The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V40 бензин прекъсва във време на движение

#1
Здравейте, момчета и момичета! Имам проблем с моята "баба Яга" - Volvo V40, бензин, 103 Kw - 140 к.с, произведена 1997 година, няма газова уредба. Във време на движение има леко прекъсване на двигателя. Когато се движа с равномерна скорост, при натискане на педала на газта, двигателя има леко "замисляне" и след това започва да се ускорява! Понякога това задържане е за кратко, друг път го прави често и е изнервящо! Ефектът е все едно е пробила свещ! Смених свещите с нови, всяка с по три електрода! Нищо не стана - пак прекъсва! Смених и горивния филтър, че не бях го сменял няколко години. Има леко подобрение, но пак го има прекъсването! Преди няколко дни махнах декоративния капак на двигателя и вечерта излезнах и запалих колата. Идеята ми беше да видя да не би някой кабел да е пробил и искрата да се замасява. Не видях проблем! Днес питах един приятел какво може да е, а той ми каза следното - или двигателя смуче въздух от някъде, или има пробит кабел между бобина и свещ или бобина! Потърсих в Интернет за бобина, но май попаднах на нов проблем! Има ли разлика в бобините, защото на някои пише 1-4 цилиндър, а на други 2-3 цилиндър??? Видимо не видях разлика на мойте бобини... Да си призная, парите са ми ценни и не мога да си позволя в момента диагностика или директно купуване на две бобини, защото те са със цени от тридесет и няколко лева, та до няколкостотин лева едната!!!  Idea  Може ли да ми дадете съвет как да се оправя и ако се наложи смяна на бобина, да ми препоръчате нещо евтино и вършещо работа! Не съм маниак на тема "маркови" стоки! Абе, тежки пенсионерски времена!......  Angry
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply

#2
за 2-3
Фабричен номер в съпоставка с номера на оригиналния детайл

OEN 70863021 — VOLVO
OEN 708630215 — VOLVO
OEN 7701041608 — RENAULT
OEN 7700863021 — RENAULT

и за 1-4
Фабричен номер в съпоставка с номера на оригиналния детайл

OEN NEC 10047 — LAND ROVER
OEN NEC 10049 — LAND ROVER
OEN 77 01 041 607 — RENAULT
OEN 77 00 863 020 — RENAULT
OEN 77 00 865 923 — RENAULT
OEN 70863020 — VOLVO
OEN 708630207 — VOLVO
OEN 70863302 — VOLVO
OEN 1387-57 — HITACHI
OEN GCL 206 — ROVER
ex XC90
Reply

#3
Бобините са различни, има едно зъбче и леглата за скобите придържащи кабелите са огледални. По принцип е възможно зъбчето да се махне, а кабелите да се сложат без скобата и да се кара с две еднакви бобини. Но си мисля, че проблема не е в бобина, ако е от там се усеща осезаемо, понеже колата почва да работи на 2 цилиндъра. Може да са кабели, дори и да няма видим проблем.
Volvo V40 2.0, 140 h.p. 1996, ГИ PowerJet
Reply

#4
(11-29-2022, 07:57 AM)Cavalera Wrote: Бобините са различни, има едно зъбче и леглата за скобите придържащи кабелите са огледални. По принцип е възможно зъбчето да се махне, а кабелите да се сложат без скобата и да се кара с две еднакви бобини. Но си мисля, че проблема не е в бобина, ако е от там се усеща осезаемо, понеже колата почва да работи на 2 цилиндъра. Може да са кабели, дори и да няма видим проблем.

Оказаха се кабелите! Смених ги с нови и до сега няма проблем! Благодаря за съвета!  Smile
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)