Волво Клуб - България

Full Version: Гореща 850 турбо-дизел НЕ ПАЛИ !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Имам дизел за първи път.Имам следния проблем със запалването.Автомобила ,когато е студен пали веднага на 100%,когато добре загрее не иска.
В един дизел сервиз ми обясниха ,че за смяна е ГТП-то,или казано главата на дизеловата помпа.
Разясниха ми ,че когато е студена помпата е стегната и добре впръсква гориво,когато е топла хлабините в помпата(появили се заради тем.разширение) няма сила да изхвърли нафтата към дюзите.
За ремонт ми предложиха скромната сума от 1000лв,и искрено се надявам проблема да е друг .Имали ли сте подобен проблем и решението какво е? Пишете моля
Имам дизел за първи път.Имам следния проблем със запалването.Автомобила ,когато е студен пали веднага на 100%,когато добре загрее не иска.
В един дизел сервиз ми обясниха ,че за смяна е ГТП-то,или казано главата на дизеловата помпа.
Разясниха ми ,че когато е студена помпата е стегната и добре впръсква гориво,когато е топла хлабините в помпата(появили се заради тем.разширение) няма сила да изхвърли нафтата към дюзите.
За ремонт ми предложиха скромната сума от 1000лв,и искрено се надявам проблема да е друг .Имали ли сте подобен проблем и решението какво е? Пишете моля
Някъде имаше писано по тоя въпросм но не помня къде. Беше нещо като защита. До колкото си спомням дизела се възпламеняваше при определена температура, и за да се избегне това колата имаше защита – прекалено ли е топла не пали изстине ли достатъчно нямаш грижи. Искането за тия пари засега е рекет и пълна глупост докато не се увериш, че наистина е това се стискай не ги давай :evil: :twisted: :x :evil:
Някъде имаше писано по тоя въпросм но не помня къде. Беше нещо като защита. До колкото си спомням дизела се възпламеняваше при определена температура, и за да се избегне това колата имаше защита – прекалено ли е топла не пали изстине ли достатъчно нямаш грижи. Искането за тия пари засега е рекет и пълна глупост докато не се увериш, че наистина е това се стискай не ги давай :evil: :twisted: :x :evil:
А иначе добре ли си работи когато е топла!? Ако си работи нормално няма логика да е от "хлабините" на помпата. В кой сервиз си бил? Малко са добрите майстори на дизел.
Виж тук: http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2028

Оппааааа не съм видял че си от Варна...
А иначе добре ли си работи когато е топла!? Ако си работи нормално няма логика да е от "хлабините" на помпата. В кой сервиз си бил? Малко са добрите майстори на дизел.
Виж тук: http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2028

Оппааааа не съм видял че си от Варна...
хм 1000 лв. ремонт на гнп при положение че можеш да купиш за 500-600 лв.втора употреба работеща ми прилича на дране на повече от една кожа мен ако ме питаш отиди и до друг сервиз? Тия пичове с 1000дата лева според мен ги бие тока.
хм 1000 лв. ремонт на гнп при положение че можеш да купиш за 500-600 лв.втора употреба работеща ми прилича на дране на повече от една кожа мен ако ме питаш отиди и до друг сервиз? Тия пичове с 1000дата лева според мен ги бие тока.
Здравей
Аз не съм специалист но това с 1000лв. ми се струва обир. За да се определи една Гориво Нагнетателна Помпа (ГНП) дали е за ремонт или за смяна трябва да се направи при свалена помпа от двигателя и сложена на спецялен стенд. Това с хлабините ми звучи несериозно. Провери помпата и в друг сервиз преди да предприемеш каквото и да е било.
Успех !!!!
Здравей
Аз не съм специалист но това с 1000лв. ми се струва обир. За да се определи една Гориво Нагнетателна Помпа (ГНП) дали е за ремонт или за смяна трябва да се направи при свалена помпа от двигателя и сложена на спецялен стенд. Това с хлабините ми звучи несериозно. Провери помпата и в друг сервиз преди да предприемеш каквото и да е било.
Успех !!!!
Pages: 1 2 3