Posts: 1
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2016
Reputation:
0
Здравейте предстой ми смяна на колата карам Seat Toledo 1.9TDI-150коня харесва ми Волво С40 2,4 бензин -170 коня интерисува ме самия двигател надежден ли е,разход градско и магистрално,горе долу цени за обслужване.Автоматик или ръчка -автомата читав ли е?Всичко ще ми е от полза на година карам 10-12000км за това се и насочих към бензина а и вече ми писна от дизели и последващи скъпи ремонти.Двигателя понася ли газ?Бюджета ще е около 10-11000лв.Благодаря предварително на колегите който ще се включат
Posts: 313
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
Reputation:
0
+1 за Волвото разбира,се че ще е много по надежден мотора като се вземе на предвид,че е и бензинов пък и с тези коне ще върви много добре.Понася спокойно на газ с ГИ разбира се. Моето мнение е само да търсиш ръчка автоматика е добре ама ако се прецака става сложно.Аз имах 1.8 115коня бензиново сложих му ГИ и ти казвам останах много доволен нищо не съм сменял за 50 000км. само консумативи затова пак си взех Волво просто са железни говоря зя модела до 2004г. след това нямам представа как са но чувам,че не са вече толкова издръжливи както по-предишня модел.
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Преди да го купиш силно те съветвам да изпробваш Волвото, не за друго, а качвайки се от турбо дизел на атмосферен автомат може да останеш разочарован :oops: 2,0дизел върви много по добре от 170 коньовата. Имах първата, карал съм и бензиновата. Е...има и D5 на това купе и е САМОЛЕТ.
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Колега, предлагаш му дизелов тракалник, хвалиш, хвалиш, ама си пропуснал да споменеш Т5, защо ли?Д5 си е като костенурка в сравнение с Т5!Такива ластици ще прави бензина на тракалника, че свят ще ти се завие!Нека бъдем коректни все пак.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
plamen_dimitrov_83 Wrote:Здравейте предстой ми смяна на колата карам Seat Toledo 1.9TDI-150коня харесва ми Волво С40 2,4 бензин -170 коня интерисува ме самия двигател надежден ли е,разход градско и магистрално,горе долу цени за обслужване.Автоматик или ръчка -автомата читав ли е?Всичко ще ми е от полза на година карам 10-12000км за това се и насочих към бензина а и вече ми писна от дизели и последващи скъпи ремонти.Двигателя понася ли газ?Бюджета ще е около 10-11000лв.Благодаря предварително на колегите който ще се включат Колега, двигателят си е наред.Не съм чел да е от проблемните.Имаше сервизна акция за маслоуловителя или нещо от сорта - на моето го смениха, когато купих волвото през 2010-а.Други проблеми не съм имал за момента.Масло "пийва" между 1-2 литра за 12 000 км.За разход в градско не е коректно да пиша, т.к. тукашното градско е много различно от това в Европа(имал съм епизодичен разход 7,9л/100 км в градско, което е непостижимо в Европа) .Извънградско консумира около 7 - 7,2 л/100 км и това със скорост 110-120 км/ч.Аз съм с автомотик, но съм привърженик на РСК и естествено горещо ти препоръчвам ръчка.Засега АСК е читав що годе.Сменям му маслото на 60-80 000 км.Ако намериш и можеш да си го позволиш, то скочи на Т5 двигател.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Ev-V50 Wrote:Колега, предлагаш му дизелов тракалник, хвалиш, хвалиш, ама си пропуснал да споменеш Т5, защо ли?Д5 си е като костенурка в сравнение с Т5!Такива ластици ще прави бензина на тракалника, че свят ще ти се завие!Нека бъдем коректни все пак.
Т5 си е супер опция само че не виждам никъде да е споменал колегата. Сравнявам 2ка дизел тъй като е 136 коня, близо до това което кара колегата в момента. Да не говорим че е 340Nm.
Автоматика на волво всички знаем колко е "надежден", а консумация от 1-2л на 12к км е просто недопустимо :oops:
Posts: 39
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
Ev-V50 Wrote:Колега, предлагаш му дизелов тракалник, хвалиш, хвалиш, ама си пропуснал да споменеш Т5, защо ли?Д5 си е като костенурка в сравнение с Т5!Такива ластици ще прави бензина на тракалника, че свят ще ти се завие!Нека бъдем коректни все пак.
Точно Д5 не е баш като повечето тракалници качвал съм хора в колата които даже не разбраха че е дизел ... За тея коне си върви даже много добре , Т5 е 250 коня няма място за сравнение освен ако не е е новия Д5 215 коня,който върви долу горе колкото Т5.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
bisnaga1990 Wrote:...освен ако не е е новия Д5 215 коня,който върви долу горе колкото Т5.
Новия D5 от 100 до 200 за 25.5 секунди
185 к.с. - 26.8 8-)
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
pachopacho Wrote:... а консумация от 1-2л на 12к км е просто недопустимо :oops:
Не само, че е допустимо а си е напълно нормално.
Всяка турбинирана бензинова кола си харчи толкова масло! Волво не са изключение.
Хайде стига с тези дизели... Че още се чудя къде ми беше акъла като го купих това D5... Сутрин рано при студено време е особенно тихичък, всички комшии разбират, че тръгвам. :mrgreen:
Като сложиш и торбата с чаркове за екология които като количество превишават необходимите части на мотора за да работи, гадната смрадлива нафта, по скъпите ремонти и обслужване не виждам какво му е по икономичното от бензинов мотор.
Купувай си едно Т5 и си го карай с кеф. :mrgreen:
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
|