The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с таблото или по-точно километража на 740 2,2

#11
Колега,шибидаха е ръчен кажи от къде да го подхвана?а тази жичка доколкото те разбрах прави мост м\у километража и часовника,да не е м\у кил. и обортомера? а на последния ти въпрос от Стара Загора съм.
Reply

#12
Колега,шибидаха е ръчен кажи от къде да го подхвана?а тази жичка доколкото те разбрах прави мост м\у километража и часовника,да не е м\у кил. и обортомера? а на последния ти въпрос от Стара Загора съм.
Reply

#13
nikodil Wrote:Колега,шибидаха е ръчен кажи от къде да го подхвана?а тази жичка доколкото те разбрах прави мост м\у километража и часовника,да не е м\у кил. и обортомера? а на последния ти въпрос от Стара Загора съм.

За шибидака:
Какво точно му е?
Защото може от лек реглаж да се задейства.
Ако е пълен ремот, трябва да направиш следните неща.

Отвиваш капачето дето е за ръчката на ШИБ., Ръчката я бележи на кое зъбче, както и зъбчето. След сваляне на ръчката, да се чележат пружините който се задвижват от зъбното колело на ръчката.
Горното е необходимо ако е оригинално завод. оставен реглажа - в последствие може да се прескочи с един зъб - ако е необходимо.

ШИБ. се отваря на горе - отвиват се от страни болчетата. Да се бележат планките и болчетата!

Релсите отгоре се свалят болчетата. Както и капандурата.

Ако ще се прават и други неща, се прави и:
Да свалиш всички елементи по тавана и самия таван и колонките, както може и на стъклата пластмасите.

Цялото нещо не е сложно но е малко пипкаво.
При сглобяването и правенето на центровката - отива най много време.

п.п. единия от реглажите на ШИБ. си го правих в Ст. Загора.
След време сменях дамаската на тавана и тогава се научих и на останалото.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#14
nikodil Wrote:Колега,шибидаха е ръчен кажи от къде да го подхвана?а тази жичка доколкото те разбрах прави мост м\у километража и часовника,да не е м\у кил. и обортомера? а на последния ти въпрос от Стара Загора съм.

За шибидака:
Какво точно му е?
Защото може от лек реглаж да се задейства.
Ако е пълен ремот, трябва да направиш следните неща.

Отвиваш капачето дето е за ръчката на ШИБ., Ръчката я бележи на кое зъбче, както и зъбчето. След сваляне на ръчката, да се чележат пружините който се задвижват от зъбното колело на ръчката.
Горното е необходимо ако е оригинално завод. оставен реглажа - в последствие може да се прескочи с един зъб - ако е необходимо.

ШИБ. се отваря на горе - отвиват се от страни болчетата. Да се бележат планките и болчетата!

Релсите отгоре се свалят болчетата. Както и капандурата.

Ако ще се прават и други неща, се прави и:
Да свалиш всички елементи по тавана и самия таван и колонките, както може и на стъклата пластмасите.

Цялото нещо не е сложно но е малко пипкаво.
При сглобяването и правенето на центровката - отива най много време.

п.п. единия от реглажите на ШИБ. си го правих в Ст. Загора.
След време сменях дамаската на тавана и тогава се научих и на останалото.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#15
Колега Efri,къде в Ст. Загора са ти правили реглаж на шибидаха имаш ли адрес или телефон?
Reply

#16
Колега Efri,къде в Ст. Загора са ти правили реглаж на шибидаха имаш ли адрес или телефон?
Reply

#17
братле и аз имах същия проблем и смених таблото и проработи но с много голямо отклонение(с около 70 км в повече)
за 740 има 5 разли4ни табла с 5 разли4ни датчика на деференциала
И аз си търся някои да ми помогне но уви
Reply

#18
братле и аз имах същия проблем и смених таблото и проработи но с много голямо отклонение(с около 70 км в повече)
за 740 има 5 разли4ни табла с 5 разли4ни датчика на деференциала
И аз си търся някои да ми помогне но уви
Reply

#19
nikodil Wrote:Колега Efri,къде в Ст. Загора са ти правили реглаж на шибидаха имаш ли адрес или телефон?
Тогава бях на гости и аз сам си го правих тогава.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#20
nikodil Wrote:Колега Efri,къде в Ст. Загора са ти правили реглаж на шибидаха имаш ли адрес или телефон?
Тогава бях на гости и аз сам си го правих тогава.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)