The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за ел. инсталацията на Волво 760

#1
Уважаеми събратя, фенове на Волво,

Както се опитвахме с брат ми да сменим бутона за отваряне/затваряне на шибедаха, бяхме поразглобили корите около таблото на колата, сменихме копчето, той продължава да не работи.

Покрай тая работа получихме следните странични нежелани дефекти:
1. Нищо от управлението на двете ел седалки не работи вече.
2. Двете външни ел. огледала не работят повече.
3. Вентилатора за за вентилация на купето също не работи на никаква позиция на копчетата.
Първото нещо което проверихме беше бушона на седалките и тъй като той е един и същи за местенето и за отоплението на седалките, което работи, считаме че бушона е изправен. Той е един специален, по-мощен бушон от 30А с външна алуминиева опаковка на позиция #35.

Гледахме за откачени кабели около таблото, но не можахме да намерим никакви откачени или висящи свободно кабели.

Колата е Волво 760 Седан Турбо от 1988 с 4-цилиндров 2.3 мотор. Не сме в България, така че не можем да отидем на майстор в София или другаде там.

Тази кола я имаме от скоро и не знаем още има ли компютър, описаните по-напред повреди могат ли да настъпят от някакво объркване в компютъра, предизвикано от късо съединение или някъква друга погрешна минипулация с ел. инсталацията на колата. Ако тя има компютър, то как можем да го възвърнем към първоначалните му фабрични стойности?

Направи ни също впечатление, че след приключването на псевдо-монтьорските ни дейности, радиото поиска въвеждането на секретен код, тоест токозахранването към радиото е било изключено за някакъв период от време без ние да разберем за това или да сме го предизвикали нарочно.

Ще бъдем безкрайно благодарни за всякакви съвети и предложения, с които по-опитните запалянковци на Волво биха ни помогнали да се измъкнем от тази ситуация, като ни напишат съветите си тук.

Благодарим ви предварително,
Коста и Ангел (бедни български студенти)

Ето нашата болна турбо красавица:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=119">http://www.volvoclub-bg.com/forum/garag ... le&CID=119</a><!-- m -->
Reply

#2
Уважаеми събратя, фенове на Волво,

Както се опитвахме с брат ми да сменим бутона за отваряне/затваряне на шибедаха, бяхме поразглобили корите около таблото на колата, сменихме копчето, той продължава да не работи.

Покрай тая работа получихме следните странични нежелани дефекти:
1. Нищо от управлението на двете ел седалки не работи вече.
2. Двете външни ел. огледала не работят повече.
3. Вентилатора за за вентилация на купето също не работи на никаква позиция на копчетата.
Първото нещо което проверихме беше бушона на седалките и тъй като той е един и същи за местенето и за отоплението на седалките, което работи, считаме че бушона е изправен. Той е един специален, по-мощен бушон от 30А с външна алуминиева опаковка на позиция #35.

Гледахме за откачени кабели около таблото, но не можахме да намерим никакви откачени или висящи свободно кабели.

Колата е Волво 760 Седан Турбо от 1988 с 4-цилиндров 2.3 мотор. Не сме в България, така че не можем да отидем на майстор в София или другаде там.

Тази кола я имаме от скоро и не знаем още има ли компютър, описаните по-напред повреди могат ли да настъпят от някакво объркване в компютъра, предизвикано от късо съединение или някъква друга погрешна минипулация с ел. инсталацията на колата. Ако тя има компютър, то как можем да го възвърнем към първоначалните му фабрични стойности?

Направи ни също впечатление, че след приключването на псевдо-монтьорските ни дейности, радиото поиска въвеждането на секретен код, тоест токозахранването към радиото е било изключено за някакъв период от време без ние да разберем за това или да сме го предизвикали нарочно.

Ще бъдем безкрайно благодарни за всякакви съвети и предложения, с които по-опитните запалянковци на Волво биха ни помогнали да се измъкнем от тази ситуация, като ни напишат съветите си тук.

Благодарим ви предварително,
Коста и Ангел (бедни български студенти)

Ето нашата болна турбо красавица:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=119">http://www.volvoclub-bg.com/forum/garag ... le&CID=119</a><!-- m -->
Reply

#3
май са повтаряте Big Grin
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#4
май са повтаряте Big Grin
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#5
Е аз за това не разглобявам нищо сам Smile
Reply

#6
Е аз за това не разглобявам нищо сам Smile
Reply

#7
Дори колата ви да има компютър (макар че се съмнявам) той няма отношение към възникналите проблеми. Вие сами сте се насочили към най-вероятните проблеми: разкачен куплунг или изгоряли бушони. Прегледайте ги всичките. Не знам къде по света се намирате, но човек винаги може да се обърне за помощ към съседи, приятели, колеги, шофьори...
Reply

#8
Дори колата ви да има компютър (макар че се съмнявам) той няма отношение към възникналите проблеми. Вие сами сте се насочили към най-вероятните проблеми: разкачен куплунг или изгоряли бушони. Прегледайте ги всичките. Не знам къде по света се намирате, но човек винаги може да се обърне за помощ към съседи, приятели, колеги, шофьори...
Reply

#9
Бушона с алуминиевата капачка е АП а не обикновен бушон - АП - то не гори а прекъсва веригата за определено време след което следва АПВ "автоматично повторно включване" но не смятам да защитавам докторат във форума затова ако си от Пловдив 0877162202. Отговарях на доста ел. питания след което питащия пишеше как е отишъл на майстор и т.н. Е след като така или иначе се ходи на майстори защо изобщо се пита във форума????
SAXON
Reply

#10
Бушона с алуминиевата капачка е АП а не обикновен бушон - АП - то не гори а прекъсва веригата за определено време след което следва АПВ "автоматично повторно включване" но не смятам да защитавам докторат във форума затова ако си от Пловдив 0877162202. Отговарях на доста ел. питания след което питащия пишеше как е отишъл на майстор и т.н. Е след като така или иначе се ходи на майстори защо изобщо се пита във форума????
SAXON
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)