09-08-2009, 08:14 AM
Уважаеми колеги!
Реших да Ви запозная с един свой проблем!
Днес, по-късно ще занеса прикаченото официално писмо до Люлин!
Качвам го тук, за да сте информирани и Вие, и, който реши, също да може да изкаже становището си по въпроса!
Ето и текста:
До УПРАВИТЕЛИТЕ
На Мото Пфое ЕООД
София – България
Волво Клуб България
и симпатизанти
на марката Волво
Отворено писмо
ЖАЛБА
От Ростислав Владимиров Русчев
Член на Волво Клуб България
Уважаеми Управители на Мото Пфое,
Дами и господа съидейници!
Имам неудоволствието да са обърна към всички Вас със следния, драматичен и шокиращ казус за мен!
Преди около един месец, посетих офиса – сервиза на Мото Пфое в София – Люлин със следния проблем. Желаех да закупя оригинална резервна част за моето любимо Волво 960. По правило, реших да закупя частта, както винаги съм правил в подобни деликатни ситуации с резервни части от единствения оторизиран за това в България – клубния ни партньор Мото Пфое.
В следствие на проверката на колата и сравнения с VIN номера на колата ми YV1964956M0001659 се оказа, че както очаквах, специфичната част я няма в България. Става въпрос за главния маркуч за въздух след дебитомера. Заедно, със служителите на Мото Пфое се договорихме, такъв да ми бъде доставен, като, дори уточнихме и цената му.
Днес, обаче с удивление научих, че доставката на прословутия маркуч няма да бъде извършена! Защо??? Колата ми била много стар модел!!! Кой го казва това??? Представяте ли си???
Впрочем, има ли старо Волво? Това е риторичен въпрос…
Или, тия, ръбестите не са Волво??? Само, тия произвеждани под егидата на Форд?
Та, въпросът ми към Вас, многоуважаеми е, от Швеция ли да си поръчвам оригинални части? Това ли е Вашия окончателен отговор? Така ли да правя, както едно време, когато още нямаше Мото Пфое, но аз карах Волво! Защото, такова чудо, преди това и в Про Мобил не ми се е случвало!... Някой да не ти достави резервна част!...
Та, чувал съм, кола да не върви, заради лоша подръжка, лошо управление, примерно, но, заради липса на внимание от страна на доставчик на резервни части, още не бях!!! И то в условията на икономическа криза, когато всеки клиент е специално ухажван…
Какво? Мото Пфое не иска ли моите „мизерни” стотина лева? Не му ли трябват, поне за оборота?
В заключение ще кажа, че публикувам това писмо-жалба и в интернет форума на Волво Клуб България.
Очаквам от Мото Пфое отговор на моя въпрос! Надявам се, казусът да бъде решен цивилизовано!
Желая ви здраве и късмет
Ростислав Русчев – GSM 0884757299
E-MAIL <!-- e --><a href="mailto:rosti@bulgaria-furniture.co.uk">rosti@bulgaria-furniture.co.uk</a><!-- e -->
София
08.09.2009
Желая ви, късмет, любов и търпение! Ще Ви държа в течение на развитието на комуникацията си с Мото Пфое...
Реших да Ви запозная с един свой проблем!
Днес, по-късно ще занеса прикаченото официално писмо до Люлин!
Качвам го тук, за да сте информирани и Вие, и, който реши, също да може да изкаже становището си по въпроса!
Ето и текста:
До УПРАВИТЕЛИТЕ
На Мото Пфое ЕООД
София – България
Волво Клуб България
и симпатизанти
на марката Волво
Отворено писмо
ЖАЛБА
От Ростислав Владимиров Русчев
Член на Волво Клуб България
Уважаеми Управители на Мото Пфое,
Дами и господа съидейници!
Имам неудоволствието да са обърна към всички Вас със следния, драматичен и шокиращ казус за мен!
Преди около един месец, посетих офиса – сервиза на Мото Пфое в София – Люлин със следния проблем. Желаех да закупя оригинална резервна част за моето любимо Волво 960. По правило, реших да закупя частта, както винаги съм правил в подобни деликатни ситуации с резервни части от единствения оторизиран за това в България – клубния ни партньор Мото Пфое.
В следствие на проверката на колата и сравнения с VIN номера на колата ми YV1964956M0001659 се оказа, че както очаквах, специфичната част я няма в България. Става въпрос за главния маркуч за въздух след дебитомера. Заедно, със служителите на Мото Пфое се договорихме, такъв да ми бъде доставен, като, дори уточнихме и цената му.
Днес, обаче с удивление научих, че доставката на прословутия маркуч няма да бъде извършена! Защо??? Колата ми била много стар модел!!! Кой го казва това??? Представяте ли си???
Впрочем, има ли старо Волво? Това е риторичен въпрос…
Или, тия, ръбестите не са Волво??? Само, тия произвеждани под егидата на Форд?
Та, въпросът ми към Вас, многоуважаеми е, от Швеция ли да си поръчвам оригинални части? Това ли е Вашия окончателен отговор? Така ли да правя, както едно време, когато още нямаше Мото Пфое, но аз карах Волво! Защото, такова чудо, преди това и в Про Мобил не ми се е случвало!... Някой да не ти достави резервна част!...
Та, чувал съм, кола да не върви, заради лоша подръжка, лошо управление, примерно, но, заради липса на внимание от страна на доставчик на резервни части, още не бях!!! И то в условията на икономическа криза, когато всеки клиент е специално ухажван…
Какво? Мото Пфое не иска ли моите „мизерни” стотина лева? Не му ли трябват, поне за оборота?
В заключение ще кажа, че публикувам това писмо-жалба и в интернет форума на Волво Клуб България.
Очаквам от Мото Пфое отговор на моя въпрос! Надявам се, казусът да бъде решен цивилизовано!
Желая ви здраве и късмет
Ростислав Русчев – GSM 0884757299
E-MAIL <!-- e --><a href="mailto:rosti@bulgaria-furniture.co.uk">rosti@bulgaria-furniture.co.uk</a><!-- e -->
София
08.09.2009
Желая ви, късмет, любов и търпение! Ще Ви държа в течение на развитието на комуникацията си с Мото Пфое...
GSM 0888386839
Клубна карта № 00095
Клубна карта № 00095