The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
как се сваля кората на вратата?

#1
някой може ли да ми каже как се свалят корите на вратите
трябва да си сменя страничното огледало.то е ел.клемата с кабелите е под кората.пробвах,но не видях никакви болтове.разбрах че корите са на щипки.страх ме е да не ги счупя,затова питам как става.
благодаря.
460 1.7 турбо-93 год.
Reply

#2
някой може ли да ми каже как се свалят корите на вратите
трябва да си сменя страничното огледало.то е ел.клемата с кабелите е под кората.пробвах,но не видях никакви болтове.разбрах че корите са на щипки.страх ме е да не ги счупя,затова питам как става.
благодаря.
460 1.7 турбо-93 год.
Reply

#3
Ето как:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#4
Ето как:


Attached Files Thumbnail(s)
                               
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#5
Браво, Роки!
Както винаги изчерпателен.
:thumbup:

пп:
Не забравяите рапидките на тонколоните, ако колата има във вратите.
Сваля се решетката с повдигане.
Под нея тонколонката се държи с 4 рапидки - по-дългички са.
След като и те се отстранят, кората може вече да се свали.
Reply

#6
Браво, Роки!
Както винаги изчерпателен.
:thumbup:

пп:
Не забравяите рапидките на тонколоните, ако колата има във вратите.
Сваля се решетката с повдигане.
Под нея тонколонката се държи с 4 рапидки - по-дългички са.
След като и те се отстранят, кората може вече да се свали.
Reply

#7
Здравей колега. В случай, че не си разбрал как да си свалиш кората както е показано на графиките от рококо /който винаги е любезен да помогне на всеки закъсал! Smile/ ще ти го опиша как го направих аз преди няколко седмици като сменях моето огледало.
На първо място необходимите инструменти са - плоска отвертка, отвертка звезда, ключета - еврейска звезда /или шестограмчета - не зная дали на различните годни болтчетата на самото огледало не са с различни гнезда/.
Команда прави две /както в казармата Wink/ - има едни малки черни тапички на всяко винтче, с което се държи кората към вратата. Има на кората - страната която гледа към теб като затвориш вратата, има и една или две тапички намиращи се в близост до долния ъгъл на врата - този на който е механизма за затваряне на самата врата. Погледни в дръжката за затваряне на вратата от вътрешната страна - на дъното на вдлъбнатината за ръката ще видиш квадратна плочица с размери около 2 на 2 сантиметра и от страната противоположна на копчето за командване на функциите на стъклото ще видиш малка цепка - вкарваш плоската отвертка там и с лек напън би трявало да излезе - внимавай къде ще падне като отскочи, даже ако искаш сложи над нея другата си ръка да не я търсиш иначе тази плочица. Има винтче и на дръжката за откваряне на вратата от вътрешната страна. Не забравяй да свалиш и кората на тонколоната. Аз нямам тонколона под нея... но ако ти имаш би трябвало и там да има болтчета. Като свалиш всички видиики с отвертката звезда не забравяй да освободиш шайбата която пристяга бутончето за заключване на вратата. Малко трудно излиза и внимавай да не нараниш тапицерията от напъване - то поне не изскача рязко - повдигай леко от всички страни. По- удобно ще ти е ако си свалил стъклото напълно като правиш това. Внимавай с дължините на винтчетата, защото няколко от тях са с различна дължина! Раздели си ги на групички според местата и дължините им. След като свалиш всички натисни бутона за заключване на вратата за да ти е по- лесно да извадиш кората. Махни пластмасовата вдлъбнатина на дръжката за отключване на вратата от вътре, махни и разкачи механизма за сваляне и вдигане на стъклото. Сега вече можеш да започнеш със свалянето на кората. Имай предвид, че с времето пластмасата на щипките е станала крехка и лесно чуплива за това си избери хубав слънчев ден за да е топла и пластична пластмасата на самите щипки!!! Аз започнах от долу на вратата с леки подръпвания и така до като се освободи целия и диаметър Имай предвид, че горната част на кората - където е цепнатината за съклото е малко по- здраво захваната, но не е трудно да я измъкнеш от там - но пак нежно! Smile След това когато си освободил всички щипки можеш да имъкнеш кората от бутончето за заключването и. Имай в предвид, че е изключително вероятно да имаш залепен наелон за самата врата - между кората и вратата. Той не вярвам да те затрудни Smile После свали пластмасовата облицовка на огледалото от вътрешната страна на вратата. Внимателно!!! Има 2 тънки пластмасови пластини, които могат да се счупят много лесно!! След като свалиш облицовката виждаш 3 болтчета - за тях ще ти е нужно ключе - еврейска звезда. Преди това разкачи буксата за ел. управлението на огледалото. Вече можеш да свалиш старото и да сложиш новото. Преди да го сложиш естествено закачи буксата на новтото и пробвай дали всички функции работят! Wink Ако всичко е както трябва и си доволен от работата на новото огледало... започваш сглобяването Smile Съветвам те отново да внимаваш с натиска за да не счупиш някоя щипка. Наместването на подложките на ръкохватката за затваряне и тази за бутона за сваляне и вдигане на стъклото е лесна работа. От тук на татък остава да завиеш всички винтчета по местата им и да сложиш капачкитеSmile Готово - ти си щастлив собственик на Волво с ново огледало, което работи и си доволен от резултата на собствения си труд. Лек и безавариен път! Smile
"И тъй тайно и полека народя за неколко ноще порасте на няколко века!" - Иван Вазов.
Reply

