Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
emdless4 Wrote:angel.georgiev Wrote:Огромната разлика сега е следствие от това, че Volvo не развива този агрегат и скоростната му кутия...
Не забравяйте все пак, че този двигател е правен за тях от Ямаха по времето на ФОРД. . Форд и преди са взимали осмаци от японците, като за Таурус - идеята е била да е максимално компактен V8, за да влезе в най-успешния им седан. като чуя осмак и настръхвам!и без майтап и сега настръхнах! Ами явно китайските парянги не са толкова лошо нещо когато ще се вливат в шведската стомана
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 281
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Китай е вече втората по големина икономика в света. Покупката на Volvo Cars от Geely носи само позитиви за бранда като нови канали за продажба в най-големия пазар в света - Китай, и разбира се свежи капитали за развитие на марката. Volvo Cars е и ще остане независим шведски производител и вмешателство в работата на компанията няма да има.
Volvo. for life
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Да бе,да.И после ще се чудиш защо ти горят светлините 2 пъти по бързо,гасне ти таблото и тн.Нямало да има вмешателство и щели само пари да наливат(пуу).
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 4,157
Threads: 203
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
1
Аз на този етап ще се въздържа от мнение по въпроса,но смятам че мястото на темата е тук.
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Кире, Брат!
Днес се качих в едно животно, дето не съм предполагал, че може да се търкаля... Това е нещо от типа на "ниско летящ самолет" Пак баварка за жалост! Наше съжаление... Дойде за момент шефа на ЮВЕ, който по щастливо стечение на обстоятелствата ми е комшия...
Мани, че, той е луд по Германеца... Има основания, човека...
Друго си е под капака с 507 кончета... За другите екстри да не говорим... Просто ми е болно, че след Ерата Волво, Форд се възползваха от технологията, но не допринесоха с нищо! Мани парите! Китайците ще се възползват, също! Ще употребят марката... Реве ми се, като си помисля, какво ще се случи, ако вземат да направят, примерно хибрид... Не, че ще е лошо, но къде е Волвото, което, например ще похарчи много бензин на сто километра... Не, че не ще ми липсва ръбатото, също!!!... Волвото, което ще умре от студ!... Ще счупи металът... Ще запали, и, ще тръгне, обаче... Ще ни заведе, там, където го поведем... Към онова възвишение.... Ще получим оргазъм, който е съизмерим, само, със секса с любимата жена...
Аз, знам, че Любимата ме обича, както, и, аз Нея! Но е редно да се замислим, ЗА КЪДЕ ПЪТУВАТЕ??? Ако, помните, този български игрален филм...
Пак се отнесох в пиянството си... Председателю... Приятелю...
Може всеки да допълни темата, но, мойта мъка е голяма! Страховете ми са, че скоро няма да има на какво да се порадваме! Ще разчитаме на старата слава на марката!... Дано да не съм прав...
Posts: 4,157
Threads: 203
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
1
Рости...,приятелю...,чувствам се длъжностно задължен да ти отговоря
Относно оргазмът смятам,че това е приятно изживяване за пълнолетни ,сиреч 18+...,та за това аз го правя с автомобили Volvo които имат необходимата позволена от закона възрастова граница :wink:
"507 "коня" нема къде да ги пасем...,в Герман земеделската земя е кът ,а толкова "добитък"...,за това се задоволявам с 124,136,и 155 "катърчета" :lol: ,които си ме слушкат,пък и са на разположение винаги!
Любимата ми "екхтра" е като излезна на кръстовище...."и като ма видат каков убавец съм" и спират веднага :wink: ,е то друго ми не требва :lol:
И да ти кажа-"Ние пътуваме към Вечността","турбо тухлите" винаги ще си останат на мода,щото те ще надживеят всички последващи ги поколения автомобили Volvo!
А за мъката ще си говорим като се видим
п.п.извинявам се на автора за спама :wink:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Posts: 281
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Наистина пожелавам на всички ни, последните постове да не спохождат и най-тъмните ни мисли за марката. Volvo Cars са в небивал от 10 год. възход и първите положителни резултати в цифрите на продажбите го доказват Новите модели са много динамични и красиви, като в едно с това пазят всичко добро и ценно от славното минало на марката!!! Позитивното мислене е крайъгълният камък за успех, а аз силно вярвам в бъдещият пазарен успех на Volvo Cars
Volvo. for life
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20567-flagmanyt-na-volvo-shte-se-naricha-s100/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... icha-s100/</a><!-- m -->
:mrgreen:
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 530
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
1
12 години след като излезе, ще го имам и аз. Оптимист съм, нали? А иначе ми прави впечатление, че разни версии на успешни коли, но с разширения, се предвиждат само за Азия. Не може ли и за Източна Европа?
|