The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна(ремонт) на ел. антена

#1
Наскоро си купих антена за колата, тъй като моята беше счупена и реших че няма да е лошо да споделя как се сменя антената за да не се налага излишно отвиване на болтчета.
Антената се крепи към купето само на един болт захванат за долната страна на механизма. При демонтирането на антената внимавайте че има и едно маркуче което също е хванато към купето, по-точно влиза в дупка в ламарината, верочтно за оттичане на конденз и последното което трябва да откачите това са жиците.

Качил съм снимки как изглежда антената, както и снимки от "ремонта".
1. Така изглежжда целия механизъм
2. Това е антената която си купих.
3. Тук има една гайка която трябва да отвиете и да свалите капачето.
4. Трябва да откачите и моторчето тъй като то пречи на движението на антената, която е захваната чрез червяк към механизма
След като е откачено моторчето трябва да откачите и тръбичката в която се намира антената, тя се държи на 2 рапидки, след като я откачите може да извадите това което е останало от старата антена, в моя случай бяха две парчета - една снадка от антената и около 50-60см от червяка който беше навит на макара в маханизма. Червяка го извадих с отварянето на капачето посочено в снимка 3, а антената като откачих и тръбичката.
5. Като вкарвате червяка обратно има вероятност да заяде тук, където е посочено със стрелка, затова с отвертка или нещо друго го подпрете за да продължи напред докато се навие целия, след това затваряте.
Еми това е, дано съм помогнал.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#2
Наскоро си купих антена за колата, тъй като моята беше счупена и реших че няма да е лошо да споделя как се сменя антената за да не се налага излишно отвиване на болтчета.
Антената се крепи към купето само на един болт захванат за долната страна на механизма. При демонтирането на антената внимавайте че има и едно маркуче което също е хванато към купето, по-точно влиза в дупка в ламарината, верочтно за оттичане на конденз и последното което трябва да откачите това са жиците.

Качил съм снимки как изглежда антената, както и снимки от "ремонта".
1. Така изглежжда целия механизъм
2. Това е антената която си купих.
3. Тук има една гайка която трябва да отвиете и да свалите капачето.
4. Трябва да откачите и моторчето тъй като то пречи на движението на антената, която е захваната чрез червяк към механизма
След като е откачено моторчето трябва да откачите и тръбичката в която се намира антената, тя се държи на 2 рапидки, след като я откачите може да извадите това което е останало от старата антена, в моя случай бяха две парчета - една снадка от антената и около 50-60см от червяка който беше навит на макара в маханизма. Червяка го извадих с отварянето на капачето посочено в снимка 3, а антената като откачих и тръбичката.
5. Като вкарвате червяка обратно има вероятност да заяде тук, където е посочено със стрелка, затова с отвертка или нещо друго го подпрете за да продължи напред докато се навие целия, след това затваряте.
Еми това е, дано съм помогнал.


Attached Files Thumbnail(s)
                   
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#3
Помогнал си Кала, а който не е разбрал - имам една счупена антена и едно прецакано ел. моторче - може да се обади - ще му дам да прави сухи тренировки, докато се научи. :toothy3:

Мога да допълня само, че най-често се чупи щира, който има бяла пластмасова зъбчата опашка, която влиза в електромотора. Хитрото е, че ако не е изгорял електромотора - може да си смените само щира, който може да се купи от магазините на Бош за около 80 лв. Цялата антена иначе е доста по-скъпа. Другото "слабо място" е електромотора /който може да изгори ... доста по-рядко като вариант/, по често гори бушона, така че първо проверявате това.

Автоматичната антена е конструирана перфектно и ... без много усилия можете да си я смените частично или изцяло и сами. Към частите има точно описание за това.

Успех, и си пазете антените когато минавате покрай храсти или ниски клони /най-честата причина за сакътлък на щира, а от там и за бушон-електромотора.../ :twisted:


Приятно слушане на Радио, Волвари! :read:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#4
Помогнал си Кала, а който не е разбрал - имам една счупена антена и едно прецакано ел. моторче - може да се обади - ще му дам да прави сухи тренировки, докато се научи. :toothy3:

Мога да допълня само, че най-често се чупи щира, който има бяла пластмасова зъбчата опашка, която влиза в електромотора. Хитрото е, че ако не е изгорял електромотора - може да си смените само щира, който може да се купи от магазините на Бош за около 80 лв. Цялата антена иначе е доста по-скъпа. Другото "слабо място" е електромотора /който може да изгори ... доста по-рядко като вариант/, по често гори бушона, така че първо проверявате това.

Автоматичната антена е конструирана перфектно и ... без много усилия можете да си я смените частично или изцяло и сами. Към частите има точно описание за това.

Успех, и си пазете антените когато минавате покрай храсти или ниски клони /най-честата причина за сакътлък на щира, а от там и за бушон-електромотора.../ :twisted:


Приятно слушане на Радио, Волвари! :read:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#5
Абе не го знам щир ли е, кво ли е, но на мен ми излезе доста под 80 кинта, някъде на половина май беше.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
Абе не го знам щир ли е, кво ли е, но на мен ми излезе доста под 80 кинта, някъде на половина май беше.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Оригинален щир и оксидиран /черен/?! ...
Освен ако си го намерил и получил от нета...
В Бош последно беше точно 78 лв., а май цените ... не са падали, но знае ли човек ...

По важното е другото ... а цената е подробност! Да не спамиме! Confusedpam2:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#8
Оригинален щир и оксидиран /черен/?! ...
Освен ако си го намерил и получил от нета...
В Бош последно беше точно 78 лв., а май цените ... не са падали, но знае ли човек ...

По важното е другото ... а цената е подробност! Да не спамиме! Confusedpam2:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#9
На мен ми трябва antena2.JPG ама черна.
Щото я скърши един простак!
Ако не беше той, то щеше да съм я оправил от храстите или ниските клони.
Много пари са тия неща бее...!
За сега съм с електронна и няма геле да замръзва или да я пазя от клони.
20% по слаба е от оригиналното си. Но пак е по добре от ментетата който направо са ЗЛЕ!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
На мен ми трябва antena2.JPG ама черна.
Щото я скърши един простак!
Ако не беше той, то щеше да съм я оправил от храстите или ниските клони.
Много пари са тия неща бее...!
За сега съм с електронна и няма геле да замръзва или да я пазя от клони.
20% по слаба е от оригиналното си. Но пак е по добре от ментетата който направо са ЗЛЕ!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)