The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за ел. инст. на 760 (постнато е и в "На лафче&quo

#1
Уважаеми събратя, фенове на Волво,

Както се опитвахме с брат ми да сменим бутона за отваряне/затваряне на шибедаха, бяхме поразглобили корите около таблото на колата, сменихме копчето, той продължава да не работи.

Покрай тая работа получихме следните странични нежелани дефекти:
1. Нищо от управлението на двете ел седалки не работи вече.
2. Двете външни ел. огледала не работят повече.
3. Вентилатора за за вентилация на купето също не работи на никаква позиция на копчетата.
Първото нещо което проверихме беше бушона на седалките и тъй като той е един и същи за местенето и за отоплението на седалките, което работи, считаме че бушона е изправен. Той е един специален, по-мощен бушон от 30А с външна алуминиева опаковка на позиция #35.

Гледахме за откачени кабели около таблото, но не можахме да намерим никакви откачени или висящи свободно кабели.

Колата е Волво 760 Седан Турбо от 1988 с 4-цилиндров 2.3 мотор. Не сме в България, така че не можем да отидем на майстор в София или другаде там.

Тази кола я имаме от скоро и не знаем още има ли компютър, описаните по-напред повреди могат ли да настъпят от някакво объркване в компютъра, предизвикано от късо съединение или някъква друга погрешна минипулация с ел. инсталацията на колата. Ако тя има компютър, то как можем да го възвърнем към първоначалните му фабрични стойности?

Направи ни също впечатление, че след приключването на псевдо-монтьорските ни дейности, радиото поиска въвеждането на секретен код, тоест токозахранването към радиото е било изключено за някакъв период от време без ние да разберем за това или да сме го предизвикали нарочно.

Ще бъдем безкрайно благодарни за всякакви съвети и предложения, с които по-опитните запалянковци на Волво биха ни помогнали да се измъкнем от тази ситуация, като ни напишат съветите си тук.

Благодарим ви предварително,
Коста и Ангел (бедни български студенти)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=119">http://www.volvoclub-bg.com/forum/garag ... le&CID=119</a><!-- m -->
Reply

#2
Уважаеми събратя, фенове на Волво,

Както се опитвахме с брат ми да сменим бутона за отваряне/затваряне на шибедаха, бяхме поразглобили корите около таблото на колата, сменихме копчето, той продължава да не работи.

Покрай тая работа получихме следните странични нежелани дефекти:
1. Нищо от управлението на двете ел седалки не работи вече.
2. Двете външни ел. огледала не работят повече.
3. Вентилатора за за вентилация на купето също не работи на никаква позиция на копчетата.
Първото нещо което проверихме беше бушона на седалките и тъй като той е един и същи за местенето и за отоплението на седалките, което работи, считаме че бушона е изправен. Той е един специален, по-мощен бушон от 30А с външна алуминиева опаковка на позиция #35.

Гледахме за откачени кабели около таблото, но не можахме да намерим никакви откачени или висящи свободно кабели.

Колата е Волво 760 Седан Турбо от 1988 с 4-цилиндров 2.3 мотор. Не сме в България, така че не можем да отидем на майстор в София или другаде там.

Тази кола я имаме от скоро и не знаем още има ли компютър, описаните по-напред повреди могат ли да настъпят от някакво объркване в компютъра, предизвикано от късо съединение или някъква друга погрешна минипулация с ел. инсталацията на колата. Ако тя има компютър, то как можем да го възвърнем към първоначалните му фабрични стойности?

Направи ни също впечатление, че след приключването на псевдо-монтьорските ни дейности, радиото поиска въвеждането на секретен код, тоест токозахранването към радиото е било изключено за някакъв период от време без ние да разберем за това или да сме го предизвикали нарочно.

Ще бъдем безкрайно благодарни за всякакви съвети и предложения, с които по-опитните запалянковци на Волво биха ни помогнали да се измъкнем от тази ситуация, като ни напишат съветите си тук.

Благодарим ви предварително,
Коста и Ангел (бедни български студенти)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=119">http://www.volvoclub-bg.com/forum/garag ... le&CID=119</a><!-- m -->
Reply

#3
пич на мен точно на бушон ми мирише, сигурен ли си че това е бушона който сте гледали, с мултицет ли го замерихте или само го погледнахте, понякога бушоните се пукат леко и не се забелязва ако е изгорял.
Най-добре е да свалите корите на вратите и да просвирите кабелите дали стигат като хората.
Най-сигурния начин да видите дали всичко работи е като намерите 2 по-дълги жици и ги вържете директно към неработещите в случая консуматори, аз по този начин проверих дали ми работят ел. стъклата когато ги монтирах.
ПП
не забравяйте да просвирите кабелите може някъде преди бушоните да имаш друга защита.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
пич на мен точно на бушон ми мирише, сигурен ли си че това е бушона който сте гледали, с мултицет ли го замерихте или само го погледнахте, понякога бушоните се пукат леко и не се забелязва ако е изгорял.
Най-добре е да свалите корите на вратите и да просвирите кабелите дали стигат като хората.
Най-сигурния начин да видите дали всичко работи е като намерите 2 по-дълги жици и ги вържете директно към неработещите в случая консуматори, аз по този начин проверих дали ми работят ел. стъклата когато ги монтирах.
ПП
не забравяйте да просвирите кабелите може някъде преди бушоните да имаш друга защита.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
Още ли е актуаллен въпроса за проблема?
Коста и Ангел
Обикновенно този модел - при спокойно положение на човек - лесно може да намери проблема и да оправи нещо - стига да не е по запалването.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
Още ли е актуаллен въпроса за проблема?
Коста и Ангел
Обикновенно този модел - при спокойно положение на човек - лесно може да намери проблема и да оправи нещо - стига да не е по запалването.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
абе как ги намирате тия коли за по $600 :blob:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#8
абе как ги намирате тия коли за по $600 :blob:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#9
Толкова вървят в чужбена.
Невиждаш ли че и в БГ са ефтини.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
Толкова вървят в чужбена.
Невиждаш ли че и в БГ са ефтини.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)