Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
Здравейте приятели, отдавна съм фен на Volvo но едва от скоро реших да си купя такава кола. Volvo 740 с мотор на VW LT ми е слабост но жена ми не ги харесва - много били ръбати и затова иска девятка или осмица. Моля ви дайте някакво инфо за тях, а ако някой е карал и двете ( или и трите ) и ми помогне да направя сравнение ще му бъда много благодарен.
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
Здравейте приятели, отдавна съм фен на Volvo но едва от скоро реших да си купя такава кола. Volvo 740 с мотор на VW LT ми е слабост но жена ми не ги харесва - много били ръбати и затова иска девятка или осмица. Моля ви дайте някакво инфо за тях, а ако някой е карал и двете ( или и трите ) и ми помогне да направя сравнение ще му бъда много благодарен.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Седмиците и девятките имат доста общи неща, почти еднакво "ръбати", със задно предаване са и най-различни мотори, 4 и 6 цилиндрови, дизел и бензин с обем от 2.0, 2.3, 2.4, 2.8 до 3.0 литра. До колкото знам има мотори на VW, на Renault и шведски на волво. Осмиците са 5 цилиндрови и с предно предаване. За мотора на VW LT съм чувал че е много здрав мотор, но малко шумен. Седмици и девятки които съм виждал са били всички с надлъжно разположен цилиндров блок. Осмиците са с напречно разположен.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Седмиците и девятките имат доста общи неща, почти еднакво "ръбати", със задно предаване са и най-различни мотори, 4 и 6 цилиндрови, дизел и бензин с обем от 2.0, 2.3, 2.4, 2.8 до 3.0 литра. До колкото знам има мотори на VW, на Renault и шведски на волво. Осмиците са 5 цилиндрови и с предно предаване. За мотора на VW LT съм чувал че е много здрав мотор, но малко шумен. Седмици и девятки които съм виждал са били всички с надлъжно разположен цилиндров блок. Осмиците са с напречно разположен.
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Каквото и да избереш от тези серии - 7,8,9 - няма да сбъркаш. Така че, ако се чудиш, оглеждай се и за трите модела и като изпадне читава кола, тя сама ще ти смигне, че е твоята и ще ти скочи в сърцето.
Информация можеш да погледнеш тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6">http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6</a><!-- m -->
Или да търсиш в wikipedia за volvo:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850</a><!-- m -->
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Каквото и да избереш от тези серии - 7,8,9 - няма да сбъркаш. Така че, ако се чудиш, оглеждай се и за трите модела и като изпадне читава кола, тя сама ще ти смигне, че е твоята и ще ти скочи в сърцето.
Информация можеш да погледнеш тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6">http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6</a><!-- m -->
Или да търсиш в wikipedia за volvo:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850</a><!-- m -->
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
Благодаря ви !И все още ми е трудно да реша !
Интересно нещо забелязвам - много седмици стоят зарязани по тротуарите, явно с някакъв проблем,- не се карат но не се и продават?!
И всъщност по обявите седмиците са най- малко ?! Каточели най много се продават четворки?
Аа... можете ли да ми кажате някой сайт в който да има и по стари коли като 7хх и 2хх . Явно другите марки на тези години вече са за скраб и покрай тях по- старите Волва отпадат от класацията
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2008
Reputation:
0
Благодаря ви !И все още ми е трудно да реша !
Интересно нещо забелязвам - много седмици стоят зарязани по тротуарите, явно с някакъв проблем,- не се карат но не се и продават?!
И всъщност по обявите седмиците са най- малко ?! Каточели най много се продават четворки?
Аа... можете ли да ми кажате някой сайт в който да има и по стари коли като 7хх и 2хх . Явно другите марки на тези години вече са за скраб и покрай тях по- старите Волва отпадат от класацията
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Незнам за зарязаните седмици, но тук във Варна не са много (ако въобще има зарязани). Вероятно е свързано с голямото разнообразие от двигатели, оттам и малко по-трудното намиране на части (знам ли?). В mobile.bg се има и 7хх и 2хх, макар че последните са все по-малко и по-рядко срещани (за съжаление). А и като че ли хората малко ги е страх (или незнам какво) от големи коли. Битува също мнение че Волво е по-скъпо за поддръжка. Аз преди да купя девятката разпитвах познати, по сервизи, напред-назад, просто за съвет - какво мислиш за тази кола, мисля да си взема такава? Всеки ми е казвал - не ти трябва, бягай далече, скъпи части. Ама аз се влюбих в колата и не послушах никого - не мога да кажа че съжалявам че съм я взел, дори обратно - много съм доволен от колата.
За 4хх серията не мога да кажа нищо, понеже нищо незнам - останал съм с впечатлението че е по-масова кола, прегледай форума, разпитай някой колега с такава. Успех, и дано вземеш правилно (за себе си) решение.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Незнам за зарязаните седмици, но тук във Варна не са много (ако въобще има зарязани). Вероятно е свързано с голямото разнообразие от двигатели, оттам и малко по-трудното намиране на части (знам ли?). В mobile.bg се има и 7хх и 2хх, макар че последните са все по-малко и по-рядко срещани (за съжаление). А и като че ли хората малко ги е страх (или незнам какво) от големи коли. Битува също мнение че Волво е по-скъпо за поддръжка. Аз преди да купя девятката разпитвах познати, по сервизи, напред-назад, просто за съвет - какво мислиш за тази кола, мисля да си взема такава? Всеки ми е казвал - не ти трябва, бягай далече, скъпи части. Ама аз се влюбих в колата и не послушах никого - не мога да кажа че съжалявам че съм я взел, дори обратно - много съм доволен от колата.
За 4хх серията не мога да кажа нищо, понеже нищо незнам - останал съм с впечатлението че е по-масова кола, прегледай форума, разпитай някой колега с такава. Успех, и дано вземеш правилно (за себе си) решение.
|