11-26-2008, 05:10 PM
Volvo предприе нова стъпка в комерсиализацията си. Компанията пусна собствен канал в YouTube, откъдето ще разпространява информационни материали
Volvo ще използва YouTube като стратегически комуникационен партньор. При смяната на медийните източници днес за нас става все по-важно нашата информация да достига до хората, които биха се интересували от нея, а те от своя страна чрез своите блогове и онлайн комуникация ще я разпространят до още повече интересуващи се хора, казва Петер Ганджбар, мениджър връзки с обществеността на Volvo. - Това е много интересно начинание за нашите клиенти, дилъри и всички интересуващи се от Volvo. Чрез официалното си присъствие в YouTube, Volvo иска да помогне на хората да се ориентират в хаотичния свят на онлайн информацията. В канала Volvo Car News ще се предлагат само официални материали, създадени от Volvo Car Corporation. Това е начин компанията да се адаптира по-лесно в медийната глобализация. Целта на Vovlo е в света на изобилието от аматьорски и професионални TV продукции да се комерсиализира марката, но с оригинални материали.
Volvo ще използва YouTube като стратегически комуникационен партньор. При смяната на медийните източници днес за нас става все по-важно нашата информация да достига до хората, които биха се интересували от нея, а те от своя страна чрез своите блогове и онлайн комуникация ще я разпространят до още повече интересуващи се хора, казва Петер Ганджбар, мениджър връзки с обществеността на Volvo. - Това е много интересно начинание за нашите клиенти, дилъри и всички интересуващи се от Volvo. Чрез официалното си присъствие в YouTube, Volvo иска да помогне на хората да се ориентират в хаотичния свят на онлайн информацията. В канала Volvo Car News ще се предлагат само официални материали, създадени от Volvo Car Corporation. Това е начин компанията да се адаптира по-лесно в медийната глобализация. Целта на Vovlo е в света на изобилието от аматьорски и професионални TV продукции да се комерсиализира марката, но с оригинални материали.