The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблемно запалване

#1
Здравейте,
преди около 1 седмица се сдобих с Volvo 850 с автоматична скоростна кутия. Всичко до момента е добре, с изключение на едно нещо, което създава голямо неудобство. Когато колата е била огасена за определен период от време, пали без никакъв проблем. Когато обаче я изгася и след 10 минути отново я запаля, не запалва. Помислих, че е от имобилайзера и затова го премахнах в сервиз, но явно проблемът не идва от там. Огаси ли се за кратко при опит да запали след това, просто не пали. Трябва да се изчака поне 20-30 минути и тогава колата запалва без проблем. На какво би могло да се дължи?
Reply

#2
Здрасти, какъв двигател, година?
Ако има грешки, какви са?
Reply

#3
Stoyanpol Wrote:Здрасти, какъв двигател, година?
Ако има грешки, какви са?

Здрасти,
годината е 1996-та, двигателят бензинов, като има инсталиран и газов инжекцион. Не съм забелязал да има грешки.
Reply

#4
Здравей, и добре дошъл!
Моля те попълни си профила, за да знаем от къде си и евентуално да те насочим.
Покарай ден два само на бензин, и виж дали проблема още е актуален. Това като начало, и отправна точка.
После ще го мислим...
Успех!!!
Reply

#5
Здрасти колега, и честито за хубавата кола Smile и аз имах същия проблем още преди да сложа газ. От време на време се давеше и трябваше да изчакам 20 мин, но я подкарах всеки ден и проблема изчезна постепенно. Просто карай повечко месец два да видиш какво ще излезне и да се ориентираш за състоянието и евентуалните проблеми. Разбира се провери обичайните неща свещи филтри масла зареждане на акумулатор, ако колата е до средата на 95 отпред до казанчето за чистачките има конзола за самодиагностика ...там сам може да си провериш грешки от компа на колата ..гнездо 2 и 3 на конзола А са съответно запалителна и горивна система...успех
Reply

#6
Офф сори...видях ,че е 96 година..няма гнездо за самодиагностика..а същата се прави с комп и софтуер буксата е под пластмасата за монети над скоростния лост
Reply

#7
Ако го прави само топла може да потърсиш студена спойка по релетата. Ослушай се дали се чува бензиновата помпа като дадеш на контакт и неще да запали.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#8
Може и да е от датчика на Хол.При мен май бяха такива симптомите.Проверява се с мултицет -трябва при въртене на вдигателя да показва циклично 0-5V.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#9
И аз да споделя малко опит. Преди време карах субару и ми се появиха същите симптоми, пали само когато е изстинал двигателя. Оказа се температурен датчик. Само споделям.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)