The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Отворено писмо-жалба до Мото Пфое и Волво обществото

#31
gramov Wrote::blob3: :blob2: :blob5: Браво, поздравявам те с успеха.

Много благодаря!
Жалко, обаче, че трябваше да пиша жалби и да си късам нервите! Но, писмеността си каза думата... Помогна! Май, само така ти обръщат сериозно внимание!
Пожелавам, никой друг да не минава по тоя път!

#32
Понякога е важен крайния резултат, а не пътя до него..... казах понякога :wink:
Поздрави.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.

#33
Радвам се че всичко е минало добре и че е имало Happy end Big Grin
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now

#34
"И във Вселената настъпи траен МИР" :wink:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.

#35
Явно нещата все пак се решават с помоща на жалби - единствения проблем е да успееш да разбереш до кого да я адресираш, за да не попадне в отдел където да се случи
Iliev Wrote:нещо от рода на "оффф, какво да го правим този сега (с усмивка)" и се започват шеговитите предложения и накрая се пуска нещо стандартно и без нищо конкретно ... класика

Наскоро имах подобен случай когато за едни 7 лева жената се заяде с БТК. След над 10 обаждания на колцентъра в продължения на 3-4 месеца ефекта беше нулев. След един единствен мейл(до човек с не българско име) проблема беше решен и освен отговор на следващия ден по мейла, дойде и препоръчано писмо с обратна разписка с официално извинение за случая и обещание за решаване на проблема. Проблема е решен!

Така че ако смятате че сте в правото си - ЖАЛВАЙТЕ СЕ

#36
Здравейте ! Нека и аз да споделя как си рвших проблема ,въпреки недоверието с което бях изпълнен !Всъщост копирам кореспонденцията м/у мен и М-тел от последните дни!
: Здравейте!Притежавам 4 тел.номера към вашия оператор ..Ваш клиент съм повече от 10 години и ежемесечно в касата на дружеството ви ,от мен постъпват над 200 лева. До сега съм купувал от центровете на М_тел 4 бр. апарата .Не ми се е налагалао да ползвам сервиза ви,до .........онзи ден !На 14.08 .2009 Закупих апарат LGKU380 VF. Преди месец на дисплея ми се появи надпис "нерегистрирана сим " занесох го в офиса (пикадили парк варна ) и от там ми казаха ,че проблема е в картата и трябва да се копира.Копирахме я и проблема изчезна .....за няколко дни .Освен познатия вече надпис ,при преплъзване на горния панел ,дисплея светва в бяло ......и това е !Занесох апаратчето в сервиза на бул.Владислав Варненчик 260 Варна ..служителката го огледа ,поусмихна се (явно проблема и беше познат) и ми каза да се обадя след седмица.Още на другия ден обаче ми се обади ваш "специалист" и ми заяви че проблема на телефона е открит и е от удар! И не ми признавал гаранцията ,а можел да го направи срещу 60-100 лева !! Господа ,никъде в сервизната поръчка не е написано ,че телефона ми има следи от удар. Кое ми гарантира ,че вашия служител не е изтървал апаратчето ми някъде по коридорите ,докато го е носил ? Как мислите след такова сервизно обслужване ,дали бих си купил отново апарат от вас? И изобщо парите и лоялноста които съм ви гарантирал през тези над 10 години не заслужават ли ,поне малко повече лоялност и от ваша страна .АЗ на ваше място с удоволствие щях да подменя апарата на един клиент ,чиито над 200 лева месечно май-май ще тръгнат към някоя друга каса.....ето номера на сервизната ми бележка SOrdVN014 6001 дата 25.09.09 Благодаря ви!

А: Здравейте,

Благодарим Ви за проявения интерес към услугите на М-Тел!

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че случаят е предоставен на вниманието на служителите в компанията, които имат ангажимент за качеството на обслужване в нашите обекти.




Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни потърсите отново ! Ще се радваме да Ви помогнем!

това е първото писмо



за съжаление второто го нямам ,но в него изисквам документ -експертиза ,в която ясно да е отбелязано ,че техн.проблем на телефона е "от удар"

ето го и финала
Вчера ми се обади същия сътрудник и ми каза ,че телефона ми е готов ! Cry :!: :wink:
днес отидох и си го получих :!:
в гаранционната карта на първия ред пише "удар,отпада гаранцията "
на втория ----"визстановена гаранция " :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
че тъй де ........детенцето пак си е с любимия телефон (който имам още година да изплащам) :mrgreen:
аз спестих едни 100 лева :!:



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)