This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стара кола - много проблеми
#1
То това всички го знаем,но всеки си мисли че може да му се размине.Разбира се и аз се надявах да покарам без проблеми,но....не би!Кефих се само около година.Протече гарнитурата,и като я дам утре на онези дето правят глави дано мога да си платя цената!Майстора каза:спукани бренери,шлайф,клапани евентуално и т.н.
Двигателя е D24T - 6 цилиндъра,всичко е по скъпо,повече шлайф,повече клапани,повече бренери.
Ако купя друга глава на старо майстора казва"ми тя може да е в същото състояние".
Тъжна работа...
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Колега , не се отчайвай има коли които са по- нисък клас от твоята и моята кола(визирам немските бижута audi и vw) , а плащат само за обслужване по 1800-2000лв . Като ги гледам как се тръшкат и пият валидол направо мед ми става на душата . Моята деветка я купих само за 1500 лв и каквото посочиш по колата е сменено. Дал съм още поне два пъти първоначалната инвестиция за да я направя кола и сега неможе нито една скапана а4-ка или каквото и там производно на ВАГ групата да и стъпи на малкия пръст . Да стари са ни колите и е нормално да създават проблеми понякога ,но с минимални усилия и средства си остават прекрасни автомобили
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Цитирай
Thanks given by:
#3
Колега,да не те отчайвам,ама аз като търсих бренери нямаше никъде.За МП няма да казвам каква цифра бяха,ама и те нямаха.Та си купих друга глава с добри бренери и естественно смених всичко каквото може да се смени.Успех.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Дхес ми съобщиха какво ще ми струва пълно рециклиране на главата :400 + 100 и още някякви за гарнитури + 100 за работа.Другия вариант е 200 за стара глава + гарнитури + 100 за работа.
Егати дилемата!
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#5
Имам глава и определено няма да и искам 200лв, но подробности на ЛС
VOLVO
S60 AWD 15 249hp
V70 AWD 97 193hp
144 70 82hp

--------------------
     EX
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Цитирай
Thanks given by:
#6
Днес взех една глава,току що свалена от работещ двигател,занесох я на майстора и той ми показа какво е това бренер и какво значи спукан такъв.Демек и тази глава е досущ като моята,добре че я взех с уговорката да я върна ако майстора не я хареса.
Отказах се от повече опити...казах старт и прежалих 600 лв.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#7
Колата вече е ремонтирана.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Цитирай
Thanks given by:
#8
Браво ! :-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
2000 Volvo V40, D4192T3, manual M56, 115 hp., 265Nm. - Холандеца
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)