The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Що е то V8 във VOLVO и има ли той почва у нас...

#1
Колеги, реших да направя тази тема с цел всички настоящи и бъдещи ентусиасти на V8 да откриват по-бързо всякакви полезни неща за "чудото" на YAMAHA, което се монтира във VOLVO под кодовото наименование B8444S.

Ето ТТ данни и повече информация за двигателя -  http://australiancar.reviews/Volvo_B8444S_Engine.php

Тук малко по-подробно е засегнат проблема с балансиращият вал на първите двигатели от серията известен като "The Dark Side of Volvo's Excellent V8" и които е решен с помощта на "дренажни отвори" залегнали при производството му след пореден номер на двигателя по-голям 6833 - https://blog.fcpeuro.com/the-dark-side-o...cellent-v8

Иначе този двигател с неговата ангренажна верига, при правилно и навремено обслужване, се слави като много здрав и безпроблемен мотор - може да изкара 300-400х километра безгрижно:
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#2
Аз също имам V8 (не на Волво обаче), но спокойно мога да кажа, че тази купчинка железца и пластмаски мен лично ме побъркват от кеф.
Звук (и тишина всъщност), перформънс,….абе всичко! Дори ми е кеф да си го гледам само като отворя капака...няма нищо излишно и толкова е подредено, без маркучи за охлювите и разни други излишни неща Tongue

Не знам колко от колегите тук във форума имат V8, сигурно не много...
Но ще ми е кеф да се "съберат" тук и да разкажат за това чудо Smile

@ Стефане, знам че и ти има какво да кажеш тук Wink

Много хубава тема!
Браво на автора!


Явор
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#3
'
Ами да пораздвижим малко темата...

Т.к. след като видях във Facebook поста на един BG приятел и доктор-моторист, който живее в UK и се разговорихме за "V8 порното" което си беше сътворил

[Image: i6juyp.jpg]

реших да пиша по мейла на сервиза http://pgth.ch в Швейцария, който в продължение на 12 години изцяло е обслужвал Вълчо. Въпросите ми бяха дали са сменяли пистов ремък, ролки и свещите и след като отговора на главният им мениджър "връзки с клиенти" René Sunitsch беше отрицателен реших да се оборудвам с ето тези неща:

* оригинални свещи комплект p/n 30731383 спечелени от eBay.uk на търг - свещите са брандирани с логото на Volvo, но дефакто са иридиеви NGK IFR6B11

[Image: j96ntw.jpg]

* оригинален пистов ремък, обтегач и 2 ролки - достави ми ги Иван от genuinepartsdelivery.com на много добра цена директно от Япония и не се учудвайте, че всичко е Made in Japan - все пак това си е V8 двигател на Yamaha поставян и в моторници и яхти :lol:

[Image: 2lthi8h.jpg]

Сега бай Вълчо е на топло в сервиза на V+3 и когато е готов ще видим как ще се държи...ако вземе, че с чисто новите свещи ми смъкне разхода няма да му се разсърдя Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#4
При мен свещите са сменяни на 80 000 км. (сега съм на 120 000) Обаче не знам ситуацията с пистовия ремък и ролките, но все си мисля че преди 150 к няма смисъл да ги напиням. Иначе разхода в тежкото софийско си ми е 22- 25 без никакъв компромис за смъкване Smile (корава японка излиза)
Колега на ЛС ако ми кажеш колко ти излезнаха частите от Япония ще съм ти благодарен ... От хора в МП знам, че нямало по-тегава работа от смяна на свещи при тоя осмак Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
bell няма проблем ще ти пусна на лично цените за ролките, обтегача и ремъка. Моля като модератор да тръкнеш цитата от горният пост, че и без това моето мнение е доста дълго с тези снимки Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#6
Смяната на свещите не е толкова трудна задача колкото са го представили от МП - 



Достъпа до задните четири е по-тегав, но според мен с подходящи инструменти за 1-1.5 часа и 2 бири задачата е постижима  [emoji38]

Иначе от V+3 ми взеха общо 110 лева за смяната на ремъка с прикачните търкалца и за смяната на свещите.
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#7
Ето малко софтпорно на двигателя за който казват, че не са проблем 500х км пробег...

бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)