The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Лампа за ABS - 740

#1
Имам един смешен проблем отново с предупредителните лампи. Имам лампа за ABS-а, която се включва и изключва, когато си поиска. Говорим, че 1 месец каране и нищо не светва, после изведнъж се появява за 5-10 мин и пак изчезне и това се повтаря. Не е проблем в ABS системата, а ми обясниха, че някъде имало клеми, които трябва да се почистят малко и ще се оправи. Само че аз си нямам и на идея къде са тези клеми, а наистина ме дразни тази лампа, защото понякога като светне ми отнема вниманието.. Ако някой може да помогне с някой съвет ще съм благодарен. Smile
-------------------------------------
Доколкото видях за задните гуми, датчиците се намират в багажника :?
------------------
Да допълня, може на някой някога да му е от полза. Разбрах, че колата е била карана 2 год без ABS и веднъж баща ми попаднал на модула на ABS-а в багажника и видял, че системата си има отделен бушон, който бил изгорял и затова светел. Smile
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#2
Та малко навлязох в нещата. Моят модул/компютър за ABS се намира отзад в багажника. От него излизат 4 малки тръби, т.е. имам 4 датчика - на 4-те гуми по 1. Така. Тези датчици доколкото разбрах се намират зад диска на спирачките, "демек" трябва да сваля гумата и да погледна отзад или да се мушна в канала унас? Проблемът е, че лампата започна да свети постоянно. Освен да си намеря 1 хубава дупка с широчина 1 метър и да се "буфна" в нея. Big Grin Имам 2 бушона за ABS-а. 1 отпред при скоростния лост, където са многото бушони и другия, който си е отзад при системата в багажника. И двата бушона са здрави. Има 1 хубаво черно реленце отзад от 84-та година, но мисля, че работи перфектно. Остава проблемът да е в някой от тези датчици. Но за съжаление нещо нямам идея къде може да се намират? Все още си мисля, че проблемът е мизерен. Не може веднъж да свети, веднъж не. Или има дефектирал датчик или някъде има проблем с кабелите. Един приятел ми каза, че няма начин датчиците да се замърсят от вода или кал :? Всъщност възможните проблеми са:
- в помпата
- в датчиците
- в кабелите
- в самия модул
Утре май майстора на сервиза ще каже..
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#3
някаква идея какви са тези датчици дето трябва да чистя ?
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#4
Интересното явление продължава. По някаква случайност намерих 2 изгоряли бушона при скоростите отпред. Смених ги и АБС-а продължаваше да свети. Но днес като запалих си изгасна съвсем нормално. Изобщо никакви светлини. След това днес повъртях цял ден и качих се наобяд в колата, запалих я и лампата на абс-а продължи да свети 5 секунди г/д след запалването. Дали проблема се реши..само времето ще покаже..
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#5
И аз имам същия проблем с АБС-а обаче на 460, чистих датчиците проблема се оправи за 1-2 седмици и сега отново ми светва лампата когато си поиска.

Успех !
Reply

#6
Колега, при мен тия датчици са клеясали яката. Няма сваляне. Между другото датчика на всяка гума е закачен посредством болт, който се маха с лимбус, нали така? И се намира при диска на спирачките г/д. Да не напъвам нещо друго. Big Grin Датчиците не са пипани от производството на колата т.е. 85-та година и нещо много зор виждам..
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#7
n0_m0r3_pa1n Wrote:Колега, при мен тия датчици са клеясали яката. Няма сваляне. Между другото датчика на всяка гума е закачен посредством болт, който се маха с лимбус, нали така? И се намира при диска на спирачките г/д. Да не напъвам нещо друго. Big Grin Датчиците не са пипани от производството на колата т.е. 85-та година и нещо много зор виждам..
Пръскай яко WD 1-2 дена накрая ще се развият няма къде да ходят.... И аз на 460 задните два дена ги мъчих и накрая се предадоха Big Grin
Reply

#8
Всеки датчик си има куплунг не непосредствено до него а някъде по нагоре може би в багажника за задните и при двигателя за предните. Намираш го, след което го разкачаш и мериш с омметър самия датчик. Трябва да ти дава връзка . Това с меренето го направи когато лампата свети обаче. Ако на някой не ти дава връзка в него е проблема.
В общи линии това можеш да направиш сам - другото е за сервиз със съответната техника.
Всъщност можеш да ползуваш self diagnostic за ABS-a той ще ти изплюе проблема. Мога да ти сканирам от книгата как се прави и кодовете за грешките но е на английски.
Reply

#9
Благодаря за отговорите. Ще се радвам ако споделиш и частта от книгата. Задължен съм ви. Big Grin
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#10
Иииии.. с маслоооо..
Пак същата работа.. тая лампа пак светна и накрая ще взема пушката и ще спре да свети Big Grin Изгоряли бушони, няма. Изгорял бушон на абс - няма. Здрави връзки към абс-а в багажника - в наличност. Датчици отзад - Защо няма датчици на задните гуми, ами само отпред ??? Аз датчици не виждам отзад, а само отпред ясно се виждат тези с лимбуса. Нещо ме ядосват и като ще хвана да сваля да ги почистя...
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)