Волво Клуб - България

Full Version: D5 масло
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
kraz_extreme Wrote:Колега ДОДО благодаря и най-вероятно ще те послушам ,а що се отнася за ТЕО какви са цените при него ? и сериозно ли не се чуват повдигачите ( за каква кола говорим ? )

Колега JMI и студена и загряла колата щеката е така !!!

А има ли вариант маслото да се е прецакало от добавка която съм сложил преди около 2000 км. ( за спиране на малки течове - понеже гарнитурата на капака на клапаните ми таи малко ) , с една малка подробност - след като я сипах обърнах внимание на срока на годност ,които беше изтекъл Smile Smile Smile
Ето това е сайтът на Тео и цените са повече от добре, предвид че продава качествени стоки -http://www.motorni-masla.net/. Кажи му, че си от форума, за да ти направи отстъпка. Можеш да се консултираш с него по въпроси свързани с масла и филтри, много е в час ... и готин като човек.
Да, повдигачите чукаха на топло и студено, сега вече е тих моторът ... колата е ХС90 с D5 - в подписа я пише Wink Но то няма как да не се разчукат с тази чорба 0w30 - убийствен вискозитет за лятото :mrgreen:
А за добавките към маслата - нали не си мислиш, че има вълшебни химии, които ще ти залепят гарнитурата? :lol:
Най-добре сменяй маслото, защото не се знае каква е тази добавка ... да не вземе да изгони маслото от всички метални елементи и да задере някой лагер, че после тази гарнитура ще ти излезе златна, а и пак ще я смениш Wink
Поздрави!
Цените на Въпросния Тео, са както на повечето места. Аз в Русе последно открих двама братя, продаваха на доста по- добри цени, и те бяха доста в час и много точни. Хора много места много.
Фукса GT1 XTL 5w/40, който ти е препоръчал Тео и ти на колегата сега, e компромис. Правилния Фукс е GT1 C3 Pro 5/30 само той единствено покрива критериите на MB 229.51 , което гарантира, че малсото е от най- висок клас с доста по- високи изисквания. Фукс GT1 C3 flex е също компромисно решение.

Знам, че сега някой хора ще подскочат, че 5/30 не е подходящо за нашите температурни амплитуди, но аз бих ги пратил да си изтеглят листа със спецификациите, от където става пределно ясно, че малсо с по- тесен температурен диапазон може да се представи по-добре от такова с по- широк назависимо от числата на етикета. Също така, ако автомобила е със ДПФ и сте се спрели на Фукс, тогава използване на друго освен C3 pro е просто неразумно.
JMI Wrote:Цените на Въпросния Тео, са както на повечето места. Аз в Русе последно открих двама братя, продаваха на доста по- добри цени, и те бяха доста в час и много точни. Хора много места много.
Фукса GT1 XTL 5w/40, който ти е препоръчал Тео и ти на колегата сега, e компромис. Правилния Фукс е GT1 C3 Pro 5/30 само той единствено покрива критериите на MB 229.51 , което гарантира, че малсото е от най- висок клас с доста по- високи изисквания. Фукс GT1 C3 flex е също компромисно решение.

