The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Миризма в купето

#1
Имам странен проблем. На последък когато включа климатроника или просто пусна парното /в по- хладните дни/ купето се изпълва с лека, но осезаема миризма на бензин и "катализатор". Въпроса ми е следния - означава ли това, че катализатора ми вече е заминал и не насмогва с преработката на изгорелите газове. До колкото знам един катализатор има живот от 130 000 до 150 000 километра, а аз в момента като си гледам километража съм на почти 140 000. От тук и логичния според мен въпрос - имам доброто желание да си сложа нов катализатор, но не зная какви са цените. Втория ми въпрос е - добра идея ли е просто да махна стария и на негово място да сложа стандартно гърне - да не цапам въздуха, е не че ще е същото като с катализатор, но мисля за оставащото след мен. Благодаря предварително за всички мнения и съвети /нищо, че за някой може да бъда глупав в желанието си да давам пари за нов катализатор като типично по български мога да сложа една тръба и да съм на "кириика".../
"И тъй тайно и полека народя за неколко ноще порасте на няколко века!" - Иван Вазов.
Reply

#2
Имам странен проблем. На последък когато включа климатроника или просто пусна парното /в по- хладните дни/ купето се изпълва с лека, но осезаема миризма на бензин и "катализатор". Въпроса ми е следния - означава ли това, че катализатора ми вече е заминал и не насмогва с преработката на изгорелите газове. До колкото знам един катализатор има живот от 130 000 до 150 000 километра, а аз в момента като си гледам километража съм на почти 140 000. От тук и логичния според мен въпрос - имам доброто желание да си сложа нов катализатор, но не зная какви са цените. Втория ми въпрос е - добра идея ли е просто да махна стария и на негово място да сложа стандартно гърне - да не цапам въздуха, е не че ще е същото като с катализатор, но мисля за оставащото след мен. Благодаря предварително за всички мнения и съвети /нищо, че за някой може да бъда глупав в желанието си да давам пари за нов катализатор като типично по български мога да сложа една тръба и да съм на "кириика".../
"И тъй тайно и полека народя за неколко ноще порасте на няколко века!" - Иван Вазов.
Reply

#3
Ей, къде тръгна бе човек... Потрай малко с катализатора. То да не би ауспуха да ти вкарва продуктите на горене в купето, че разчиташ на катализатора да ги почисти...
Не те знам с кой модел си, защото не видях, но смени си ако имаш такъв за модела, филтъра на купето и спи града Smile
Примерно:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kanex.bg/shop/avtochasti/p/filtri/VOLVO&ln=bg">http://www.kanex.bg/shop/avtochasti/p/f ... OLVO&ln=bg</a><!-- m -->
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply

#4
Ей, къде тръгна бе човек... Потрай малко с катализатора. То да не би ауспуха да ти вкарва продуктите на горене в купето, че разчиташ на катализатора да ги почисти...
Не те знам с кой модел си, защото не видях, но смени си ако имаш такъв за модела, филтъра на купето и спи града Smile
Примерно:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kanex.bg/shop/avtochasti/p/filtri/VOLVO&ln=bg">http://www.kanex.bg/shop/avtochasti/p/f ... OLVO&ln=bg</a><!-- m -->
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)