The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля ви помогнете ми да избера.

#1
Здравейте приятели, отдавна съм фен на Volvo но едва от скоро реших да си купя такава кола. Volvo 740 с мотор на VW LT ми е слабост но жена ми не ги харесва Sad - много били ръбати и затова иска девятка или осмица. Моля ви дайте някакво инфо за тях, а ако някой е карал и двете ( или и трите ) и ми помогне да направя сравнение ще му бъда много благодарен.
Reply

#2
Здравейте приятели, отдавна съм фен на Volvo но едва от скоро реших да си купя такава кола. Volvo 740 с мотор на VW LT ми е слабост но жена ми не ги харесва Sad - много били ръбати и затова иска девятка или осмица. Моля ви дайте някакво инфо за тях, а ако някой е карал и двете ( или и трите ) и ми помогне да направя сравнение ще му бъда много благодарен.
Reply

#3
Седмиците и девятките имат доста общи неща, почти еднакво "ръбати", със задно предаване са и най-различни мотори, 4 и 6 цилиндрови, дизел и бензин с обем от 2.0, 2.3, 2.4, 2.8 до 3.0 литра. До колкото знам има мотори на VW, на Renault и шведски на волво. Осмиците са 5 цилиндрови и с предно предаване. За мотора на VW LT съм чувал че е много здрав мотор, но малко шумен. Седмици и девятки които съм виждал са били всички с надлъжно разположен цилиндров блок. Осмиците са с напречно разположен.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#4
Седмиците и девятките имат доста общи неща, почти еднакво "ръбати", със задно предаване са и най-различни мотори, 4 и 6 цилиндрови, дизел и бензин с обем от 2.0, 2.3, 2.4, 2.8 до 3.0 литра. До колкото знам има мотори на VW, на Renault и шведски на волво. Осмиците са 5 цилиндрови и с предно предаване. За мотора на VW LT съм чувал че е много здрав мотор, но малко шумен. Седмици и девятки които съм виждал са били всички с надлъжно разположен цилиндров блок. Осмиците са с напречно разположен.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#5
Каквото и да избереш от тези серии - 7,8,9 - няма да сбъркаш. Така че, ако се чудиш, оглеждай се и за трите модела и като изпадне читава кола, тя сама ще ти смигне, че е твоята и ще ти скочи в сърцето.

Информация можеш да погледнеш тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6">http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6</a><!-- m -->

Или да търсиш в wikipedia за volvo:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850</a><!-- m -->
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#6
Каквото и да избереш от тези серии - 7,8,9 - няма да сбъркаш. Така че, ако се чудиш, оглеждай се и за трите модела и като изпадне читава кола, тя сама ще ти смигне, че е твоята и ще ти скочи в сърцето.

Информация можеш да погледнеш тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6">http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6</a><!-- m -->

Или да търсиш в wikipedia за volvo:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850</a><!-- m -->
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#7
Благодаря ви !И все още ми е трудно да реша !
Интересно нещо забелязвам - много седмици стоят зарязани по тротуарите, явно с някакъв проблем,- не се карат но не се и продават?!
И всъщност по обявите седмиците са най- малко ?! Каточели най много се продават четворки?
Аа... можете ли да ми кажате някой сайт в който да има и по стари коли като 7хх и 2хх . Явно другите марки на тези години вече са за скраб и покрай тях по- старите Волва отпадат от класацията
Reply

#8
Благодаря ви !И все още ми е трудно да реша !
Интересно нещо забелязвам - много седмици стоят зарязани по тротуарите, явно с някакъв проблем,- не се карат но не се и продават?!
И всъщност по обявите седмиците са най- малко ?! Каточели най много се продават четворки?
Аа... можете ли да ми кажате някой сайт в който да има и по стари коли като 7хх и 2хх . Явно другите марки на тези години вече са за скраб и покрай тях по- старите Волва отпадат от класацията
Reply

#9
Незнам за зарязаните седмици, но тук във Варна не са много (ако въобще има зарязани). Вероятно е свързано с голямото разнообразие от двигатели, оттам и малко по-трудното намиране на части (знам ли?). В mobile.bg се има и 7хх и 2хх, макар че последните са все по-малко и по-рядко срещани (за съжаление). А и като че ли хората малко ги е страх (или незнам какво) от големи коли. Битува също мнение че Волво е по-скъпо за поддръжка. Аз преди да купя девятката разпитвах познати, по сервизи, напред-назад, просто за съвет - какво мислиш за тази кола, мисля да си взема такава? Всеки ми е казвал - не ти трябва, бягай далече, скъпи части. Ама аз се влюбих в колата и не послушах никого - не мога да кажа че съжалявам че съм я взел, дори обратно - много съм доволен от колата.
За 4хх серията не мога да кажа нищо, понеже нищо незнам - останал съм с впечатлението че е по-масова кола, прегледай форума, разпитай някой колега с такава. Успех, и дано вземеш правилно (за себе си) решение.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#10
Незнам за зарязаните седмици, но тук във Варна не са много (ако въобще има зарязани). Вероятно е свързано с голямото разнообразие от двигатели, оттам и малко по-трудното намиране на части (знам ли?). В mobile.bg се има и 7хх и 2хх, макар че последните са все по-малко и по-рядко срещани (за съжаление). А и като че ли хората малко ги е страх (или незнам какво) от големи коли. Битува също мнение че Волво е по-скъпо за поддръжка. Аз преди да купя девятката разпитвах познати, по сервизи, напред-назад, просто за съвет - какво мислиш за тази кола, мисля да си взема такава? Всеки ми е казвал - не ти трябва, бягай далече, скъпи части. Ама аз се влюбих в колата и не послушах никого - не мога да кажа че съжалявам че съм я взел, дори обратно - много съм доволен от колата.
За 4хх серията не мога да кажа нищо, понеже нищо незнам - останал съм с впечатлението че е по-масова кола, прегледай форума, разпитай някой колега с такава. Успех, и дано вземеш правилно (за себе си) решение.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)