07-18-2007, 08:17 AM
07-18-2007, 08:17 AM
колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добре
07-23-2007, 11:08 PM
Ами в дебелите книги пише - 16-24 !
07-23-2007, 11:08 PM
Ами в дебелите книги пише - 16-24 !
07-24-2007, 05:29 AM
rosi101 Wrote:колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добреМисля че твоя двигател е с компресия (степен на сгъстяване) 20.5. Сравнително ниска компресия в сравнение с повечето дизелови двигатели.
07-24-2007, 05:29 AM
rosi101 Wrote:колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добреМисля че твоя двигател е с компресия (степен на сгъстяване) 20.5. Сравнително ниска компресия в сравнение с повечето дизелови двигатели.
07-24-2007, 09:02 AM
Пангев Wrote:na men mi kazaha 4e e 30 kogato sa q kupili predi godinarosi101 Wrote:колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добреМисля че твоя двигател е с компресия (степен на сгъстяване) 20.5. Сравнително ниска компресия в сравнение с повечето дизелови двигатели.
07-24-2007, 09:02 AM
Пангев Wrote:na men mi kazaha 4e e 30 kogato sa q kupili predi godinarosi101 Wrote:колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добреМисля че твоя двигател е с компресия (степен на сгъстяване) 20.5. Сравнително ниска компресия в сравнение с повечето дизелови двигатели.
07-24-2007, 01:12 PM
Наско ще ти откъсна лявото ухо - степен на сгъстяване и компресия НЕ са две еднакви неща!
Първото е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре.
Второто е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото.
Имат правопропорционална връзка , но са различни показатели, на терминологичен английски едното е compression ratio , а другото е compression pressure! Обикновено при турбинирани мотори компресията е по ниска както описах по-горе около 16-24, а степента на сгъстяване им е около 1:18! :wink:
Първото е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре.
Второто е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото.
Имат правопропорционална връзка , но са различни показатели, на терминологичен английски едното е compression ratio , а другото е compression pressure! Обикновено при турбинирани мотори компресията е по ниска както описах по-горе около 16-24, а степента на сгъстяване им е около 1:18! :wink:
07-24-2007, 01:12 PM
Наско ще ти откъсна лявото ухо - степен на сгъстяване и компресия НЕ са две еднакви неща!
Първото е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре.
Второто е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото.
Имат правопропорционална връзка , но са различни показатели, на терминологичен английски едното е compression ratio , а другото е compression pressure! Обикновено при турбинирани мотори компресията е по ниска както описах по-горе около 16-24, а степента на сгъстяване им е около 1:18! :wink:
Първото е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре.
Второто е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото.
Имат правопропорционална връзка , но са различни показатели, на терминологичен английски едното е compression ratio , а другото е compression pressure! Обикновено при турбинирани мотори компресията е по ниска както описах по-горе около 16-24, а степента на сгъстяване им е около 1:18! :wink: