The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Малко помощ за карбуратора моля,благодаря :-)

#1
Здарявейте :-), скоро си купих 740 с двигател Б230К (или 2300см3 нормален ) . На въпроса карбуратора (2В5 или 2В7 незнам точно)има едно кабелче на Fuel cut-off solenoid,предпологам :-),каде и кога трябва да се захрани с +12V така мисля . Благодаряви много предварително. С Поздрави ГоГо740.[Image: attachment.php?thumbnail=5454]
Reply

#2
Здарявейте :-), скоро си купих 740 с двигател Б230К (или 2300см3 нормален ) . На въпроса карбуратора (2В5 или 2В7 незнам точно)има едно кабелче на Fuel cut-off solenoid,предпологам :-),каде и кога трябва да се захрани с +12V така мисля . Благодаряви много предварително. С Поздрави ГоГо740.    
Reply

#3
Кабелчето което си снимал захранва подгряването на автоматичния смукач. Захранено е постоянно когато си на контакт. А Fuel cut off solenoid е с вакуумно управление на самия карбуратор иначе пак е с ток но напрежението се подава на един клапан (върху левия калник при двигателя) който съответно пуска и спира вакуума. Напрежение върху клапана има когато оборотите на двигателя са над 1000 горе долу и педала за газта е в отпуснато положение.
SAXON
Reply

#4
Кабелчето което си снимал захранва подгряването на автоматичния смукач. Захранено е постоянно когато си на контакт. А Fuel cut off solenoid е с вакуумно управление на самия карбуратор иначе пак е с ток но напрежението се подава на един клапан (върху левия калник при двигателя) който съответно пуска и спира вакуума. Напрежение върху клапана има когато оборотите на двигателя са над 1000 горе долу и педала за газта е в отпуснато положение.
SAXON
Reply

#5
Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).
Reply

#6
Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).
Reply

#7
gogo740 Wrote:Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).

Фабричната схема е така - когато си на контакт там си има напрежение, затова мисля че трябва да си я възстановиш и след това да идеш на газ анализатор да ти я настрои в това положение. Доколкото видях от снимките и плочка за газ нямаш - редно е да е с плочка и мисля че разхода ще е нормален.
SAXON
Reply

#8
gogo740 Wrote:Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).

Фабричната схема е така - когато си на контакт там си има напрежение, затова мисля че трябва да си я възстановиш и след това да идеш на газ анализатор да ти я настрои в това положение. Доколкото видях от снимките и плочка за газ нямаш - редно е да е с плочка и мисля че разхода ще е нормален.
SAXON
Reply

#9
Здравейте :-),
За схемата си абсолютно прав така е,ама другото не го знаех.
За какво служи 'плочка за газ',газовата инсталация е поставена доста одавна.
Двикателя на колата е В230К,под таблото отгрих две черни кутий с елетроника,едната можеби е от алармата ,а другата моного прелича на управление на инжексон двикателя няма странна работа.
И блогодаря много за ИНФОТО :-).
Reply

#10
Здравейте :-),
За схемата си абсолютно прав така е,ама другото не го знаех.
За какво служи 'плочка за газ',газовата инсталация е поставена доста одавна.
Двикателя на колата е В230К,под таблото отгрих две черни кутий с елетроника,едната можеби е от алармата ,а другата моного прелича на управление на инжексон двикателя няма странна работа.
И блогодаря много за ИНФОТО :-).
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)