Posts: 442
Threads: 69
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
Здравейте колеги, реших да си поставям газов инжекцион,поради цената на бензина. Колата е В40 1.6i, 16V, 105к.с., аз живея в Балчик и е добре сервиза да е на близко- Добрич или Варна, препоръчайте ми място според вашите лични наблюдения, ако всеки съвет бе съпроводен със телефон за връзка и цена за услугата ще бъда много благодарен...поздрави
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Колега, не те съветвам да го правиш.Ще си съсипеш хубавоо волво.И без това двигателя 1,6 е нищожен за това купе, а с ГИ, колата ще умре ................Кой каквото ще да казва ........
Просто я карай по-икономично/по-малко.
На мен 2,0 като двигател ми е недостатъчен като динамика и ускоряемост и това ме спира да не я газифицирам, а ти искаш на 1,6 двигател газ да слагаш.............
Да не съжаляваш после.
:|
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Колега слагай смело газов инжекцион и не го мисли, ако са направени добре настройките почти няма разлика във вървежа. На тия цени на горивата бързо ще си върнеш инвестицията :wink:
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
shenti_bul Wrote:Колега слагай смело газов инжекцион и не го мисли, ако са направени добре настройките почти няма разлика във вървежа. На тия цени на горивата бързо ще си върнеш инвестицията :wink:
+1 :thumbleft: Абсолютно потвърждавам мнението на колегата!!! Само преди това отдели повече време да потърсиш кадърен майстор в региона около теб. Вярвам, че колегите от Варна ще ти помогнат с инфо в тази посока. Има една проста истина за газифицирането и тя е, че кола която не върви добре на бензин, няма да върви добре и на газ. Определено цената на газта е определяща при избора, иначе всички щяхме да караме само на бензин.....дизела е една друга бира :wink: ..... там директно на олио
Успех при газифицирането, но истината е в газовия инжекцион, другото е компромис и свързани с това нерви, които никой няма да ти ги плати и си остават само и единствено за твоя сметка. Поздрави!!!
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 442
Threads: 69
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
благодаря за подкрепата колеги, наистина много дълго време бях пред дилема...но сега реших и ще си сложа, колата върви доста добре според мен. Въпреки че е малкия двигател на мен и моето семейство ни е достатъчно, все пак немога да рискувам ничий живот за да се правя на състезател и да я гоня. Единствено се стремя да не се промени вървежа и да стане по икономична. Вече се свързах с няколко майстори остана да реша, но следващата седмица вече ще съм с ГИ...поздрави и стискайте палци всичко да е ннаред с монтирането
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Слагай смело и после пиши как се държи колата. Успех!!!
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Подкрепям повечето колеги - кадърен ли е майстора, няма да разбереш че горивто е друго (говорим за ГИ разбира се)
Razsipnik човека пита "КЪДЕ" а не "ДАЛИ"
За свеение S40 1,8 ГИ за една година и 30-40к км след смяна на филтрите на газта и промивка на дюзите, ако закрие някой с ръка копчето бензин-газ и сменя постоянно от едното на другото ще дойде момент в който ще загубя последователността и няма да мога да кажа на какво гориво съм (без да погледна на какво "пише" че съм). Давам просто пример как е при мен, пък всеки прави изводи и си взема решения сам за себе си.
УСПЕХ С МОНТАЖА
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
1.8 двигателя се произвежда във версия Bi-Fuеl - Бензин/газ. Разхода според Волво е следният:
среден разход: газ/бензин 10.4/8.1
за същият двигател само на бензин разхода е 6.9
оригиналната уредба на Волво няма превключвател. Компютъра решава на какво караш според зависи.
Това са данни за S40 от 2004 година.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/tech/V40TechSpecs-Sept2004.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub.org.uk/tech/V40Tec ... pt2004.pdf</a><!-- m -->
Среден разход 10.4 означава около 15/100 градско.
Според Вадис 1.6 е правен само за пазари с много специфични данъчни ставки. По принцип е слаб мотор за това купе. Преди Волвото карах Форд Сиера 1,6 (С40 и Сиера са много сходни като съотношение конски сили/ кг купе). Всички Сиери на газ дигаха разхода до 15-18/100 градско, на бензин са 9-10.
Газовата уредба е безмислена на двигател, който по принцип е слаб за купето. Поради повишения разход на газ икономията ще е минимална и разходите по поддръжката на газовата уредба ще я обезмислят. Получава се: малко по евтино отивам на море, но на края на годината съм хвърлил сума ти пари по колата, който не бих дал ако бях останал на бензин. Като се има предвид, че на този мотор може да се сложи само ГИ от 1500 лв нагоре сметката все повече не излиза. 1.6 в добро състояние трябва да харчи под 7 на извънградско и под 10 на градско. 1500 лв са 7000 км бензин. Аз изминавам толкова за година и не смятам, че кола над 10 години си заслужава да се кара повече от 3-4 години. ГИ излиза на загуба така.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 36
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
аз съм със същия двигател в-40 1,6 16в и от събота карам на газ.Разлика във вървежа на колата няма .Бих ти препоръчал сервиза където ми монтираха ГИ но ти е далече Велико Търново.
VOLVO V40 1,6i-1998
Posts: 442
Threads: 69
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
В понеделник волвото влиза в сервиз за монтаж на ГИ в оторизирания сервиз на Фобос в с. Стефан Караджа-Добрич, доста добри отзиви получих за въпросния майстор, дано всичко мине по вода. Ще пиша за резултата
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
|