07-15-2021, 10:39 AM
Здравейте колеги !
Въпросът ми е - нормално ли е след 1-2 до 3 км на равен път стрелката за температурата да стига средата на скалата и вентилаторът да се включва след около изминати 5-6 км - около 10-15 минути градско каране. Това е при сегашните 30 и нагоре градуси навън. При по-хладно време това става при повече км и повече време и то най-вече при градско, т.е. при каране на по-ниска предавка. След спиране на двигателя вентилаторът продължава да работи около 5 минути. Няма теч на антифриз. Радиаторът е почистван преди година с някакви химикали (доста мръсотия изтече), но и след това положението си е същото.
Ако някой има опит с решаване на подобен проблем (ако е проблем) ще се радвам да сподели.
Предварително благодаря!
Колата е Volvo V40D 1,9 , 115k.c.- 2003г.
Въпросът ми е - нормално ли е след 1-2 до 3 км на равен път стрелката за температурата да стига средата на скалата и вентилаторът да се включва след около изминати 5-6 км - около 10-15 минути градско каране. Това е при сегашните 30 и нагоре градуси навън. При по-хладно време това става при повече км и повече време и то най-вече при градско, т.е. при каране на по-ниска предавка. След спиране на двигателя вентилаторът продължава да работи около 5 минути. Няма теч на антифриз. Радиаторът е почистван преди година с някакви химикали (доста мръсотия изтече), но и след това положението си е същото.
Ако някой има опит с решаване на подобен проблем (ако е проблем) ще се радвам да сподели.
Предварително благодаря!
Колата е Volvo V40D 1,9 , 115k.c.- 2003г.