The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Свързване на блоуофф

#1
Здравейте колеги някой може ли да ме посъветва как трябва да се свърже допълнителен блоуофф клапана на Т4?
Reply

#2
колега, не е някаква сложна работа, може да разгледаш снимките от 5-ти пост, но за да може напълно да разтоварва, а не частично, трябва да махнеш фабричният и да запушиш с една специална плочка, която можеш всъщност да не купуваш, а да изрежеш от дебел алуминий по формата на фабричния блооф, 3 дупки и накрая мажеш със силикон за гарнитури там където ще опре на турбото или измисляш накакво уплътнение и така... Ако си наблизо до София може да ти помогна с монтажа.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=16835&start=10">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic ... 5&start=10</a><!-- m -->
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#3
Благодаря колега ама не съм близко.Ще помисля малко какво да правя,защото прочетох мнения,че не било добре да се слага блоу–офф на коли с дебитомер това ме притесни .При мен беше свързан този блоу-офф неправилно на тънкия маркуч който влиза в кулера.А понеже тази тема която ми беше пуснал ме заинтригова ,а пък е стара като гледам с риск да се отклоня малко от моята искам да те питам запознат ли си дали трябва да се сменят дюзите за да се вдигнат повече коне преди да се направи ремап,защото с тези дюзи като гледам и дават по каталот най-много от 35 до 45к.с.с ремап да се вдигнат,а пък в темата като четох 14Т турбото издържало до 275к.с. някъде но дюзите трябвало да се сменят до колкото разбрах и какви трябва да се търсят евентуално по-големи ако знаеш? Confusedhock:
Reply

#4
Според мен 14Т не може да достигне повече от 235к., така си обяснявам и широката употреба на 16Т, но може и да не съм прав. Според мен с каквито дюзи отидеш с такива ще ти направят ремап, лошото е, че 4 читави дюзи са една не малка инвестиция, и аз не бих рискувал с реплики, по-добре събери части за максимален ъпгрейд, основните от които включват биели (китайските стават в случая), нови сегменти, хибридно турбо с перки и охлюв от 19Т, и преправена гореща част от 14Т => за да влезе перката от 19Т и за да не сменяш фланците на даунпайпа и изходящия колектор, кулер с метални казанчета, грийн бош 440куб. от S60R, ако искаш и втора помпа, дори спортни валове, и ремап чак след това, за да не правиш няколко ремапа. При такива условия хората в Англия имат готови карти за 320коня, които дори можеш да си купиш, а предполагам, че и за родните майстори няма да е невъзможно. Такъв ъпгрейд може да достигне скромните 2-3000лв, естествено според зависи.., а шокиращото е, че кола с такива параметри излиза от магазина за 50-100000 или втора ръка наполовина, например някой мустанг.
Поздрави и успех с всичко!
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#5
Да,звучи идеално,но за съжаление инвестицията си е голяма.Аз чак толкова коне не искам на предно,защото идват и другите проблеми със сцеплението и ходовата част. максимум до 270 се целя.Иначе вчера говорих и с мапъри един ми казах,че за предпочитане и може до 250к.с да се натовари 14Т. турбината с първия ремап без никакви други подобрения и смяна на дюзи друг пък до 238к.с максимум казва все различни мнения.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)