Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Според мен концепцията на всички е да правят "по- зелени" двигатели със все по- малък ресурс като издражливост, като накарат хората да си сменят колите по-редовно! Тази тенденция я налагат от години VW, Audi, BMW нови модели през 2-3 години, смешни фейслифтове, само и само да изглежда ново и кара хората да купуват! И Volvo ще се приобщи ако иска да е на пазара, жалко, защото много малко хора могат да си позволят лукса да сменят колите на 2-3 години, какво да се прави света е измислен така за около 10% от населението на земята, всичко останало е роб на системата или опитни мишлета! Да не говорим, че повече от 1/4 от население на земята никога не е сядало в кола!
Volvo For life!
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
JMI Wrote:Според мен концепцията на всички е да правят "по- зелени" двигатели със все по- малък ресурс като издражливост, като накарат хората да си сменят колите по-редовно! Тази тенденция я налагат от години VW, Audi, BMW нови модели през 2-3 години, смешни фейслифтове, само и само да изглежда ново и кара хората да купуват! И Volvo ще се приобщи ако иска да е на пазара, жалко, защото много малко хора могат да си позволят лукса да сменят колите на 2-3 години, какво да се прави света е измислен така за около 10% от населението на земята, всичко останало е роб на системата или опитни мишлета! Да не говорим, че повече от 1/4 от население на земята никога не е сядало в кола!
Напълно съм съгласен с колегата, новите технологии в производствените процеси ги ускоряват и заради конкуренцията всички намаляват качеството на най-масовите продукти. Само най-мощните концерни произвеждат качествени коли, но в най-високия клас и с малка серия.
Даже тези които дават голяма гаранция в повечето случаи е рекламен трик(не че не важи) и дефакто това е ресурса на колата.
От друга страна ако колита са с много голям ресурс ще се получи пренасищане на пазара, а хората които ги произвеждат .... в крайна сметка и те са на заплата
ex XC90
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
zorba Wrote:JMI Wrote:Според мен концепцията на всички е да правят "по- зелени" двигатели със все по- малък ресурс като издражливост, като накарат хората да си сменят колите по-редовно! Тази тенденция я налагат от години VW, Audi, BMW нови модели през 2-3 години, смешни фейслифтове, само и само да изглежда ново и кара хората да купуват! И Volvo ще се приобщи ако иска да е на пазара, жалко, защото много малко хора могат да си позволят лукса да сменят колите на 2-3 години, какво да се прави света е измислен така за около 10% от населението на земята, всичко останало е роб на системата или опитни мишлета! Да не говорим, че повече от 1/4 от население на земята никога не е сядало в кола!
Напълно съм съгласен с колегата, новите технологии в производствените процеси ги ускоряват и заради конкуренцията всички намаляват качеството на най-масовите продукти. Само най-мощните концерни произвеждат качествени коли, но в най-високия клас и с малка серия.
Даже тези които дават голяма гаранция в повечето случаи е рекламен трик(не че не важи) и дефакто това е ресурса на колата.
От друга страна ако колита са с много голям ресурс ще се получи пренасищане на пазара, а хората които ги произвеждат .... в крайна сметка и те са на заплата
Правилно, ама в днешно време повечето интервенции се извършват от роботи! Автомобилните концерни постоянно намалят броя на служителите си, в крайна сметка превръщането на автомобила от необходимост в мода не храни повече хора в заводите!
Volvo For life!
Posts: 172
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Но храни маститите печалбари в корпорациите!!!
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Slavy Wrote:Но храни маститите печалбари в корпорациите!!!
За съжаление си прав!
Volvo For life!
Posts: 94
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Аз пък, колеги, се впечатлявам само от големи багажници. За мен хубав модел е този, на който багажникът създава неволни асоциации с меча дупка. На XC ми се вижда възмалък. Дано при Estate го направят голям. Не мога да преценя от снимките.
Posts: 247
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Stanchoni Wrote:Доколкото разбрах при бензиновите мотори идеята е да се комбинира механичен с турбокомпресор. Това е нещо ново,поне за мен. Вие чували ли сте някой да го прилага до момента серийно ? По принцип първите турбо компресори /в случая само компресор / са били механични. Но проблема е , че този вид компресор има линейна характеристика зависеща от оборотите на двигателя - пример като пускаш по инерция и използваш двигателя за спирачка компресора се върти и продължава да надува . Друг минус е при високи обороти се наблюдава ефекта помпаж / който му е интересно да прочете какво точно е това , просто е дълго за обяснение / Този ефект го има и при сегашните ТК , но точно тук влизат в деиствие баипасните клапани , а при по новите супловия апарат. Минуса на сегашните ТК е , че при ниски обороти не могат да осигурят налягяне именно за това турбо ефекта се усеща в началото на средните обороти. Е точно тук идва тънкия момент с механичния компресор , при него надуването не зависи от потока на изгорелите газове. А комбинацията от двата ще подсигури налягане в целия работен диапазон на двигателя.
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ 69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Съгласен съм с теб Сашо, вероятно това е идеята да ги комбинират. Дано скоро имаме възможност да тестваме някой такъв. Наскоро карах новото V 40 с 1.6 литровия бензинов мотор 180 к.с. и набираше и въвеше доста прилично поне според моите разбирания. А с тези нови мотори тягата ще е постоянна във целия диапазон на оборотите и ще се получи доста приятно усещане.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|