The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стара кола - много проблеми

#1
То това всички го знаем,но всеки си мисли че може да му се размине.Разбира се и аз се надявах да покарам без проблеми,но....не би!Кефих се само около година.Протече гарнитурата,и като я дам утре на онези дето правят глави дано мога да си платя цената!Майстора каза:спукани бренери,шлайф,клапани евентуално и т.н.
Двигателя е D24T - 6 цилиндъра,всичко е по скъпо,повече шлайф,повече клапани,повече бренери.
Ако купя друга глава на старо майстора казва"ми тя може да е в същото състояние".
Тъжна работа...
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#2
Колега , не се отчайвай има коли които са по- нисък клас от твоята и моята кола(визирам немските бижута audi и vw) , а плащат само за обслужване по 1800-2000лв . Като ги гледам как се тръшкат и пият валидол направо мед ми става на душата . Моята деветка я купих само за 1500 лв и каквото посочиш по колата е сменено. Дал съм още поне два пъти първоначалната инвестиция за да я направя кола и сега неможе нито една скапана а4-ка или каквото и там производно на ВАГ групата да и стъпи на малкия пръст . Да стари са ни колите и е нормално да създават проблеми понякога ,но с минимални усилия и средства си остават прекрасни автомобили
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#3
Колега,да не те отчайвам,ама аз като търсих бренери нямаше никъде.За МП няма да казвам каква цифра бяха,ама и те нямаха.Та си купих друга глава с добри бренери и естественно смених всичко каквото може да се смени.Успех.
Reply

#4
Дхес ми съобщиха какво ще ми струва пълно рециклиране на главата :400 + 100 и още някякви за гарнитури + 100 за работа.Другия вариант е 200 за стара глава + гарнитури + 100 за работа.
Егати дилемата!
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#5
Имам глава и определено няма да и искам 200лв, но подробности на ЛС
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#6
Днес взех една глава,току що свалена от работещ двигател,занесох я на майстора и той ми показа какво е това бренер и какво значи спукан такъв.Демек и тази глава е досущ като моята,добре че я взех с уговорката да я върна ако майстора не я хареса.
Отказах се от повече опити...казах старт и прежалих 600 лв.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#7
Колата вече е ремонтирана.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#8
Браво ! :-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)