Знам, че сега някой хора ще подскочат, че 5/30 не е подходящо за нашите температурни амплитуди, но аз бих ги пратил да си изтеглят листа със спецификациите, от където става пределно ясно, че малсо с по- тесен температурен диапазон може да се представи по-добре от такова с по- широк назависимо от числата на етикета. Също така, ако автомобила е със ДПФ и сте се спрели на Фукс, тогава използване на друго освен C3 pro е просто неразумно.
Като гледам последните диаграми на маслата - горната граница на 0W30 и 5W40 е еднаква.Но при ниски температури първото е къде-къде по-добро!И на мен ми сипват 0W30 на D5 и съм доволен![attachment=41255]
Аз в момента съм с 0W30 Castrol Professional, с препоръката на Volvo.
След около 2000 км. си е все на същото положение.
А като го "слушам" моя двигател, не ми се струва да е излишно шумен с тази спецификация... Smile
Мърка си като котенце... Big Grin
JMI Wrote:Фукса GT1 XTL 5w/40, който ти е препоръчал Тео и ти на колегата сега, e компромис. Правилния Фукс е GT1 C3 Pro 5/30 само той единствено покрива критериите на MB 229.51 , което гарантира, че малсото е от най- висок клас с доста по- високи изисквания. Фукс GT1 C3 flex е също компромисно решение.
Не е никакъв компромис, защото е последно поколениe С3 масло (SL), а не SM - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_101_103&products_id=3956">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=3956</a><!-- m -->
MB 229.31 и 229.51 са за коли с DPF ... ххх.х1 е обозначението за филтър с твърди частици, а 229.31 се използва и за автомобили с активен DPF, т.е. Ad-Blue.
Разликата м/у 5w30 и 5w40 е само във високата температура, така че при тези 30+ градуса в България лятото, залагам на 5w40 ... и затова не си чувам повдигачите през лятото.
Уважавам мнението на всички колеги във форума, но все си мисля, че производителя най добре си знае какво точно да препоръча Wink
Известно ми е, че температурата не е еднаква на екватора и на северния полюс, но и никъде не виждам специални препоръки по региони - север/юг - изток/запад и т.н.... Big Grin Ако има такива поправете ме, ще приема че не съм прав...
Със сигурност масло, което е спецификация +30 градуса, издържа поне до 45-50...
Не е възможно да няма допуск, щото иначе всички автомобили (не само Volvo), които са с препоръка 0W30, още на първото лято ще почнат да хвърлят двигатели... Big Grin
В тази връзка, това е моето масло:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_93_115&products_id=3707">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=3707</a><!-- m --> , спазвайки препоръката на Volvo.
Поздрави!
Spurs Wrote:Уважавам мнението на всички колеги във форума, но все си мисля, че производителя най добре си знае какво точно да препоръча Wink
Известно ми е, че температурата не е еднаква на екватора и на северния полюс, но и никъде не виждам специални препоръки по региони - север/юг - изток/запад и т.н.... Big Grin Ако има такива поправете ме, ще приема че не съм прав...
Със сигурност масло, което е спецификация +30 градуса, издържа поне до 45-50...
Не е възможно да няма допуск, щото иначе всички автомобили (не само Volvo), които са с препоръка 0W30, още на първото лято ще почнат да хвърлят двигатели... Big Grin
В тази връзка, това е моето масло:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_93_115&products_id=3707">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=3707</a><!-- m --> , спазвайки препоръката на Volvo.
Поздрави!
Мони, някъде назад по мненията е истината за това препоръчано от производителя масло 0w30 и определено не е заради технологията на двигателя, тя е доста по-стара от времето, когато е започнало да се порепоръчва това масло - тогава еко нормите са били много по-ниски откъм изискване Wink
Иначе моторът няма да го хвърли никой, но като поразтропа повдигачите, които не са 5 или 10, а 20 на брой, с удоволствие всеки ВОЛВО сервиз ще ти вземе 1500 евро за ремонт :lol: :mrgreen:
Независимо, че с тропащи повдигачи може да се изкара много, сигурно няма човек, който да не се дразни от чаткащият на празен ход D5 Wink
Dodo 155 Wrote:
JMI Wrote:Фукса GT1 XTL 5w/40, който ти е препоръчал Тео и ти на колегата сега, e компромис. Правилния Фукс е GT1 C3 Pro 5/30 само той единствено покрива критериите на MB 229.51 , което гарантира, че малсото е от най- висок клас с доста по- високи изисквания. Фукс GT1 C3 flex е също компромисно решение.
Не е никакъв компромис, защото е последно поколениe С3 масло (SL), а не SM - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_101_103&products_id=3956">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=3956</a><!-- m -->
MB 229.31 и 229.51 са за коли с DPF ... ххх.х1 е обозначението за филтър с твърди частици, а 229.31 се използва и за автомобили с активен DPF, т.е. Ad-Blue.
Разликата м/у 5w30 и 5w40 е само във високата температура, така че при тези 30+ градуса в България лятото, залагам на 5w40 ... и затова не си чувам повдигачите през лятото.

Само, че 229.31 е с много по-ниски изисквания, докато 229.51 покрива high performance коли. Ако нашите турбодизелови агрегати не са такива ще те черпя цейлонски чай! Big Grin
Spurs Wrote:Уважавам мнението на всички колеги във форума, но все си мисля, че производителя най добре си знае какво точно да препоръча Wink
Известно ми е, че температурата не е еднаква на екватора и на северния полюс, но и никъде не виждам специални препоръки по региони - север/юг - изток/запад и т.н.... Big Grin Ако има такива поправете ме, ще приема че не съм прав...
Със сигурност масло, което е спецификация +30 градуса, издържа поне до 45-50...
Не е възможно да няма допуск, щото иначе всички автомобили (не само Volvo), които са с препоръка 0W30, още на първото лято ще почнат да хвърлят двигатели... Big Grin
В тази връзка, това е моето масло:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_93_115&products_id=3707">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=3707</a><!-- m --> , спазвайки препоръката на Volvo.
Поздрави!

Мони това се опитах да обясня и аз. Че масла със по-високи качества, могат да се представят по- добре от други с по- ниски, независимо че първите са с по нисък индекс на етикета.

Когато казах спецификацията, нямах предвид температурните параметри, а дата шиййта със вискозитета, и физичните параметри на маслото. Могат да се изтеглят под формата PDF файлове чрез Google.
Spurs Wrote:Със сигурност масло, което е спецификация +30 градуса, издържа поне до 45-50...
Не е възможно да няма допуск, щото иначе всички автомобили (не само Volvo), които са с препоръка 0W30, още на първото лято ще почнат да хвърлят двигатели... Big Grin

Поздрави!

Ако се загледаш в температурния диапазона 0W/30 покрива доволно температурите от -40 до +40
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27