The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 1.6 D2 114HP - Prestazioni Motore Ridotte

#1
Здравейте,

От месец имам проблем с мотора на V50-ката (1.6 D2 2011). Изкарва ми грешката от заглавието, която се превежда на английски Engine Power Reduced, или Мотора Работи на НЕ пълен капацитет.

След диагностика в два местни сервиза (в Ямбол) + веднъж в Мото Пфое, грешкаите винаги са едни и същи:

ECM-P256500 Turbocharger Boost Control Position Sensor “A” Circuit High
ECM-P259900 Turbocharger Boost Control Position Sensor “A” Performance - Stuck High
EPS-U300616 Control Module Input Power “A” - General Electrical Failures - Circuit voltage below threshold

Отделно след като влезе в авариен режим, имам чувството че изключва турбото + единия цилиндър, тъй като губи мощност и при работа на място се усещат вибрации, а при гасене мотора притриса силно.

След гасене/палене, проблема изчезва до следващото натоварване на мотора до определена точка и отново всичко се повтаря.

Навсякъде ми казаха че турбото е за смяна и съответно го смених + всичките му клапи преди, след и прочее - резултата обаче е нулев (имам си сега чудно турбо за продаване).

Моля за помощ ако някой има идея къде да търся проблема. Ники от Tune Line предложи да сменя МАП сензора, но се чудя какво общо може да има той...

Лек ден и благодаря предварително на отзовалите се!
Reply

#2
Аз имах същата грешка Намалена мощност на мотора,при диагностиката даваше педала на газта,накрая се оказаха студени спойки в CEM модула,който се намира под жабката,засега е ок, колата ми е V50 1.6D,110 hp.Търси някой който разбира от електроника да го погледне тоя модул.
Reply

#3
Привет отново,
Griban - вече започвам да си мисля че и при мен ще е някаква “въшкава” работа проблема, тъй като подмених и горивния филтър (по препоръка на колегите от италианския форум, имащи същите/подобни симптоми), но резултат пак няма.
Остана да сменя и мап сензора, като обаче първо ще го погледна тоя CEM модул за корозирали връзки с конекторите, или нещо по платката, тъй като само наливам пари сменяйки части, а резултата е нулев. То не че е лошо да си обслужа половината кола, ама...
Reply

#4
Статус към момента - сменена турбина, почистен ЕГР клапан, сменен МАП сензор, сменен горивен филтър... резултат нулев Sad
Reply

#5
(08-02-2020, 05:12 PM)joroartcorp Wrote: Статус към момента - сменена турбина, почистен ЕГР клапан, сменен МАП сензор, сменен горивен филтър... резултат нулев Sad


Значи е крайно време да я закараш в сервиз да я ремонтират. 
В кой град си?
Reply

#6
Привет, от Ямбол съм. Както казах, минах през 4 вече сервиза + Мото Пфое, но навсякъде греда. След 1-2 дни отивам на пето място. Въпроса тук е ако някой има идея къде да се търси проблема, да я сподели Smile
Reply

#7
(08-02-2020, 07:40 PM)joroartcorp Wrote: Привет, от Ямбол съм. Както казах, минах през 4 вече сервиза + Мото Пфое, но навсякъде греда. След 1-2 дни отивам на пето място. Въпроса тук е ако някой има идея къде да се търси проблема, да я сподели Smile
За Ямбол не мога да помогна със сервиз, но ако имаш идея да ходиш до София отиди в http://volvo-alternative.com/ 
Със сигурност ще ти оправят колата. 

Другия вариант който се сещам е Стефан в Бургас.
Reply

#8
В крайна сметка, положителен развой на нещата. След смяна на клапан “А”, за който странно защо дори в МП си нямаха хабер, плюс объркани маркучи на турбото, колата е пушка Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)