The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за волво Ц70 2,4.2001г.

#1
Здравейте съфорумци,от години се оглеждам за ц70,първа генерация.Случайно днес попаднах на едно такова,поочукано тук там.Къде да гледам за проблеми?Колата е нов внос от Италия,с два ключа и 2 дистанционни,заводските.2001г.Интериора е в добро състояние с заводската музика ,193кс.2,4л.
Reply

#2
Взех колата Smile ,спирачките са клеясали,горен тампон на двигатела е скъсан,има грешка на тпс сензора.Дайте съвет за масло и филтри.Филтъра за купето не намерих къде е.Замислил съм се за газова уредба,някой има ли опит с такава кола?
Reply

#3
Честито за сбъднатата мечта !  Smile
Сещам се за двама с опит с модела, но не се сещам за никовете им тук.
Можеш да опиташ ако се регистрираш в групата в Фейсбук - Виктор Балиев и Радостин Стоянов.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Аз съм с V 70, 2001г., 2,4, 170к.с.
Още като я купих преди 3,5г. сложих българска газова уредба и вече съм врътнал повече от 100 000км. Като изключим, че на 50 000км. смених газовите инжектори за сега нямам проблем с уредбата.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply

#5
С тампона на двигатела имам затруднения,взех един но е с по малък диаметър meyle514 9434263 hd ,ref n9434263,около 3,5 мм еразликата
Reply

#6
С афтърмаркет частите често се получават разлики. Щом като имаш оригинален номер защо не пробваш в Мото-Пфое, вярно понякога не познават парите, но може да имаш шанс.  Wink
Относно газифицирането - мога да ти предложа човек който да го направи, но е в Стара Загора. Ти не беше ли от Габрово или се заблуждавам?
Този който си взел би могъл да го върнеш щом не е поставян вероятно.
Можеш ли да напишеш кода на мотора?
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
Проблема с тампона е решен ,взех такъв със стойката в която е набит а не отделен.От София съм.Срещнах и трудност с масления филтър,който е хартиен елемент с пластмасова капачка и е натегнат здраво.Взех ключ за филтри с размери 86мм,16 стенен,такава информация намерих,дано да стане.

Проблема с тампона е решен ,взех такъв със стойката в която е набит а не отделен.От София съм.Срещнах и трудност с масления филтър,който е хартиен елемент с пластмасова капачка и е натегнат здраво.Взех ключ за филтри с размери 86мм,16 стенен,такава информация намерих,дано да стане.
Reply

#8
виж в аутодок. има доста за тази коли. аз съм с с70ll генерация. филтър купе се намира на мойта под волана
Извън темата продавам карбонови вежди за фарове на v50.
мислех ,че ще станат на мойта но се оказа ,че фаровете са ми една идея по обли
Reply

#9
Излизат още някои проблеми.Има едно пукане когато завъртя волана в двете крайни положения.Чейнджъра не чете дискове,с три диска е.Какво масло се налива в ръчната скоростна кутия?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)