11-15-2016, 05:12 PM
Здравейте колеги,
Някои вече знаят за сагата ми с "невероятния" автомобил закупен от Мото Пфое.
Всяка седмица изскача по нещо, но честно казано вече се бях отказал да пиша. След днешната случка обаче не можах да се въздържа.
Както знаете дойде време за подготовка за зимата. Реших да долея зимна течност за чистачки (догоре). За моя неприятна изненада видях, че под казанчето има теч.
Реших, че се е спукало отдолу, където е помпата на пръскалките на фаровете. Пробутаха ми я с дефектна помпа, която се беше раздула и спукала. Предположих, че или е протекла или до толкова се е разула, че е спукала казанчето.
За моя огромна изненада теча беше някъде по-високо. наложи се да разглобя и демонтирам казанчето.
Не можете да си представите каква беше изненадата ми, когато установих, че има огромен ТЕЧ там където се съединяват горната и долната част на казанчето! (Те трябва да са фабрично запоени, чрез награвяне)
Оказа се, че фабрично един участък от около 10 см. не е бил запоен.
До тук нищо изненадващо. Случват се такива неща.
По забавното е друго. Според сервизната история вече веднъж е "отстраняван" теч в казанчето в МП, като отстраняването е станало, чрез "подмяна".
Повече нищо няма да кажа. Правете си изводите сами.
Някои вече знаят за сагата ми с "невероятния" автомобил закупен от Мото Пфое.
Всяка седмица изскача по нещо, но честно казано вече се бях отказал да пиша. След днешната случка обаче не можах да се въздържа.
Както знаете дойде време за подготовка за зимата. Реших да долея зимна течност за чистачки (догоре). За моя неприятна изненада видях, че под казанчето има теч.
Реших, че се е спукало отдолу, където е помпата на пръскалките на фаровете. Пробутаха ми я с дефектна помпа, която се беше раздула и спукала. Предположих, че или е протекла или до толкова се е разула, че е спукала казанчето.
За моя огромна изненада теча беше някъде по-високо. наложи се да разглобя и демонтирам казанчето.
Не можете да си представите каква беше изненадата ми, когато установих, че има огромен ТЕЧ там където се съединяват горната и долната част на казанчето! (Те трябва да са фабрично запоени, чрез награвяне)
Оказа се, че фабрично един участък от около 10 см. не е бил запоен.
До тук нищо изненадващо. Случват се такива неща.
По забавното е друго. Според сервизната история вече веднъж е "отстраняван" теч в казанчето в МП, като отстраняването е станало, чрез "подмяна".
Повече нищо няма да кажа. Правете си изводите сами.