The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спирачки - диск - феродо

#1
Абе нещо колата ми от време на време ми стържеше отряво при спиране - та чак свиреше и вибрираше яко.
Какво се случи:
От лява ми бе блокирало тази ос с звездогаечния ключ - снимката!
Раздвижва се оста за да излезе - изчиства се и се слага грес - лесно е.
Също така и доста ръжда по крайщата на спирачния диск - следващата снимка. Тази ръжда я отстраниш с ЧУК, в писледствие и с отверка и чук както и пила от време на време - има си тънкости - питайте.
Феродото имаше още малко но го смених!
Ново е дебело 11милиметра, старото бе на 5 мм. - можеше още да се изкара - но винаги си пазя старите си части.

На другото колело - дясно:
Същите неща и проблеми!
НО, имаше и още нещо.
На спирачния цилиндър има две успоредни бутала - едното бе блокирало! но го раздвизих за момента, но пак ще го свалям за да го оправя проблема.
Това се е случило защото маншончето имаше една голямичка дупка.

Колата неспираше лесно - зарат малкото повръхност която упираше в диска заради ръждата.

Прилагам 3 фотоса около ремонта ми.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#2
Абе нещо колата ми от време на време ми стържеше отряво при спиране - та чак свиреше и вибрираше яко.
Какво се случи:
От лява ми бе блокирало тази ос с звездогаечния ключ - снимката!
Раздвижва се оста за да излезе - изчиства се и се слага грес - лесно е.
Също така и доста ръжда по крайщата на спирачния диск - следващата снимка. Тази ръжда я отстраниш с ЧУК, в писледствие и с отверка и чук както и пила от време на време - има си тънкости - питайте.
Феродото имаше още малко но го смених!
Ново е дебело 11милиметра, старото бе на 5 мм. - можеше още да се изкара - но винаги си пазя старите си части.

На другото колело - дясно:
Същите неща и проблеми!
НО, имаше и още нещо.
На спирачния цилиндър има две успоредни бутала - едното бе блокирало! но го раздвизих за момента, но пак ще го свалям за да го оправя проблема.
Това се е случило защото маншончето имаше една голямичка дупка.

Колата неспираше лесно - зарат малкото повръхност която упираше в диска заради ръждата.

Прилагам 3 фотоса около ремонта ми.


Attached Files Thumbnail(s)
           
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Сподели и резултатът. Каква беше първата разлика при спиране след всичките тези интервенции?
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#4
Сподели и резултатът. Каква беше първата разлика при спиране след всичките тези интервенции?
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#5
Ха!
Абсолютно същия проблем имам и аз с предното ляво колело! По-точно с ръждата и в двата спирачни цилиндъра на лявото колело.
Блокира ги ръждата и затруднено връщат като пусна спирачката, заради което загряват доста дори джантата а с предишните накладки имаше и доста атрактивно подсвиркване. Smile
Колата рядко се кара и има много дълги периоди на престой, от които тва е един от неприятните резултати. Този проблем го имаше и на другото предно колело, но там след първото почистване не се е събирала ръжда.

Гледам и по моргите евентуално да намеря по-читави спирачни челюсти за отпред и да подменя моите ръждиви. Даже си мисля че от някое ударено 940 може и да станат 1:1.

Volvo S40 1.9D
Volvo S80 V8
Reply

#6
Ха!
Абсолютно същия проблем имам и аз с предното ляво колело! По-точно с ръждата и в двата спирачни цилиндъра на лявото колело.
Блокира ги ръждата и затруднено връщат като пусна спирачката, заради което загряват доста дори джантата а с предишните накладки имаше и доста атрактивно подсвиркване. Smile
Колата рядко се кара и има много дълги периоди на престой, от които тва е един от неприятните резултати. Този проблем го имаше и на другото предно колело, но там след първото почистване не се е събирала ръжда.

Гледам и по моргите евентуално да намеря по-читави спирачни челюсти за отпред и да подменя моите ръждиви. Даже си мисля че от някое ударено 940 може и да станат 1:1.

Volvo S40 1.9D
Volvo S80 V8
Reply

#7
Разлика има по усезаема при спиране.
Вече събеседника ми се пързаля напред при спиране!
Преди спирането бе по плавни и по тежък е педала за законтряне на гумите.
Доволен съм.

Имаше и проблем отзад на задните дискове - и там чистих и пак имаше блокирал цилиндър - мааалееейй - как съм спирал!!!
Абе сега съм доволен.
Всичките операции по подмяна на спирачните накладки с нови мина без обезвъздушаване.
Сега започнаха дисковете да се чистят - там дето имаше ръжда!

ВАЖНО!!!
Всеки път преди прибиране на цилиндърчетата на определеното колело - да се преглеждат казанчето за спирачната течност! Тоест - да има възможност да отиде течноста там без да излезе - при прибирането на цилиндърчето.
Със спринцовка се отнема количеството.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Разлика има по усезаема при спиране.
Вече събеседника ми се пързаля напред при спиране!
Преди спирането бе по плавни и по тежък е педала за законтряне на гумите.
Доволен съм.

Имаше и проблем отзад на задните дискове - и там чистих и пак имаше блокирал цилиндър - мааалееейй - как съм спирал!!!
Абе сега съм доволен.
Всичките операции по подмяна на спирачните накладки с нови мина без обезвъздушаване.
Сега започнаха дисковете да се чистят - там дето имаше ръжда!

ВАЖНО!!!
Всеки път преди прибиране на цилиндърчетата на определеното колело - да се преглеждат казанчето за спирачната течност! Тоест - да има възможност да отиде течноста там без да излезе - при прибирането на цилиндърчето.
Със спринцовка се отнема количеството.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)