The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 2.0D 136hp тресе, гасне

#1
Здравейте, вчера сутринта влизам в колата и се опитвам да запаля, колата запали но със видими вибрации, прекъсвания, и не всички цилиндри работеха.Едвам поддържане 700 – 800оборота, изгасна.Това се повтори няколко пъти и беше съпроводено със пушек от ауспуха. Първоначално си помислих че има запушен горивен филтър и не й достига гориво.Качвам я на пътна помощ и направо в един сервиз, където след смяна на горивен филтър и проверка на налягането в рейката ми казаха диагноза „Дюзи”.Малко по-късно изваждат всички кабелни конектори от дизеливите дюзи пръскат ги с контактен спрей, връщат ги обратно по местата им и изчистват някакви грешки на компа… и колата заработва без проблем.Днес също работи без проблем. Та въпросите ми са: 1 какви са признаците на умиращите дюзи (има ли някакви признаци или директно загиват)? 2.Възможно ли е проблема да идва от лош ел. контакт на някоя дуза/и. Въобще случвало ли се е някого подобно нещо. Като цяло колата си върви съвсем нормално без да пуши, без завишен разход на гориво, с нормална динамика
Reply

#2
Здравей да попитам понеже и аз съм във момента със същият проблем. Колата на Студено пали трудно лопа трака и изкарва бял пушек. И после като се стопли се оправя. И на топъл двигател няма проблеми. Твоя проблем оправи ли се с контактния спрей ?
Reply

#3
Проверихте ли свещите?
Reply

#4
STEW Wrote:Проверихте ли свещите?
Да проверени са 4 нови съм сложил.
Reply

#5
Колеги решихте ли проблема.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)