05-27-2009, 09:38 AM
Може ли да се смени само шарнирния болт.. щото един майстор ми говори за някакви космически суми, че трябвало да се смени и целия носач мерси
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Шарнир на S40
|
05-27-2009, 09:38 AM
Може ли да се смени само шарнирния болт.. щото един майстор ми говори за някакви космически суми, че трябвало да се смени и целия носач мерси
05-27-2009, 11:33 AM
Довечера мога да поровя във Вадис за по-голяма точност но за момента в сайта на "Евро 07" го намирам като отделна резервна част и струва 21лв.(търсил съм за С40 1997г.).Най-добре влез и погледни точно за твоята.
V40 2000г. 95кс Габрово
05-27-2009, 03:27 PM
Ако става въпрос за С/В40 да.
Цените са от порядъка на 20-30лв на брой. Иначе в МП се продава целия носач за скромната сума от около 270лв/по спомени от далечната 2007/. Значи сваля се носача и на преса се избива стария шарнир, а новия се слага пак с помоща на същата, и "Пайстора" да не забрави да ти сложи зегера. Смяната не е кой знае колко сложна стига "Майсторът" да не го мързи и да не ти хваща шарени "пилета", че трябва да си търсиш комплект носач+шарнир. Аз съм с шарнири на Делфи- кодът им май беше ТС592, и вече ме карат 3-та година/около 25хил км/. Нека и другите колеги да споделят впечатления и за други марки шарнири. Потърси със търсачката имаше такава тема.
09-30-2010, 05:01 PM
какъв проблем имам аз....Шарнира ми се беше разбил....В бързината преди година някаде взех от евро 07 за 21 лв и сега нещо се разлопа...Днес дигнахме колата и какво да видим...Шарнира лопа в полата на носача...доста неприятно...
Имам един вариант с едно весело лепило за следващия шарнир ,но исках да споделя с вас..... 300лв за носач няма да дам ,че каквото ще да става....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
10-01-2010, 07:48 AM
MaxBass, това с лепилото не ми прозвуча добре ... ако се случи "случка" с шарнира последствията могат да са ... пагубни, според коростта с която си в него момент. Вярно тези случки се случват обикновенно при ниска скорост по лош терен, но ....
Питанка: кое се е износило - отвора на носача в който влиза шарнира или самия шарнир (дано да е второто). Относно това избива ли се или не - виждал съм такива коите НЕ СЕ ИЗБИВАТ, на едно V40. Самия носач беше една цяла отливка с коруса на шарнира. Не мога да кажа какъв тип окачване беше (family, sport, comfort) понеже колата беше в автоморга и задницата вече я намаше (задното окачване съм го разучил и смея да твърдя че го познавам в купчина задни мостове в морга от 5 метра ) а за предното още не бях чел толкова много литература (не ми се беше налагало). За този шарнир в Евро07 - нямах му доверие - само 21!!! Порастърсих се малко и намерих за Мицъбиши колт. Няма грешка, не за каризма, а за колт. Марката за мен беше също толкова неизвестна колкото и "555"(всъшност "555" в Евторо, ми е известна, но с отрицателни препоръки), но моя човек в АутоХит каза че може да се разчита на нея. Прилагам мейла, който пратих на моя човек за да не ровя наново понеже си бях направил едно проучване тогава. Просто споделям опит с надеждата на някой да му е полезен: Quote:Здр брат, пак ти казвам колата да не се ровиш:УСПЕХ на всички в начинанието. п.п. Спомням си че на онова Ве40 на което не му се избиваше шарнира спирачния диск беше по-голям от моя като диаметър. Някой който е по-запознат с предното ни окачване, може да направи някаква връзка евентуално
10-01-2010, 03:38 PM
Странна работа с този цял носач...Моята е с спорт окачването ,но шарнира се избива...
За лепилото баща ми ми го обеснява...Не е точно лепило а нещо като смола ли или течен метал .но е точно за такъв тип неща...Каза ,че са го ползвали за камионите преди ,а щом е оплътнявало лагер който носи 30 тона смятам ,че това няма да е проблем...После ако искам да го демонтирам пак само се нагрявало повече и отпускало...НЕ знам какво е...Но как да не вярвам на човек с 40години стаж като шофиор...Като го измислим ще споделя...ЛЕсния вариант е като сложа нов шарнир и с да го препарим :lol:
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
10-14-2010, 12:30 PM
Колега, защо си играеш с окачването точно. Ще се "изпрошне" тоя шарнир в някой трап, и ще платиш после много повече (дай боже само материални щети да има), повярвай ми. Звънни в Скан тех, носача с шарнира и тампоните му там е около 120 лв. По евтин вариянт е да си купиш читав носач от моргата и тогава да му смениш шарнира. Последния път и аз бях пред същата дилема, и реших да заложа на втория вариянт. Нямам проблеми за 5000-те километра които съм минал от тогава като имаш предвид, че Варна е най разбития град, в който съм живял- по отношение на дупки.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |