренери и естественно смених всичко каквото може да се смени.Успех.
Публикации: 86
Теми: 23
Член от: Jan 2014
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
Дхес ми съобщиха какво ще ми струва пълно рециклиране на главата :400 + 100 и още някякви за гарнитури + 100 за работа.Другия вариант е 200 за стара глава + гарнитури + 100 за работа.
Егати дилемата!
Защо да е просто,като може да е сложно!
Публикации: 4,355
Теми: 166
Член от: Jan 2010
Репутация:
7
Thanks: 31
Given 22 thank(s) in 20 post(s)
Имам глава и определено няма да и искам 200лв, но подробности на ЛС
VOLVO
S60 AWD 15 249hp
V70 AWD 97 193hp
144 70 82hp
--------------------
EX
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Публикации: 86
Теми: 23
Член от: Jan 2014
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
Днес взех една глава,току що свалена от работещ двигател,занесох я на майстора и той ми показа какво е това бренер и какво значи спукан такъв.Демек и тази глава е досущ като моята,добре че я взех с уговорката да я върна ако майстора не я хареса.
Отказах се от повече опити...казах старт и прежалих 600 лв.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Публикации: 86
Теми: 23
Член от: Jan 2014
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
Колата вече е ремонтирана.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Публикации: 3,414
Теми: 154
Член от: Oct 2007
Репутация:
8
Thanks: 19
Given 19 thank(s) in 16 post(s)
Браво ! :-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
2000 Volvo V40, D4192T3, manual M56, 115 hp., 265Nm. - Холандеца
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)