The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още едно попълнение в ескадрилата

#1
Здравейте всички колеги. Въпреки, че идвам от братския шведски форум, Волво е на същата почит в мен както и Сааб. Или казано по друг начин, за мен има само две марки коли - шведските и всички останали. До преди 10тина дни "имах" една 9-3ка, която остана във фамилията, но вече друг я развозва. Майка ми й е фен още от както я купих през 2008ма. Та сега по същество. От миналата седмица съм собственик на едно черно 850 седан Т5. То също е фамилно. Много на бързо историята му е следната. Преди 10тина години братовчедите ми не зная по каква причина и как точно го бяха изнамерили хвърлено в един гараж. Естествено неработещо. Пръснато бутало и изгърмяно турбо. Та взеха я така, оправиха я и им стана една от семейните коли и така до преди няколко дни. Определено и на мен ми стана любима кола още от както я видях. Има няколко интересени джаджи в купето които не съм виждал в друг автомобил до сега. А на малкото прозорче зад задната дясна врата има една интересна лепенка на която пише, че е някокво поръчково изпълнение. Даже братоците бяха изнамерили някаква информация. че има някаква къса серия от 40-50 автомобила и тази била една от тях. Не нося отговорност за това и не го твърдя твърдо защото не съм го виждал с очите си, че е така. Общо взето мисля, че през 94г само големите S-овици и някои 7-ци са могли да му се опъват по качество, екстри, и разни други неща. Ако има любопитни да го видят, винаги съм готов да обменя някоя и друга приказка за него. А сега и малко въпроси породени от първите ми впечатления.

1. Първите дни, когато я подкарах въобще не ми хареса как работи и как върви. 2-3 сутрини при първо стартиране палеше от 6 път. Запалва и почва да работи все едно на 3 или 4 цилиндъра след което загасваше. И така паля-загасва и след 5-6 път уж се опправя. Веднага четене на грешките първия път само 121(дебитомер), след това няколко пъти в комбинация с 121 беше записало и 414 (нещо на турбото) но така и не го разбрах. Другото лошо впечатление, което ми направи и продължава да ми прави е това, че почти при всяко рязко ускорение то става на тласъци и с някакво прекъсване. Като че не може да се "изреже като хората". Определено има разлика, когато натиснеш рязко на 2ра или 3та и просто се залепваш за седалката. Друго интересно в тази връзк беше светването на ЛАМБДАТА. Пак 121, чистиш, лампата угасва и след няма 300-400 метра пак светва и така след всяко чистене. Само да кажа, че и SERVICE светеше доста дълго след стартиране на мотора. И така до момента, в който прочетох тук как се оправя и тази аларма и след като я занулих другите грешки изчезнаха сами и на края си даде 111 без да съм пипал абсолютно нищо друго. И след това и до момента никоя от алармите не индикира ипри няколко проверки за грешки просто нямаше нищо записано. Но проблема с ускорването пак го има. Та имам нужда от диагностика на мотора да се види кое как работи и дали въобще работи. Къде освен МП? И ако е там достатъчно достоверно ли ще бъде? Все пак колата е 94г.
2.След евентуална констатация, че по мотора всичко е на ред идва момента с газификацията. Прочетох, че има няколко изпълнени проекта, който си вървят все още. Та въпроса е при кой, какво да се слага и всичките въпроси свързани с начинаниео. В тази връзка в момента разхода е 15/100 градско при галене и при почти никакви задръствания. Представям си какво ще стане ако си я подкарвам като хората и повися малко по светофарите.
3. Прецакано е зъбното колелце на километража и не ми отчита изминатото разстояние.
4. Има някакъв проблем с клапата за избор на посоката на духане на въздуха в купето. Духа навсякъде освен на предното стъкло. Когато е в това положение при максимална скорост на вентилатора на стъклот едвам се долава, че нещо се случва. Също мисля, че отоплението на задното стъкло не работи като хората. Като че и то едвам мъждука.
5. Не ми стан ясно защо не успях да подкарам темпомата. До колкото зная работи. Има ли нещо по специфично при пускането му?
6. Не работи подгрева на шофьорската седалка.
7. Салона е за освежаване и лек ремонт.
8. Радиото от време на време бърка станциите.

