The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с ламбда сонда?

#21
Датчика за темп. е проверен-перфектен си е.Сигурно понеделник или вторник ще го закарам към един сервиз на бош да си понапънат малко мозъците,че аз се изчерпах на идеи.
Killara,благодаря за предложението.Ще видя какво ще кажат момчетата от сервиза и ако се усъмнят и те в компа може да се разходя до вашия край,пък ако не свършим работа поне по една ::beer:: да ударим. Smile
п.п.Твойто какъв разход ти дава горе долу,да знам към какво трябва да се стремя?
Reply

#22
За разхода немога да кажа нищо ,защото брояча на километража не отчита но е около 18 газ и 13-14 бензин на къси разтояния.
От известно време и аз имах главоболия като твоите но проблема май се оправи от самосебе си , защото майче кабелите по динамото стартера и акомулатора бяха замърсени и неидваше хубав ток . изчистих ги и сега стартера върти по-бързо лампите в таблото и фаровете светят по-силно парното духа по-яко , акомулатора непада и бензиновата помпа се чува повече и като я включа на бензин си работи нормално.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#23
Моя разход е 14.5 газ в града. В градски условия само на газ я карам. На бензин извън града минимален разход 9 и макскимален според педала - може и към 20 да отиде. Мотора е като твоя - 16 клапанов, но е 2 литра, не 2.3, и е турбо.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#24
Преди няколко дена минах през сервиза да ги поразпитам и им обясних какво съм проверил и казаха,че те няма кой знае какво повече да направят.Предположиха за дебитомер и мисля да взема един да пробвам(от Б204Е,ма ще видим).Аааа предполагам,че еку от Б204Е няма да стане,защото ми излезе и едно такова :roll:
Reply

#25
zzuzi Wrote:Преди няколко дена минах през сервиза да ги поразпитам и им обясних какво съм проверил и казаха,че те няма кой знае какво повече да направят.Предположиха за дебитомер и мисля да взема един да пробвам(от Б204Е,ма ще видим).Аааа предполагам,че еку от Б204Е няма да стане,защото ми излезе и едно такова :roll:
Ще работи, но бедно и кой знае още какво няма да му хареса. Освен това дебитомера на Б204Е е друг, и този компютър няма ламбда сонда изобщо. За 0 280 000 559 говорим нали? Килара мисля че има комп като за теб, питай го на лично..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#26
Е да,той е писал назад в темата,че е със същия двг и май верно ще трябва да отида при него,ама за сега се оглеждам тука из Софииско ако излезе като за мене комп.
п.п.Сега в студа прекъсването се позасили значително и като задържа на някакви постоянни обороти на място съвсем го удря на прекъсване Smile .Почна и по-често да гасне,когато в движение пусна газта и натисна съединителя.А тези двг подържат ли диагностика различна от тази с диодчето(дето не ми бачка),да хвана да го закача на компютър?
Reply

#27
zzuzi Wrote:Е да,той е писал назад в темата,че е със същия двг и май верно ще трябва да отида при него,ама за сега се оглеждам тука из Софииско ако излезе като за мене комп.
п.п.Сега в студа прекъсването се позасили значително и като задържа на някакви постоянни обороти на място съвсем го удря на прекъсване Smile .Почна и по-често да гасне,когато в движение пусна газта и натисна съединителя.А тези двг подържат ли диагностика различна от тази с диодчето(дето не ми бачка),да хвана да го закача на компютър?

Не, нямат друга диагностика. По-новите девятки, след 95-96 имат букса за OBD, обаче не дава по-различна информация от бутончето и дори хората с тези модели предпочитат бутончето защото не ти трябва нищо за да си видиш и изчистиш грешките. Не се заблуждавай че в сервиз ще разберат нещо повече. Техните четци за за OBD-2 коли, а те са след 96-7 година. Дори на по-новите девятки за които споменах тази букса подържа OBD-1 и то не съвсем по стандарт. Скоро в един друг форум за Волво един се оплакваше че колата му се дави нещо над 2500-3000 оборота, провери всичко, смени нова сонда, кабели и свещи, дебитомер - нищо. Накрая се оказа че горивопровода към бензиновата помпа е ударен и тръбата е леко сплескана. Оправи я и колата стана пушка. Та се чудя да не би покрай проблемите с компа да се окаже нещо съвсем друго. Но пробвай с на килара компа първо, и ако там няма ефект, търси причината другаде
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#28
Време е вече за малко актуално инфо-закарах колата в Бош сервиз,хората вързаха паралелна диагностика с която директно четат всички данни,които влизат и излизат от ЕКУто.Стигнаха до извода,че някъде из ЕКУто се губи сигнала от ламбда сондата,но керамичния "чип" си е здрав.Накрая поизчистиха цокъла на самия чип на ЕКУто,напръскаха с контактен спрей и събраха всичко.Смениха и кабелите на свещите.Резултат-около 10/100 извънградско не много икономично каране,градско още не съм засякъл Confusedupz: .Остана само бъгавия празен ход,който в сервиза след пръскане във дебитомера със спрей за карбуратори се оправи,но след 2 часа пак се прецака и тези дни ще ходя пак да го погледнат.Благодаря за пореден път за помощта на ipdown и killara ,ако се засечем някъде задължително имате по 1...2,3,4,5 бири ::beer::
п.п.Ще докладвам и след следващото ходене за празния ход.
Reply

#29
За съжаление засякох и градското...17/100 :? .Явно борбата още не е приключила.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)