The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Sensus ъпгрейд до Sensus Connect за Р3

#1
Здравейте,
реших да споделя опита си с ъпгрейд от Sensus към Sensus Connect, за някои ентусиасти може да е от полза. Дали си заслужава? Всеки си преценява. Според мен - да.
Така да започнем от там, че моята кола Volvo S60 T5 е внос от USA, с Premium Sound система, има си GPS, задна камера, BT и USB. Тези които нямат нещо от изброените се донавръзва в системата, не е сложно, но и все пак трябва да знаете какво правите. Виждал съм поставянето на тази мултимедиа, на коли след 2011г.
Много трябва да се внимава при избора на IHU (Infotament Head Unit), защото се делят на два вида: Тези които са взаимозаменяеми са само на S60/V60/XC60; Друга греда, която ударих е това, че явно зависи IHU за N. Amerika или за Europe e правен. 
Трябва да махнете MOST Lock , това е защитата на цялата верига по MOST (Мултимедия, усилвател, DAB, TV, Sirius). Маха се в МотоПфое, при Volvo Tune Line или с Vdash.
Най-добре е да си вземете монитора с IHU модула, защото и там има разлика.
Стигаме до един от забавните моменти и това е преходника, за да не се режат кабели и всичко да е обратимо. (б.а. ползвал съм снимки от различни сайтове, защото правих снимки на моя процес, но понеже се проточи доста, съм ги изтрил по невнимание).

Букса "мъжко/женско" за монитора (на новата мултимедия е само монитор, на старата е модул изпълняващ и други функции) купих от Алиекспрес, трудно беше да намеря Quadlock буксата, както и букса за оптиката, която влиза в quadlock-a. Aко можете да си ги вземете от някоя морга или закупите устройствата с кабелите, ще си спестите не малко мъки. Трябва да се сложи и "тапа" на оптиката, която е към стария монитор, защото IHU изземва функциите на ICMa.
           

Следва внимателно проследяване на схеми и кой кабел къде отива. Ако сте технически грамотни, не е проблем, ако не, дайте на на някой друг да ви направи преходника.

       

Тръпката, когато направиш всичко, както е описано в няколко форума, ръководства и т.н. и не тръгне, е незаменима Smile))) Оказва се, че просто IHU-то ми е европейско, а колата американска и има несъответствие.
   

Следваше намиране на американско IHU и последващ опит. И екрана се появи с логото. Но модификациите не свършват тук. Следва реконфигуриране на колата за да знае, че имаме последно поколение за платформата мултимедия.
   

 След, като сме я реконфигурирали следва пренастройка в самата система (това е за коли от USA), и трябва да се влезе в Engeneering mod :
IHU Engineering Mode - change region settings P3 | D5T5.com

Всичко точно, но продължавам да нямам пълна функционалност на устройството, а именно да имам и достъп до вградения хард диск, на който можете да сваляте музика и видео. Тук се намесва реконфигуратора, или човека, който се занимава с него, трябва да е наясно какво търси из конфигурациите.
       
 Vdash бяха махнали тази функция, но след мой сигнал я върнаха. Имате възможност да избирате два варианта: или да копира музика от дискове или от USB, не може и двете за съжаление. Трябва да се реконфигурира и начина на свързване, иначе остава само Bluetooth, което не е лошо, но все пак.
   

Конструктивно и идейно новия модул е в пъти по-добър от IAM/ICM, цвета на темата, се променя с темата на километража, ако сте с дигитален.

И така, ако на някой му е било полезно ще се радвам, а е необходима повече информация може да ползва тези източници:

IAM/ICM to IHU Upgrade | SwedeSpeed - Volvo Performance Forum
Search: ihu (drive2.com)
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)