08-15-2008, 04:21 PM
Малко помощ за карбуратора моля,благодаря :-)
|
09-19-2008, 12:00 PM
Кабелчето което си снимал захранва подгряването на автоматичния смукач. Захранено е постоянно когато си на контакт. А Fuel cut off solenoid е с вакуумно управление на самия карбуратор иначе пак е с ток но напрежението се подава на един клапан (върху левия калник при двигателя) който съответно пуска и спира вакуума. Напрежение върху клапана има когато оборотите на двигателя са над 1000 горе долу и педала за газта е в отпуснато положение.
SAXON
09-19-2008, 12:00 PM
Кабелчето което си снимал захранва подгряването на автоматичния смукач. Захранено е постоянно когато си на контакт. А Fuel cut off solenoid е с вакуумно управление на самия карбуратор иначе пак е с ток но напрежението се подава на един клапан (върху левия калник при двигателя) който съответно пуска и спира вакуума. Напрежение върху клапана има когато оборотите на двигателя са над 1000 горе долу и педала за газта е в отпуснато положение.
SAXON
09-23-2008, 07:49 PM
Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен. И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това. Приятно и Безаварийно Шофиране :-).
09-23-2008, 07:49 PM
Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен. И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това. Приятно и Безаварийно Шофиране :-).
09-24-2008, 03:26 PM
gogo740 Wrote:Благодаря мноного :-). Фабричната схема е така - когато си на контакт там си има напрежение, затова мисля че трябва да си я възстановиш и след това да идеш на газ анализатор да ти я настрои в това положение. Доколкото видях от снимките и плочка за газ нямаш - редно е да е с плочка и мисля че разхода ще е нормален.
SAXON
09-24-2008, 03:26 PM
gogo740 Wrote:Благодаря мноного :-). Фабричната схема е така - когато си на контакт там си има напрежение, затова мисля че трябва да си я възстановиш и след това да идеш на газ анализатор да ти я настрои в това положение. Доколкото видях от снимките и плочка за газ нямаш - редно е да е с плочка и мисля че разхода ще е нормален.
SAXON
09-24-2008, 05:26 PM
Здравейте :-),
За схемата си абсолютно прав така е,ама другото не го знаех. За какво служи 'плочка за газ',газовата инсталация е поставена доста одавна. Двикателя на колата е В230К,под таблото отгрих две черни кутий с елетроника,едната можеби е от алармата ,а другата моного прелича на управление на инжексон двикателя няма странна работа. И блогодаря много за ИНФОТО :-).
09-24-2008, 05:26 PM
Здравейте :-),
За схемата си абсолютно прав така е,ама другото не го знаех. За какво служи 'плочка за газ',газовата инсталация е поставена доста одавна. Двикателя на колата е В230К,под таблото отгрих две черни кутий с елетроника,едната можеби е от алармата ,а другата моного прелича на управление на инжексон двикателя няма странна работа. И блогодаря много за ИНФОТО :-). |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |