Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
И така ..буферчето го купи и вътре има кабели за инсталция ,но един кабел го няма,тъсихме и други кутии но не намерихме такъв авно в комплекта не се слага .. Та този кабел се свъзва към CD-то става въпрос за захранващичт кабел чрез който се контролира включването и изключването на на усилвателя мисля че на усилвателите пише Remote ,та каде мога да си намеря кабелче или поне буксичката която се включва към CD ?
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Такъв кабел може да си купиш от всеки един магазин в който продават ел. части . За сечението не се притеснявай, това е само управление, не е необходим дебел кабел и 0.5 става. Принципно от CD то трябва да е жълт кабел по стандарт. На този въпросния кабел се подава + (автоматично от цд-то) когато го пуснеш. Ще си позволя да дам и малко други съвети. На захранващия кабел задължително се слага предпазител. Този предпазител трябва да е на около 20см от акумуматора.Захранващия кабел не се прекарва заедно с сигналния(чинчовете). Например захранващия да върви по левия праг , а сигналния по десния. Минус най - лесно може да си вземеш от някой колан, като предварително изшкуриш мястото за по добър контакт.
п.п. не е препоръчително, но на сигналния кабел нямаш ли трето жило , което е много тънко? Някои го използват него за ремоте, за да не пускат други кабели.
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
traffic Wrote:Такъв кабел може да си купиш от всеки един магазин в който продават ел. части . За сечението не се притеснявай, това е само управление, не е необходим дебел кабел и 0.5 става. Принципно от CD то трябва да е жълт кабел по стандарт. На този въпросния кабел се подава + (автоматично от цд-то) когато го пуснеш. Ще си позволя да дам и малко други съвети. На захранващия кабел задължително се слага предпазител. Този предпазител трябва да е на около 20см от акумуматора.Захранващия кабел не се прекарва заедно с сигналния(чинчовете). Например захранващия да върви по левия праг , а сигналния по десния. Минус най - лесно може да си вземеш от някой колан, като предварително изшкуриш мястото за по добър контакт.
п.п. не е препоръчително, но на сигналния кабел нямаш ли трето жило , което е много тънко? Някои го използват него за ремоте, за да не пускат други кабели.
Намерих си кабелче Имам още няколко въпроса и мисля че ще можеш да ми отговориш
1. Усилвателят се включва към едно кабелче което е оголено и на него пише "AMP REM" и е със син/бял цвят нали така?
2.За какво служи този кабел който излиза от CD-то и на него пише ATT?
3.Имам функция на CD-то за регулиране на звука на усилвателя от -6 до +10 обаче след -6 ми изписва нещо ATT какви може да значи това ? Че изключва усилвателя?
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
АТТ - Attenuation - изключва говорителя.
ATT откъм CDто се използва от външни устройства като телефон в колата или GPS за да изключи звука на CDto докато прави каквото там си прави.
АМП REM е за подаване на сигнал за включване на външно устройство. Подава +12V при вклюване на CDто. Ограничено е до 500mA. При усилватели включва усилвателя, има специален вход за него на усилвателя, не се използва за захранване.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
И така пак опирам до форума за помощ и се надявам да ми помогнете както до сега Та към въпросчето . Почти винаги усилвателите се слагат в багажника на колата или пък на кората на автомобила ,въпроса ми е следния . Ако сложа усилвателя под задните седалки може ли да Прегрее и следователно да не работи повече ?
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Под задните седалки се намира резервоара. Под седалката би могъл да натикаш 10-тина листа А4 и нищо повече...
Хубавото при теб (440) е че си хеч-бек и обема на багажника е общ с този на купето. Вярно имаш една кора там, дето само името й е кора, но няма да имаш големи загуби на звука, както при един седан например.
Единствения ти вариант за монтаж в купето е под предните седалки, но за там буферите са малко по-различни.
Бъкай в багажника и се не бой
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Ебаааааааааааааааааааааааааси и бутилката - сори за спама
Аз навремето имах 440GL и стъпалата ги бях наврял отзад в калниците, зад задната гума. Там им е супер , хем не се виждат, нем неможе да ги удариш и надереш без да искаш, хем не заемат от малкото свободно място. За охлаждането нямаш грижи, освен ако не е нещо измислено от сорта на THUNDER, MAX SOUND, HI AMP и такива.
Другия вариант е стъпалата под предните седалки. Само дето трябва да се съобразиш с това че се мърдат напред назади да отскубнеш някой кабел като не оставиш аванс
п.п. сега на V40-ката стъпалата са ми пак в калниците
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
Колеги благодаря ви за помощта която ми оказахте Буферчето е свързано вече и свири задоволително По късно ще кача снимки да покажа резултата ,ако мога и видео ще кача ,но не знам дали сайта може
Поздрави на всички
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
|