The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ел саморегулиране на фаровете; схема?

#1
Фаровете ми са с е саморегулират по височина автоматично.
Чувам, че моторчето на единия фар постоянно работи. Явно нещо се е прецакало.
Някой има ли идея къде мога да намеря ел. схема?
Reply

#2
Ей това е ел. пълнежа на регулатора на височината на фаровете.
Вижда се как зъбното колело на морчето е изпилено.
Не знам каква е зависимостта. Дали заради износването не е можело да регулира фара и датчика постоянно му е подават сигнал. Или пък заради постоянното въртене се е загладило.
В кутийката има и зъбни колелца, но ги оставих, та поне ръчно да си го регулира докато си взема ново.
   
   
   
Reply

#3
Май никой не е на ясно, но пак ще попитам за още нещо.
Гледам, че на другите модификации си има бутон за регулиране височината на фаровете.
При мен обаче се водят "саморегулиращи се".
Съответно нямам идея как да проверя дали работят. Очевидно VIDA-та не го лови, защото този проблем си го има още от самото начало (благодаря ви Мото Пфое), от тогава многократно е закачана за тестване и не е показваше нищо.
Питам не заради друго, а защото очевидно ще си купувам 2-ра употреба (ново в МП е 220 лв ) и не знам как да проверя дали работи.
На другия фар го пробвах като започнах да клатя предницата и го чух, как в един момент избръмча. Обаче това не е много надежден метод. За 3 минути клатене го направи само веднъж. :roll: :roll:
Reply

#4
Ignat40 Wrote:Май никой не е на ясно, но пак ще попитам за още нещо.
Гледам, че на другите модификации си има бутон за регулиране височината на фаровете.
При мен обаче се водят "саморегулиращи се".
Съответно нямам идея как да проверя дали работят. Очевидно VIDA-та не го лови, защото този проблем си го има още от самото начало (благодаря ви Мото Пфое), от тогава многократно е закачана за тестване и не е показваше нищо.
Питам не заради друго, а защото очевидно ще си купувам 2-ра употреба (ново в МП е 220 лв ) и не знам как да проверя дали работи.
На другия фар го пробвах като започнах да клатя предницата и го чух, как в един момент избръмча. Обаче това не е много надежден метод. За 3 минути клатене го направи само веднъж. :roll: :roll:
Ксеноновите фарове са саморегулиращи,само халогенните имат имат копче за настройка.В интерес на истината и аз не знам къде е сензорът.На други марки автомобили има датчик на преден ляв носач,който следи наклона на шасито в зависимост от натоварването,но на ХС-то го няма там.Но пък на ХС-то задните амортисьори са сморегулиращи се и поддържат постоянно ниво,та.... :roll:
Reply

#5
На моето хц има на всяко колело датчик. Четири лостчета с четири датчика. Игнат, няма да стане с клатене, системата според мен е един вид инертна за да не може за всяка вълна или дупка на пътя да се мърдат постоянно фаровете. Аз като запаля се нагласят и после не ги виждам да движат.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#6
Системата използва жироскопа в багажника за информация за състоянието на автомобила. REM е реално командващия елемент, колкото и странно да ви звучи.
Как да тествате моргаджийско моторче - честно нямам идея.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#7
yuckuJackD Wrote:Системата използва жироскопа в багажника за информация за състоянието на автомобила. REM е реално командващия елемент, колкото и странно да ви звучи.
Как да тествате моргаджийско моторче - честно нямам идея.
УСПЕХ

До колкото схващам системата за настройка височината на фаровете се контролира от тук -(Малката схема в десния ъгъл)
   
Reply

#8
Да точно тази система на всяко колело.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)