Posts: 147
Threads: 13
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
Ами ,последно смених маслото през януари или февруари миналата година.До тогава всяка сутрин преди да загрее ,пръчката за маслото беше "обрасла" с майонеза.След това такава имаше само по малко на края и. И сега е така.Пак има множество капчици влага ,но я няма тази суспензия на масло във вода ,както беше преди .
Предполагам самото масло е по-високо качествено и не позволява свързането на маслените пари и водата или пък има добавени някакви адитиви за целта.Допълнителен ефект от цялата работа е ,че не се задръства системата за картерните газове и няма "духане" на газове от тръбата на щеката.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->