This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за airbag на Волво S/V40 2002
#1
    Колеги някой знае ли дали след определен период от време 10г.примерно задължително ли трябва да се сменят айрбеците понеже ми светва червената лампичка дава грешка в пасажерските айрбеци сложени са съпротивления дори този от етап1 е свързан директно с СРС модула изчиства се грешката и пак след 2-3 дена светва лампата на диагностиката  излиза че сигнала е слаб и прекъсва първо сега дава пасажерски айрбег етап 2 а след известно време и етап1 въпреки че той вече е направен.Преди да се свърже директно етап1 ми даваше само него като грешка.Майстора ми каза че трябвало да се сменят айрбеците заради пиропатроните и дори и 2рия етап да ми го направи също ще даде грешка в останалите айрбеци за това се получава така вярно ли е това?
Цитирай
Thanks given by:
#2
Моля не приемайте мнението ми за миродавно, но понеже сте попитали ще използвам правото си да ви отговоря.
Както всяка една вложена част в автомобила ви, дори и купето външната му част включая и калниците са пресметнати от някой инженер. Какво имам предвид - при производството на който и детайл в машиностроенето се ползва т.нар. коефициент на сигурност. Тоест според зададения бюджет инженера преценява какво и как да вложи в дадената част и съответно евентуално колко време се предвижда да издържи при запазване на работните и качества. Оттам нататък какво ще се случи може да предвиди само една по-висша сила.
С други думи, отговора ми на въпроса ви е - не е задължително, но никой не може да гарантира след изтичане на "срока на годност" на въпросната част как ще сработи ( дано не се налага ) при евентуален инцидент изискващ работата на въпросната част. 
Зададени са времеви стойности за проверка и евентуална смяна на възглавниците на компа и затова излиза съобщението на таблото. Виждал съм на подобна V40 - ка като вашата дори стикер на колонките на вратите някъде на колко време подлежат на проверка и на колко смяна. Нещо подобно на стикерите за годишен технически предлед с перфорации по стикера.
Автомобила ви доколкото видях е произведен 2002 година.
Изводите и съответно как да постъпите оставям на вас.
Надявам се да съм помогнал.
Smile
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1994 Daewoo Tico - carb., automatic, 41hp., 59Nm. - Пинко
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#3
На моята на задната лява врата пише 2011г.но да сменят.с нови предполагам,че само.в специализиравия сервиз в случая на Мото-Пфое могат да се сменят или..има ли някаква алтернатива понеже там е доста скъпо ще излезе? А в какво си състой проверката и тя ли се прави в Мото-Пфое само?
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)