The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Матирани стопове??

#1
Колеги на 850-ка горните стопове са се матирали.Дочух от някъде,че ако се напръскат с лак стават като нови,но какъв лак и от къде да го намеря незнам :roll: .Някой ако се имал същия проблем и е намерил решението на проблема,нека да сподели.
П.П.Знам,че нови е най-доброто решение,но все пак ако има някакъв начин да минем по евтино ще е добре Big Grin
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#2
Отиди при някой автобояджия.Той най добре ще ти каже(евентуално направи) стоповете.Мисля че е обикновен автолак,но може и да греша.
Reply

#3
Лака трябва да е автомобилен
Аз миналата година се изръсих 50лв при бояджйа , но ефекта е минимален .
Общо взето не съм доволен , но казват че ако се пастират преди това ставал като нов .
Може да пробаш на някоя автомивка с пастиране преди лака , дано съм помогнал :wink:
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g.                                                                                           VOLVO 144 65kw 1970g.                                                                                                   VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g.                                                                                                         VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#4
Пастирането е решение но е временно . Аз лично съм правил това има ефект но слет 3-4 месеца процедурата трябва да се повтаря . Причината е в умората на материала от слънце , вода ,студ и зависи стопът дали е направен от рециклирани материали
Reply

#5
Най-добре става с автолак, не е задължително да ходиш при бояджия, става и с обикновен спрей. Трябва да се матира с водна шкурка (за да не падне лака) и да се пръсне няколко ръце. По този начин си затъмних предните мигачи (преди лака ги минах лееееекичко с черен мат, че нещо изглеждаха зле на фона на черните фаровеSmile. Проблеми при светенето няма (дори сега се осветява цялата повърхност на мигача), това го правих преди 1 година и досега няма дефекти, а след зимния сезон ще си освежа стоповече (освен ако няма финанси за нови). Темата вече е стара, но смятам, че е полезно да споделя опита си (под спрея минаха и два Голфа SmileSmile ).
Reply

#6
Незнам за сега си ги карам така пък като си платя цялото каско ще ги мина през каското и направо нови мисля да слагам Big Grin
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
С нови винаги е по-добре Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)