The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Awd 2000-2002г

#1
Здравейте.
Някой да е сменял лагери на задния диференциал. Или да е има подобен проблем .Или да има някой развален за да се видят номерата на лагерите.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#2
Здравейте продължение на темата лагерите са koyo 1бр 32006 1бр 32007 и 2бр 32008 . За смяната е необходимо тънкостенен дванадесетостенен камък 41 за гайката на пиньона и да се купят калибрирани шайби за настройка на хлабината между пиньона и короната. За да се регулира хлабината трябва да се пробие отвор за да се постави индикаторен часовник, хлабината трябва да е между 0.10-0.16мм.


Attached Files Thumbnail(s)
               
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#3
(01-02-2022, 07:33 PM)stvri Wrote: Здравейте продължение на темата лагерите са koyo 1бр 32006 1бр 32007 и 2бр 32008 . За смяната е необходимо тънкостенен дванадесетостенен камък 41 за гайката на пиньона и да се купят калибрирани шайби за настройка на хлабината между пиньона и короната. За да се регулира хлабината трябва да се пробие отвор за да се постави индикаторен часовник, хлабината трябва да е между 0.10-0.16мм.

Стъни, ти си го направил професионално, браво. Само да те светна на един номер който ми показа един стар майстор - хлабината можеш да измериш и като прекараш парче тинол за запояване между зъбите на короната и пиньона като ги зацепиш и въртиш - мек е и после можеш да мериш и нагласяш. Дебелината му обикновено е около 1мм. и има мегдан за мерене. Става и с твърд пластелин ако мястото на зацепване на зъбите е открито.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Проблемът с меренето идва от това че единият лагер е на корпуса а другият е на капака, практически нямаш достъп до зъбното зацепване. Затова пробих технологичен отвор за мерене. Не случайно няма инструкция за ремонт във видата, има само инструкция за подмяна на целия диференциал.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)