Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
(01-02-2022, 07:33 PM)stvri Wrote: Здравейте продължение на темата лагерите са koyo 1бр 32006 1бр 32007 и 2бр 32008 . За смяната е необходимо тънкостенен дванадесетостенен камък 41 за гайката на пиньона и да се купят калибрирани шайби за настройка на хлабината между пиньона и короната. За да се регулира хлабината трябва да се пробие отвор за да се постави индикаторен часовник, хлабината трябва да е между 0.10-0.16мм.
Стъни, ти си го направил професионално, браво. Само да те светна на един номер който ми показа един стар майстор - хлабината можеш да измериш и като прекараш парче тинол за запояване между зъбите на короната и пиньона като ги зацепиш и въртиш - мек е и после можеш да мериш и нагласяш. Дебелината му обикновено е около 1мм. и има мегдан за мерене. Става и с твърд пластелин ако мястото на зацепване на зъбите е открито.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)