Общо взето това са нещата, който предстоят да се оправят.
Reply

#2
Честито, и със здраве да я караш.
Виж си свещите и дистрибуторната капачка, ако ти е давала грешка дебитомер значи имаш проблем с него или с инсталацията до него.
Подгрева на седалката се поправя, разрови се има теми във форума.
Темпомата се пуска с ръчката за мигачите, на нея има копченце "он" и "офф" трябва да е на "on" след което натискаш копчето което е отстрани на ръчката,
но трябва да си с около 50км.ч или нагоре. Ако не се включва отиваш при някой да я погледне.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/">http://www.volvo850.ru/</a><!-- m -->
Reply

#3
Много благодаря колега Стоян. ще продължавам да ровя из форума. определено има какво да науча, но информацията от първа ръка е най добра. забравих да попитам още нещо. скъса се кабелчето на диагностичния блок и то точно до пласмаската и ми се струва, че ще ми е трудно да го припоя. на пръв поглед ми се вижда, че кабелчето е съвсем обикновено многожилно и мисля, че може да бъде побългарено.
Reply

#4
Разглабяш блока, и го запояваш.
При мен беше същото.
Успех.
Reply

#5
Честито и от мен ! Може ли малко снимки да се порадваме Smile
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#6
това със снимките ще стане съвсем скоро. в момента интериора е повече от половината изтърбушен, че имаше някой неща за оправяне. Когато вкарам обратно нещата вътре ще снимам задължително.
Reply

#7
Здравей,

Честито и от мен!
Мисля , че мога да ти помогна по въпроса от т.3,има такива колелца в OLX , аз си го купих оттам.


Attached Files
.pptx   New Microsoft PowerPoint Presentation.pptx (Size: 84.03 KB / Downloads: 21)
.pptx   New Microsoft PowerPoint Presentation.pptx (Size: 84.03 KB / Downloads: 21)
Reply

#8
такааааа. я сега да взема да се включа, че като видях кога последно съм писал, чак срам ме хваща. проекта с тази кола тръгна уж добре, след едни бързо наляти 1700-1800лв и викам е сега доста време ще е само ръчка. да ама не. оказва се, че ще трябват някъде към още 2,5-3к за да бъде всичко като хората. в интерес на истината почти всичко от първия списък е изчистено, както и някой други дреболии, които излязоха в движение. та по същество.

останах много лошо изненадан, когато смених маслото и след 500-600 км реших да видя какво се случва на щеката - абсолютно суха и -1,5л масло. и така на всеки 5-600 км. мислех че двигателя е аут, но пък за сметка на това никакви синкави пушеци от там както и да я карам. оказа се че капе доволно през пробката и доста добре тече през маркучите за охлаждане на маслото и по конкретно от към страната на радиаторчето и още по точно от пресованата част, където влиза маркуча. лека на тази болест бил смяна само с нови маркучи, естествено от МФ + малко допълване на комплекта с няколко гарнитури, о-пръстена и 2 скоби, който още по естествено само там били оригинални и удоволствието е малко над 500 лв. бих рискувал със здрави такива 2-ра ръка, но стига някой да има.

другият ми проблем, който също е плашещ е разходът на гориво и по точно неясната причина за ужасно богатата горивна смес която се образува и то само на ниски до средни обороти (може би), защото при високите обороти и карането по магистрала разхода си идва на таман. иначе при работа на място и при движение в града не се седи покрай колата, мирише на не изгорял бензин, ауспухът е доволно очаден и на няколко пъти при студено палене пропушва бяло и пуши докато не вдигне температура. иначе както и да карам в града, естествено имам и висене в задръствания, но много рядко, разход под 15-15,2 л/100 км не мога да докарам, поотпусна ли се МАЛКО, става страшно, 16+. не ми се мисли какво ще стане ако карам само на педал.

иначе има доста неща по окачването да се сменят, но там не мисля защото няма нищо от което да се притеснява. освен цените де Wink))))

На кантар съм какво да правя. Лошото е първо, че финансите не достигат и второ, че няма друга кола. А тази макар и малко се ползва всеки ден.
Reply

#9
Ако всичко по токовете ти е добре, започвай да запушваш местата откъдето дърпа въздух.
О-пръстени на дюзите, маркучи на стъпковия мотор(слагаш им скоби), така наречената"елочка" на снимката , и всички съединения от вакуум системата.
Ламбда сондата също може да ти обогатява но според мен трябва да светне чека.
Успех.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#10
Абсолютно нормално е разхода да е 15-16л +, митовете с разход 5-6/100 не са за тези коли.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)