The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за проблем XC90

#1
Здравейте, от 3 години съм горд собственик на 90ка 2008 година 2.4 дизел 185 коня. Доскоро живеех в топъл и мек климат, но отскоро съм на студено място. Проблема е следния 

При палене при студен двигател колата почва да пуши отпред (отдолу под преден ляв фар има тръбичка малка, излиза бял пушек със остра миризма на изгоряла нафта за  10 15 секунди) това се случва при температури около и под нулата. Ако се наложи да по карам колата студена на късо разстояние като изгася пак отпред под левия фар се чува че нещо работи в рамките на 20 30 секунди, като звук от перка. Забелязах интересна закономерност. Паля пускам климатик/парно и като по карам колата да загрее в работна температура после като изгася няма пушек и този шум не се чува. Ако карам и не ползвам парно/климатик дори и загряла после пак се чува сякаш перка върти отдолу под фара (доколкото съм запознат там е нафтовата печка)

Губи антифриз около 200 мл за 1000-1100км основно магистрала със минимално градско.

Кондензатора на климатика ми е спукан да уточня. 

Питах доста хора, но всеки казва, че ако пуши бял пушек и изгоряла нафта мирис отзад е глава, но през ауспуха си е нормална. Обороти всичко е наред. Дори и смених маслото с 0-30 на кастрол и колата е осезаемо по тиха и работи перфектно макар да е на близо 360 хиляди

Извинявам се дълго и объркано стана, за първи път пиша тук

Поздрави

Смених и датчика на перката на радиатора
Reply

#2
Да там ти е нафтовата печка и тя се пали при студено време заедно с двигателя ако нямаш таймер за друго включване.
Антифриз може да ти губи от много места. Първо провери маркучи, скоби и разширителният съд(капачката и самия съд някой щуцер да не е спукан).
ex XC90
Reply

#3
За пушека през левия калник - печката ти работи. Не си първия задаващ такъв въпрос. Колега с Волво с печка преди години едвам беше озаптил бензинжия да не му напълни калника с пожарогасителя. Big Grin

Антифриза - вдигни стелката на шофьорското място и виж дали няма да намериш липсващия антифриз там. P2 платформата имат едни връзки между купето и двигателния отсек през които по някога тече.
Второ вероятно място за теч е скобата на маркуча влизащ в разширителния съд. Скобата оригинално е пружинна, сменяш я с такава с винт, като внимаваш да не стягаш много, защото ще сменяш казанче.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)