The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тунинг на 850 2.5 Tdi 143 к.с.?

#1
Как мога да го тунинговам за да достигне около 200к.с.
Reply

#2
Не можеш. Точка.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Продаваш го и си купуваш същото, само че бензиново с турбо. И си ти...
Reply

#4
Като за начало можеш само да смениш е-прома и ако колата ти е в добро здраве ще получиш едни 30-тина коня отгоре.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-850-2-5TDI-V70-2-5TDI-Power-Chip-Chiptuning-/321936637004?fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AV70%7CCars+Type%3A2.5+TDI&hash=item4af4eb3c4c:m:mpPCES6GPVG7wI7Rp-q-pzw">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-850-2-5 ... I7Rp-q-pzw</a><!-- m -->
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#5
ако пък си голям ентусиаст ето рецепта за 600Nm и 280hp.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-25tdi-00-280hp-600nm/">http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-2 ... 0hp-600nm/</a><!-- m -->
волвото е в70 фаза-2,но двигателя е стария(AEL)
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#6
почнат ли да я бъзикат, ще имаш проблеми, смени я с бензинова, но ако искаш и там да правиш силов тунинг, ще трябва моторът да е читав, а да попаднеш на такъв е слабо вероятно и няма да е на ниска цена, за тунинг на комънрейл и там трябва да се ръснеш доста, за да няма проблеми и да върви добре
Reply

#7
Цветелин Бързаков Wrote:Как мога да го тунинговам за да достигне около 200к.с.

Като за начало премахваш катализатора и затапваш EGR клапана. След това и купуваш един постоянен ( спортен ) филтър К&N , който се поставя на мястото на оригиналния . Ако, все още не те кефи как върви отиваш в Адлер Ауто и ти правят "чип тунинг" и става към 180 коня, измерени на дино стенд.
А, щях да забравя - сваляш входящия колектор и изчистваш мизерията събрана там от EGR клапана.
Ще си доволен от резултата. Всичко това съм го направил и определено колата си върви добре .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#8
за колко време или тва са подробности Smile
Reply

#9
PlimP Wrote:за колко време или тва са подробности Smile

Кое за колко?
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)