Волво Клуб - България

Full Version: Части за картерната вентилация
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Да се похваля,вижте какво си взех: [attachment=27603] [attachment=27602] [attachment=27600] [attachment=27599] [attachment=27601] Очаквам хубаво време и да се залавям за работа Smile
Браво, това се взема. Дано гаража ти е топъл, защото да стоиш 8 часа на студа не е весело. При мене отне толкова, но работих бавно и фактическите доста време ми отне почистването на това онова. Иначе не е сложно просто трябва да не се бърза.
Ще чакам времето да се стопли а и е хубаво да имам друга кола подръка,за всеки случай.Весело посрещане на Новата година che4ef.
За много години. Здраве и безаварийни.

Снимката е от паркинга на работа когато съм нощна. Бялото паве на заден план е мойто, а това отпред V70 1998 е на колегата. Поздрави
Изневерил си на класическите 850 Big Grin .Майтапя се. И аз преди да взема мойта се бях насочил към ХС70(мечта),но решихме с жената при по добри времена,че за да караш такова си трябват и високи доходи ,и първоначална по голяма инвестиция.Със здраве и безаварийна! Smile
Да, вярно че са по-големи разходите. Например гори повече в града, но на магистралата показва едни числа и си мисля че е повредено нещо Wink Градско е 13 л/100 обаче на магистрала около 8 л/100. Това е заради VTT на смукателния и изпускателния вал. Иначе се набира като самолет, е все пак е турбо, а 850 ми е атмосфера. Много място има, като мини каравана е. Като се сгънат задните седалки и се спи, е не съм пробвал още, но се събирам. За размерите си колата е много маневрена. Предния собственик е сложил треглич да си разнася лодката. Така мисля заради корозията. Не е много, но начина по който е разпределена ме навежда на тази мисъл. Иначе моного добър комфорт, абе типично Волво. Ако ти попадне нещо такова на сметка и най-важното - трябва ти по-голямо возило варианта е много добър. Трябва да си вършиш повечето неща сам обаче. Онзи ден се обаждах до дилъра да ги питам за подръжката на диференциала и на 150к има много голям сервиз - всички филтри, масла, свещи, смяна спирачна течност - 1000$, а ремъка отделно минимум още 1000$. :mrgreen: Богати хора сме кво да ти кажа. После 1 час съм мигал на парцали за това колко струва сервиза. Дано не се налага, да чукна на дърво.
Наздраве Big Grin
Градско 13л. е повече от прилично или там нямате големи задръствания в градът. Мойта ми харчи 15-16 градско и е в перфектно състояние,да чукам на дърво.
Тука се води най-натоварения трафик след LA в Северна Америка. Но кретаме дет се вика. Ти си на газ нали? Много ми се струва това като харчене. Другото 850 е атмосферен и харчи 11 - айде 12. Него ми е по лесно да го смятам с комбиниран разход - 10 л/100км. Лятото ми даде 8,5 л/100км. Тогава се замислих че може би икономичната скорост на тази кола е около 110 - 130 :lol: :lol:
Сериозно ли ти харчи 15л/100 трябва много време да стоиш в задръствания или бензина да е кофти или и двете. Тука карам с 5 % спирт, не искам да слагам с 10% и си дава този разход. Не знам, но съм учуден че харчи толкова. XC70 пък се слага от 10% спирт, а препоръчват 5%, но си върви. Този с 10% спирт отговаря на европейския А91, като премиума т.е. без спирт, отговаря на А95. Иначе тука се водят съответно 87, 89, 91 има и 95 (А97)и 97(А100), но на много малко места. Пропана много ми харесва - 75 цента литъра, ама да се направи колата струва 3000$ близо.
Ами и по книжка и с който и да говоря това е разхода 16/100 градско. Добре,че съм с газ и не си забравил и автоматик! Колата така ми я докараха от вън с газов инжекцион и веднага отидох на диагностика. Газаджийте казаха,че ГИ е настроен перфектно и е слагано най-скъпите и качествени части по него,такъв тук в България щял да ми излезе най- малко 3000лв.: Landi Renzo;бутилка 69л.; пълначка ,клапани,евро-клапан и сонда BRC; газова рейка с по големи (за турбо мотори) инжектори и т.н. Абсолютно никаква разлика няма в работата и вървежа на мотора на газ и бензин.
Признай си че я настъпваш :lol: :lol: :lol: Аз си признавам за XC-то.
Сега сериозно, много е интересно това което казваш за газовите, значи излиза че ако искаш наистина хубава газова уредба трябва да извадиш 3к лева. Напомни ми за първата моята кола - Пежо 205 (как се събирах вътре няма значение, само двуметровите си знаем) тя беше с уредба от дилъра или фабриката в Белгия. Като я карах по разни майстори общо взето всички цъкаха. Явно че и тука при мене е така - слагат ти хубави части дават гаранция 2 или 3 години и айде, но както навсякъде където има пазарна икономика човек трябва да проучва къде и как, и зависи къде ще отиде. В този ред на мисли на 850то ми бяха повредени гъзонагревките на седалките, шофьорската имаше прекъсната жичка на термостата, а на пътническата изгорял нагревател. Както и да е, нов нагревател ми струва близо 100$. Скъпо е, но това е положението - произведено в Швеция. За качество се плаща това е.
Pages: 1 2