The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Затягане на волана S40 2.0d

#1
Здравейте колеги. Проблема е следния: когато гумите са направо и се опитам да завъртя волана в някоя от двете посоки усещам доста сериозно съпротивление. При пълен оборот на волана, така че да застане пак на същото положение проблема изчезва. Прави го на както на място, така и по време на движение. Когато времето е топло, или съм карал колата повече от час, проблема изчезва. Преди два дни смених хидравличното масло с надеждата, че нещата ще се пооправят. Старото приличаше на тиня. Непосредствено след смяната и обезвъздушаването, управлението стана леко, плавно без никакво запъване... до следващия ден, когато всичко пак си е по старому. Въпроса ми е какви са възможните причини за затягането. Ако е проблем в рейката и червячната система, защо при висока околна температура и загрял автомобил проблема го няма? Същото важи и за карето на волана при педалите (смазах го за
всеки случай)? Няма течове от рейката. Няма пукане при въртене на кормилото. Не мога да си позволя да стрелям на сляпо със замяна на рейка и помпа, и се нуждая от акъл както се казва, от къде да започна. Предварително благодаря на всички отзовали се. Весели празници Smile
Reply

#2
Здрасти колега, така както описваш проблема, си мисля, че точно оставянето на маслото да стане на тиня те е довело до този етап.
Според мен някъде по системата имаш запушване, като загрее маслото се оправя защото вискозитета му пада, т.е става по течливо.
Успех, и весели празници.
Reply

#3
Има логика. С какво мога да промия системата, като се има предвид, че помпата е електрохидравлична? Литъра масло е 26лв, та ще да е с нещо друго...?
Reply

#4
Съжалявам, тук не мога да помогна, дано някой който знае да напише някой ред.
Reply

#5
Ъп Smile
Reply

#6
Здравей колега,
Имай в предвид, че хидравличното масло е специфично при волво - провери си точно какво е твоето. При грешно масло си заминава помпата. Като си го сменял извади ли цялото количество от старото (до протичане на бистро)? Има няколко клипа в ютуб по процедурата за С60. За да сменя моето взех 3л, но реално използвах малко повече от 2л. При теб при състоянието на старото ти масло сигурно и 3л не са ти стигнали.
Поздрави
Reply

#7
Ето и няколко клипа за смяната на хидр. масло- туктук и тук. Има и много други разбира се - потърси за твоята кола.
Reply

#8
Маслото го смених два пъти изцяло с нужното по спесификация. Най изнервящото е, че при топло време (над 14-15 градуса) няма и помен от проблема! И на диагностика нищо не излиза... Всички майстори при които ходих искат да сменят рейка. Не мога да се съглася, че ако е износена ще прави въртели само на студено... Междувременно ВСИЧКО всичко по предницата е сменено.Поздрави!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)