#8
Здравей колега. В случай, че не си разбрал как да си свалиш кората както е показано на графиките от рококо /който винаги е любезен да помогне на всеки закъсал! Smile/ ще ти го опиша как го направих аз преди няколко седмици като сменях моето огледало.
На първо място необходимите инструменти са - плоска отвертка, отвертка звезда, ключета - еврейска звезда /или шестограмчета - не зная дали на различните годни болтчетата на самото огледало не са с различни гнезда/.
Команда прави две /както в казармата Wink/ - има едни малки черни тапички на всяко винтче, с което се държи кората към вратата. Има на кората - страната която гледа към теб като затвориш вратата, има и една или две тапички намиращи се в близост до долния ъгъл на врата - този на който е механизма за затваряне на самата врата. Погледни в дръжката за затваряне на вратата от вътрешната страна - на дъното на вдлъбнатината за ръката ще видиш квадратна плочица с размери около 2 на 2 сантиметра и от страната противоположна на копчето за командване на функциите на стъклото ще видиш малка цепка - вкарваш плоската отвертка там и с лек напън би трявало да излезе - внимавай къде ще падне като отскочи, даже ако искаш сложи над нея другата си ръка да не я търсиш иначе тази плочица. Има винтче и на дръжката за откваряне на вратата от вътрешната страна. Не забравяй да свалиш и кората на тонколоната. Аз нямам тонколона под нея... но ако ти имаш би трябвало и там да има болтчета. Като свалиш всички видиики с отвертката звезда не забравяй да освободиш шайбата която пристяга бутончето за заключване на вратата. Малко трудно излиза и внимавай да не нараниш тапицерията от напъване - то поне не изскача рязко - повдигай леко от всички страни. По- удобно ще ти е ако си свалил стъклото напълно като правиш това. Внимавай с дължините на винтчетата, защото няколко от тях са с различна дължина! Раздели си ги на групички според местата и дължините им. След като свалиш всички натисни бутона за заключване на вратата за да ти е по- лесно да извадиш кората. Махни пластмасовата вдлъбнатина на дръжката за отключване на вратата от вътре, махни и разкачи механизма за сваляне и вдигане на стъклото. Сега вече можеш да започнеш със свалянето на кората. Имай предвид, че с времето пластмасата на щипките е станала крехка и лесно чуплива за това си избери хубав слънчев ден за да е топла и пластична пластмасата на самите щипки!!! Аз започнах от долу на вратата с леки подръпвания и така до като се освободи целия и диаметър Имай предвид, че горната част на кората - където е цепнатината за съклото е малко по- здраво захваната, но не е трудно да я измъкнеш от там - но пак нежно! Smile След това когато си освободил всички щипки можеш да имъкнеш кората от бутончето за заключването и. Имай в предвид, че е изключително вероятно да имаш залепен наелон за самата врата - между кората и вратата. Той не вярвам да те затрудни Smile После свали пластмасовата облицовка на огледалото от вътрешната страна на вратата. Внимателно!!! Има 2 тънки пластмасови пластини, които могат да се счупят много лесно!! След като свалиш облицовката виждаш 3 болтчета - за тях ще ти е нужно ключе - еврейска звезда. Преди това разкачи буксата за ел. управлението на огледалото. Вече можеш да свалиш старото и да сложиш новото. Преди да го сложиш естествено закачи буксата на новтото и пробвай дали всички функции работят! Wink Ако всичко е както трябва и си доволен от работата на новото огледало... започваш сглобяването Smile Съветвам те отново да внимаваш с натиска за да не счупиш някоя щипка. Наместването на подложките на ръкохватката за затваряне и тази за бутона за сваляне и вдигане на стъклото е лесна работа. От тук на татък остава да завиеш всички винтчета по местата им и да сложиш капачкитеSmile Готово - ти си щастлив собственик на Волво с ново огледало, което работи и си доволен от резултата на собствения си труд. Лек и безавариен път! Smile
"И тъй тайно и полека народя за неколко ноще порасте на няколко века!" - Иван Вазов.
Reply

#9
благодаря за изчерпателните съвети,утре ще опитам,да сменя ел огледалото имам го
а ще ми препоръчате ли майстор да ми оправи вратата.имам лека драскотина и е чукната малко.бързам да го направя това ,защото искам да направя каско.къде да го направя каското коя застрахователна компания ще прпоръчате?
Reply

#10
благодаря за изчерпателните съвети,утре ще опитам,да сменя ел огледалото имам го
а ще ми препоръчате ли майстор да ми оправи вратата.имам лека драскотина и е чукната малко.бързам да го направя това ,защото искам да направя каско.къде да го направя каското коя застрахователна компания ще прпоръчате?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)